Perfum dla mężczyzny :)

1. Data: 2003-12-04 16:36:33

Temat: Perfum dla mężczyzny :)
Od: "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Jako że idą święta, chciałbym zrobić sobie prezent, i zapragnąłem kupić
sobie jakiś perfum, z gatunku "bardziej ekskluzywnych" :)
Zależy mi jednak, żeby był to zapach, który będzie działał na kobiety -
dlatego pytam wszystkie Dziewczyny i Panie na grupie - jaki perfum Waszym
zdaniem ma najlepszy zapach, i powoduje, że macie ochotę rzucić się na
mężczyznę, i go schrupać w dwie minuty...? :)

Perfum, który otrzyma najwięcej głosów zostanie przeze mnie zakupiony :)
Wszystkim Paniom dziękuję z góry za głos :)

ps
...a, no i proszę bez tekstów "Feromony pan se kup" ;). Dzięki :)

--
pozdrawiam, :: e-mail: 213[ucho]hot[kropka]pl
Joachim D. Nawrot :: tel: 691580241

1. Data: 2003-12-04 16:39:15

Temat: Re: Perfum dla mężczyzny :)
Od: "Protz" <p...@d...zaufanych> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> napisał

> dlatego pytam wszystkie Dziewczyny i Panie na grupie - jaki perfum Waszym
> zdaniem ma najlepszy zapach, i powoduje, że macie ochotę rzucić się na
> mężczyznę, i go schrupać w dwie minuty...? :)

Niektore moje kolezanki ze studiow szalaly na punkcie wlasnie Jean Paul
Gaultier'a.

Inne kolezanki z drugiej strony bardzo komplementowaly CK, tylko ze nie
pamietam ktory, czy 'Be' czy 'One'

No i nie wiem czy wciaz sa na rynku.

A co do schrupania - jesli bedzie trwalo tylko dwie minuty, to perfumy nie
pomoga.

Protz

1. Data: 2003-12-04 16:40:57

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-04 17:36:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joachim D. Nawrot* skreślił te oto słowa:

> [...]
> zdaniem ma najlepszy zapach, i powoduje, że macie ochotę rzucić się na
> mężczyznę, i go schrupać w dwie minuty...? :)

Ma sie na Ciebei rzucac Twoja dziewczyna czy jakies inne?

> Perfum, który otrzyma najwięcej głosów zostanie przeze mnie zakupiony :)
> Wszystkim Paniom dziękuję z góry za głos :)

Na Twoim miejscu bym go przestestowala najpierw...

> ps
> ...a, no i proszę bez tekstów "Feromony pan se kup" ;). Dzięki :)

W archiwum znajdziesz sporo takich watkow...

Ja glosuje na "Dune", ale on pasuje raczej do dojrzalych mezczyzn niz do
nastolatkow.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-04 16:44:35

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joachim D. Nawrot" napisał ...

> jaki perfum /.../ powoduje, że macie ochotę rzucić się na mężczyznę

Oj, zaraz się na Ciebie rzucą, bądź tego pewien ! ;-)
Spowoduje to PERFUM, mniejsza już o to jaki.
Nie jestem tylko pewna, czy o ten typ rzucania się Ci chodziło ...

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2003-12-04 16:47:07

Od: "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> szukaj wiadomości tego autora

Protz [z adresu e-mail p...@d...zaufanych] napisał(a):

: A co do schrupania - jesli bedzie trwalo tylko dwie minuty, to
: perfumy nie pomoga.

Dzięki za propozycje :)
Czekam na dalsze :)

A co do czasu - no, może trochę przesadziłem z tymi "dwiema minutami", ale
szukam perfum, które pobudzają wyobraźnię kobiet, i powodują, że kobieta
robi się tak rozmarzona, jak przy piosenkach ś.p. Barry'ego White'a... :)

1. Data: 2003-12-04 16:47:45

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> napisał w
wiadomości news:bqnnh9$5qk$1@topaz.icpnet.pl...
> Witam :)
> Jako że idą święta, chciałbym zrobić sobie prezent, i zapragnąłem kupić
> sobie jakiś perfum, z gatunku "bardziej ekskluzywnych" :)

TE PERFUMY - zrobisz wrażenie na kobietach, jesli nie będziesz mówił "ten
perfum" - one tego nie cierpią.
Co do zapachów - wybierz ten, który podoba się TOBIE. Bo my, kobiety, mamy
rózne gusta i rózne zapachy się nam podobają. W przeciwnym wypadku w
perfumerich, po "meskiej stronie" stałby jeden rodzaj pachnidła - nazywało
by się "Uniwersalne" ;-)
O.
O.

1. Data: 2003-12-04 16:48:35

Od: "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> szukaj wiadomości tego autora

Lia [z adresu e-mail L...@a...poczta.onet.pl] napisał(a):

: Ma sie na Ciebei rzucac Twoja dziewczyna czy jakies inne?

Jak na razie jestem wolny...

: Na Twoim miejscu bym go przestestowala najpierw...

Oczywiście, sprawdzę najpierw kilka tych, które uznane zostaną za
najlepsze, a potem wybiorę jakiś :)

: Ja glosuje na "Dune", ale on pasuje raczej do dojrzalych mezczyzn niz
: do nastolatkow.

Zobaczymy :)

1. Data: 2003-12-04 16:50:06

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-04 17:51:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joachim D. Nawrot* skreślił te oto słowa:

> Hehe... :)
> Z tym, że ja się zbytnio na perfumach nie znam - i dlatego szukam pomocy u
> kobiet, bo to Wy drogie Panie wiecie, jaki zapach powoduje, że aż
> przechodzą Wam ciarki po plecach... :)

Same perfumy to za mało, zeby ciarki przechodzily...
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-04 16:51:08

Od: "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka [z adresu e-mail o...@b...wroc.pl] napisał(a):

: TE PERFUMY - zrobisz wrażenie na kobietach, jesli nie będziesz mówił
: "ten perfum" - one tego nie cierpią.

Faktycznie, mea culpa, biję się mocno w pierś jako jeden z członków PHP -
wstyd mi, oj jak wstyd... :(

1. Data: 2003-12-04 16:51:55

Od: "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi [z adresu e-mail p...@p...onet.pl] napisał(a):

: Oj, zaraz się na Ciebie rzucą, bądź tego pewien ! ;-)
: Spowoduje to PERFUM, mniejsza już o to jaki.
: Nie jestem tylko pewna, czy o ten typ rzucania się Ci chodziło ...

Już się poprawiłem, przepraszam, przepraszam, i przepraszam jeszcze raz.
:)

Mogę napisać 100 razy "Będę pisać >perfumy< a nie >perfum<" :)

--
pozdrawiam, :: e-mail: 213[ucho]hot[kropka]pl
Joachim D. Nawrot :: tel: 691580241

krem na naczynka?
Może coś z YR?
Top 10 perfum (co prawda z Niemiec, ale...)
Wąskie stopy - latają w obuwiu
niezawodny tusz do rzęs