Perfumki for MEN

1. Data: 2003-12-07 10:37:25

Temat: Perfumki for MEN
Od: "Krzemek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam
Mam 18 wiosenek i chcialbym uzyskac wasza rade dotyczaca zakupu perfum

Od okolo pol roku jade na 212 for MEN Herrera

Ale zastanawiam sie teraz czy moze zmienic to na?
MONT BLANC INDIVIDUEL ?
albo
dunhill DESIRE (czerwnony)
lub
VERSACE JEANS COUTURE MAN

Co byscie mi poradzili?? a moze pozostac przy 212 herrery ?

1. Data: 2003-12-07 10:39:40

Temat: Re: Perfumki for MEN
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-07 11:37:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Krzemek* skreślił te oto słowa:

> Co byscie mi poradzili?? a moze pozostac przy 212 herrery ?

Zrób to na co masz ochote... naprawde jest to taka sytuacja, ze mozesz to
zrobic nie przejmujac sie innymi ludzmi :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-07 10:41:12

Od: "Krzemek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale interesuje mnie opiania innych jaki zapach najbardziej wam sie podoba??

1. Data: 2003-12-07 10:50:12

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale interesuje mnie opiania innych jaki zapach najbardziej wam sie
podoba??

Zobacz wątek " perfum dla mężczyzny" z 4 grudnia.
Oprócz słownych utarczek są tam odpowiedzi na podobne pytanie.
O.

1. Data: 2003-12-07 12:49:21

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzemek wrote:
> WItam
> Mam 18 wiosenek i chcialbym uzyskac wasza rade dotyczaca
> zakupu perfum

No, nie. ;-)

> [...]
> lub
> VERSACE JEANS COUTURE MAN
>
> Co byscie mi poradzili?? a moze pozostac przy 212 herrery ?

Pozostać i nie zawracać głowy.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-07 12:49:55

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzemek wrote:
> Ale interesuje mnie opiania innych jaki zapach najbardziej wam sie
> podoba??

A nie jesteś w żaden sposób spokrewniony z Joachimem? ;-))

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-07 14:15:50

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co byscie mi poradzili?? a moze pozostac przy 212 herrery ?

to czym pachniesz to twoja sprawa i dobror perfum nie powinniem podlegac
sporom na formu .
p.

1. Data: 2003-12-07 14:36:46

Od: "Krzemek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z kim??
Nie ja jestem Krzemek i nie znam zadnego jaocjima!!
heh co to za pytanie...

1. Data: 2003-12-07 14:37:55

Od: "Krzemek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> to czym pachniesz to twoja sprawa i dobror perfum nie powinniem podlegac
> sporom na formu .
> p.

Nikt tutaj nie mowi o zadnym sporze!!
chce poznac wasza opinie!
ale cos ciezko to idzie ...

1. Data: 2003-12-07 15:01:44

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt tutaj nie mowi o zadnym sporze!!
> chce poznac wasza opinie!
> ale cos ciezko to idzie ...

Bo wiele dyskutantek zbyt łatwo się zacietrzewia ;-)
A tak naprawdę, to nikt Ci przez siec nie doradzi, jak masz pachnieć!
W poprzednim wątku napisałam, co MI się podoba. ale przecież sto innych osób
moze powiedzieć, że wybrałam śmierdzące paskudztwo, prawda?
Masz pachnieć tym, w czym się najlepiej poczujesz. Więc idź do sklepu,
psikaj się tymi pachnidłami i sprawdzaj.
Powodzenia,
O.

perfumy indian summer
Nakladanie odzywek na wlosy
Oczyszczanie twarzy - pyt
Jakie tytuły ksiazek na temat fitness,aerobic itp?
Perfumy dla kobiety w ciazy