Perfumy

1. Data: 2005-09-14 19:59:23

Temat: Perfumy
Od: "Marqvs" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy moglbym prosic o adresy autoryzowanych perfumerii internetowych?. Zalezy
mi zeby kupic ORYGINALNE perfumy najwazniejszej osobie w moim zyciu. I nie
chcialbym dac plamy gdyby sie okazalo ze to podróba.

Na Allegro pseudo-oryginały sa dwukrotnie tansze niz w sklepach wiec tam nie
bede kupowac.

Dzieki z gorki.

1. Data: 2005-09-14 20:14:37

Temat: Re: Perfumy
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Sep 2005 21:59:23 +0200, in pl.rec.uroda "Marqvs"
<g...@o...pl> wrote in <dg9veh$77i$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Czy moglbym prosic o adresy autoryzowanych perfumerii internetowych?. Zalezy
>mi zeby kupic ORYGINALNE perfumy najwazniejszej osobie w moim zyciu. I nie
>chcialbym dac plamy gdyby sie okazalo ze to podróba.

Nie wiem, które i przez kogo sa autoryzowane, ale pedet.pl, sorea.pl i
lumiere.pl znane są z oferowania oryginalnych kosmetyków i perfum.

>Na Allegro pseudo-oryginały sa dwukrotnie tansze niz w sklepach wiec tam nie
>bede kupowac.

Trzeba wiedzieć, od kogo kupować.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-09-14 20:25:13

Od: "Marqvs" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> Trzeba wiedzieć, od kogo kupować.

He:) Przyklad Carolina Herrera 212 na Allegro za 100 ml 140 zl okolo a w
sklepie 260zł juz nie pamietam w ktorym sprawdzalem. Sory ale jesli ktos
sprzedaje perfumy o 40% i jeszcze na tym zarabia to musi byc jakis przekret.
I tak jest u wszystkich ktorych przeanalizowalem. Nie chce ryzykowac.

1. Data: 2005-09-14 21:01:24

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He:) Przyklad Carolina Herrera 212 na Allegro za 100 ml 140 zl okolo a w
> sklepie 260zł juz nie pamietam w ktorym sprawdzalem.

No to jeszcze jak sprawdzisz w archiwum grupy sprawdzonych sprzedawcow
perfum to kupisz taniej i pewnie.
( Mam na mysli m.in uzytkownikow gregorydek, szyll,mateusz124 )

>Sory ale jesli ktos sprzedaje perfumy o 40% i jeszcze na tym zarabia to
>musi byc jakis przekret. I tak jest u wszystkich ktorych przeanalizowalem.
>Nie chce ryzykowac.

Koszt wyprodukowania butow nike na tajwanie to okolo 3 dolary. A buty te
kosztuja u nas po pareset zlotych :>
Naprawde myslisz ze 40% taniej to tak strasznie duzo? Znam sklepy ktore maja
narzut 100% albo i wiecej. Smieszne, ale tak jest.
Np. Lancome Miracle 30 ml perfum, u Szylla za 100 zl, w sklepie w moim
miescie kosztuje 195zl, w Torunskiej Sephorze - 175 z tego co pamietam.
A Szyll tez musi zarobic wiec zapewne kupuje je jeszcze taniej :)
a ta Herrera sklepowa to tez raczej nie 100 ml a 30 albo 50ml huh?

pozdrawiam
Monika

1. Data: 2005-09-14 21:14:21

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Sep 2005 22:25:13 +0200, in pl.rec.uroda "Marqvs"
<g...@o...pl> wrote in <dga0vk$lfd$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
>I tak jest u wszystkich ktorych przeanalizowalem. Nie chce ryzykowac.

Jak sobie życzysz, nie zamierzam Cię namawiać. Akurat 212 on ice
kupiłam za 150 zł, a nie za 300, ale mam pewność, że kupiłam oryginał.
No, ale trzeba się na tym znać.

1. Data: 2005-09-15 08:31:28

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marqvs" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sprzedaje perfumy o 40% i jeszcze na tym zarabia to musi byc jakis
> przekret. I tak jest u wszystkich ktorych przeanalizowalem. Nie chce

Miałam kiedyś styczność z pewną firmą, która w Polsce zajmuje się
dystrybucją znanych marek
Perfumy, które kosztowały w Sephorze 240 zł od nich się nabywało za 160 zł.
Cena 240 zł była sugerowaną ceną detaliczną.
Czyli widać jak już zarabiają na nas...
Ja też jestem za kupowaniem u sprawdzonych sprzedawców na Allegro.

Pozdrawiam
Akna

1. Data: 2005-09-15 10:21:49

Od: "Ania" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupowałam niedawno na www.perfumeria.pl i wyszło mi ok. 50 zł taniej, ale
nigdzie indziej nie było tego zapachu i są oryginalne. Slepy rzeczywiście
bardzo dużą marżę dają. W lumiere mają takie same ceny jak normalnie, ale na
asteria.pl, też znalazłam takie co mnie interesowały i są o ok. 100 zł tańsze.
Pozdrawiam Ania.

1. Data: 2005-09-15 10:36:47

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sep 2005 12:21:49 +0200, Ania wrote:

> [...]
> asteria.pl, też znalazłam takie co mnie interesowały i są o ok. 100 zł tańsze.

ja swoje kupuje na www.strawberrynet.com o ile to komus pomoze... natomiast
nie wiem jak to sie ma do cen w Polsce. fakt, ze nigdzie indziej nie moglam
znalezc swoich ukochanych Kenzo Jungle L'Elephant

--
Boska

Garfield: I'm tired of just lying here. Carry me someplace else

1. Data: 2005-09-15 13:44:34

Od: "Guinea Pig" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> napisał(a):

> ja swoje kupuje na www.strawberrynet.com o ile to komus pomoze...
natomiast
> nie wiem jak to sie ma do cen w Polsce.

Na strawberry z reguły jest sporo taniej, a jak jeszcze trafi się na special
offer, to już w ogóle wychodzi super :-)
Polecam, też tam kupuję.

1. Data: 2005-09-15 13:54:21

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Sep 2005 13:44:34 +0000 (UTC), Guinea Pig wrote:

> natomiast
>
> Na strawberry z reguły jest sporo taniej, a jak jeszcze trafi się na special
> offer, to już w ogóle wychodzi super :-)
> Polecam, też tam kupuję.

no i dostaje sie uroczy pakuneczek z Honk Kongu przewiazany liliowa
wstazeczka. slodkie i wynagradza koniecznosc poczekania na ukochane
babskosci okolo 2 tygodni.

--
Boska

Spider: ...And that's the story of my life
SMACK!
Garfield: The end

Sprzedam Andractim Gel - na ginekomastię
Rajstopy
Wypadanie włosów
rexona/sekret - w sztyfcie
znowu pytanie o podklad - czy jakis nie brudzi?