Perfumy Elizabeth Arden 5th Avenue

1. Data: 2005-11-01 18:45:00

Temat: Perfumy Elizabeth Arden 5th Avenue
Od: "Chałeczka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chciałabym sobie kupić perfumy Elizabeth Arden 5th avenue after five. Moze
ktoś ich używa. Chciałabym sie dowiedzieć czy są trwałe i jakie są wasze
wrażenia po aplikacji.

1. Data: 2005-11-02 02:02:23

Temat: Re: Perfumy Elizabeth Arden 5th Avenue
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Chałeczka" <k...@o...pl> skrev i meddelandet

> chciałabym sobie kupić perfumy Elizabeth Arden 5th avenue after five. Moze
> ktoś ich używa.

Nie uzywalam tych perfum i raczej ich nie kupie, bo zawiodlam sie kilka razy
na kosmetykach kolorowych tej firmy, ktore sa wg mnie przecietne.

magda

1. Data: 2005-11-02 07:08:02

Od: "Julia Wiewióra" <j...@p...koszalin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Używam, chociaż nie sądzę żeby były trwałe. Zapach mi bardzo odpowiada.Ja
osobiście dwa razy dziennie ich używam, moze poprostu ja ich nie czuję ;(
Miłego dnia
Julia

1. Data: 2005-11-02 10:24:00

Od: "Mela" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chałeczka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś ich używa. Chciałabym sie dowiedzieć czy są trwałe i jakie są wasze

Uzywalam, lubie ten zapach, trzymal sie caly dzien, nawet po prysznicu.
Bylam z nich bardzo zadowolona.

Mela

1. Data: 2005-11-02 15:20:33

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś ich używa. Chciałabym sie dowiedzieć czy są trwałe i jakie są wasze

Zapach uwielbiam, choć nie jest on zdecydowanie trwały.
Ostatnio widziałam je w Rossmannie za 39zł/15 ml - można wypróbować, nie
ryzykując ruiny finansowej.
O.

1. Data: 2005-11-02 17:10:46

Od: "Jago" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywam bo lubie zapach, ale nie sa zbyt trwale moim zdaniem. Ale to zalezy
tez od indywidualnych cech kazdej skory, na jednej sie trzyma dobrze, na
innej slabo. Najlepiej wyprobowac.

1. Data: 2005-11-02 17:44:56

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś ich używa. Chciałabym sie dowiedzieć czy są trwałe i jakie są wasze

ten zapach jest bardzo nietrwaly, ale jest tak piekny, ze go mam:)

1. Data: 2005-11-02 17:45:18

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:dk95f3$6f0$1@news.onet.pl...

> Nie uzywalam tych perfum i raczej ich nie kupie, bo zawiodlam sie kilka
> razy
> na kosmetykach kolorowych tej firmy, ktore sa wg mnie przecietne.

a chociaz wachalas? bo moim zdnaiem to wyjatkowo udany zapach, choc
nietrwaly.

1. Data: 2005-11-02 19:36:19

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Nov 2005 16:20:33 +0100, in pl.rec.uroda "Olga"
<ola@bla-bla_.pl> wrote in <dkakv8$djc$1@opat.biskupin.wroc.pl>:

>Zapach uwielbiam, choć nie jest on zdecydowanie trwały.
>Ostatnio widziałam je w Rossmannie za 39zł/15 ml - można wypróbować, nie
>ryzykując ruiny finansowej.

After Five? Nowość?

Dziwne.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-11-02 19:45:46

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Nov 2005 20:53:51 +0100, in pl.rec.uroda "Olga"
<ola@bla-bla_.pl> wrote in <dkb512$p6a$1@opat.biskupin.wroc.pl>:

>5th Avenue.
>Rossmann Wrocław, ul. Świdnicka

Doskonale. Ale pytanie było o 5th Avenue After Five - nowość. Nie o
5th Avenue sprzed 9 lat.

--
pozdrawiam,
amg
http://podrobkowo-wielkie.blogspot.com/

trwała
Właźta!
suszarko - lokowka
Lo que me estoy ahorrando ,, gracias MO41
dermatolog WROC