Perfumy - kupowanie bez w(on)chania

1. Data: 2005-12-07 13:37:09

Temat: Perfumy - kupowanie bez w(on)chania
Od: "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ostanio napadlo mnie na dopieszczenie umeczonej zima duszy nowymi perfumami.
Wybralam juz nawet zapach Desnuda Ungaro ale w mojej prowincjonalnej
miescinie niestety testera ani tych perfum niet :-(
Poczytalam opis na wizazu, poczytalam opinie i spac nie moge....
Lubie cieple zapachy, zima uzywam Wish Choparda, Desire Dunhila, czy Desnuda
jest choc troche do nich podobna?
Jestem szatynka z widokami na 40-stke :-(((
Zastanawiam sie nad kupnem albo na truskawce lub fragrancenet albo na
allegro. Na allegro sprawdzeni sprzedawcy maja testery, czy ich zapach moze
sie roznic od perfum? Co wolicie: perfumy czy ich testery?

Czy zdarza Wam sie kupowac perfumy tylko po opisie ich zapachu? Jak
zakonczyly sie takie transakcje?

bede wdzieczna za sugestie
pozdrawiam bardzo zimowo

Iwona

1. Data: 2005-12-07 14:16:13

Temat: Re: Perfumy - kupowanie bez w(on)chania
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zdarza Wam sie kupowac perfumy tylko po opisie ich zapachu? Jak
> zakonczyly sie takie transakcje?

roznie :)

czasami trafilam idealnie czasami az mnie mdlilo:)
wszytsko zalezy od skóry i naturalnego zapachu.
zdarzyl sie mi kupic zapachy ktore znalam sprzed kilk layt i uwielbialm
i powrót okazal sie koszmarkiem:(
na szczescie zawsze mozna je odsprzedac ,wymienic np. na wizazu:)
p.

1. Data: 2005-12-07 14:45:25

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał

> [...]
> Wybralam juz nawet zapach Desnuda Ungaro ale w mojej prowincjonalnej
> miescinie niestety testera ani tych perfum niet :-(

Sprawdzę w Sephorze, czy te perfumy są dostępne i czy możliwe jest zdobycie
ich próbki i jeśli chcesz, to mogę Ci przesłać do domu. Tylko musiałabyś mi
dokładnie napisać nazwę.
Kupowanie perfum tylko na podstawie opisu jest cokolwiek ryzykowne. No
chyba, że masz dużo kasy ;-)

> Zastanawiam sie nad kupnem albo na truskawce lub fragrancenet albo na
> allegro. Na allegro sprawdzeni sprzedawcy maja testery, czy ich zapach
> moze
> sie roznic od perfum?

Ponoć testery bywają trwalsze i intensywniejsze.
Ponoć, bo ja się raczej nie nadziałam na tego typu machlojki.

> Czy zdarza Wam sie kupowac perfumy tylko po opisie ich zapachu?

Nie. Muszę powąchać, popryskać się, zdobyć próbkę i używać jej co najmniej
kilka dni.
Wtedy wiem, że to jest to (albo wręcz odwrotnie).

PozdrawiaM

1. Data: 2005-12-07 17:28:21

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze
> sie roznic od perfum? Co wolicie: perfumy czy ich testery?

Na Allegro są do kupienia miniaturki perfum (pełno tego) po kilka ml więc
możesz sobie którys wybrać i sprawdzić czy Ci pasuje :)
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-12-08 10:57:39

Od: "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Na Allegro są do kupienia miniaturki perfum (pełno tego) po kilka ml więc
> możesz sobie którys wybrać i sprawdzić czy Ci pasuje :)
> Pozdrawiam
> Ania

Moze zle szukam ale niestety miniaturek Desnudy nie znalazlam :-(

pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2005-12-08 10:58:33

Od: "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe, napisalam do Ciebie na maila, dziekuje :-)

> PozdrawiaM

Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2005-12-08 13:49:08

Od: "Margaret" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości

> Moze zle szukam ale niestety miniaturek Desnudy nie znalazlam :-(

miniaturka to nie jest, ale przynajmniej nie -tester.
zapach jest fajny, nieprzesłodzony, ale najpierw przetestuj, zdecydowanie.

1. Data: 2005-12-08 15:59:46

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dn93f2$dot$1@inews.gazeta.pl>
Iwona <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> pisze:

> Nixe, napisalam do Ciebie na maila, dziekuje :-)

Niestety nic nie dostałam.
Wyślij jeszcze raz na nixe.małpa.vp.pl

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-12-09 20:54:00

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <M...@p...fm> napisał

> ale najpierw przetestuj, zdecydowanie.

Przetestuj, przetestuj, a ja kupiłam ostatnio perfumy bez wąchania, po
opisach i opiniach i jest to, jak się okazało dokładnie to, czego szukałam.
Ideał niemal... bo nadal tylko przez neta mogę go kupić :P Udało mi się, bo
czekając na paczkę zastanawiałam się komu opchnę jak mi nie podejdą ;-)

hiver

Badanie
Effaclar - promocja
mężczyzna przed ślubem