Perfumy miętowe

1. Data: 2004-04-04 15:31:28

Temat: Perfumy miętowe
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Od razu mówię, że kompletnie się na pefumach nie wyznaję. Czy istnieje
coś takiego w naturze? Nie muszą być perfumy, może być woda toaletowa
lub perfumowana. Niekoniecznie musi być sama mięta, ale coś o takiej
nucie.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-04 16:18:21

Temat: Re: Perfumy miętowe
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał(a):

> [...]
> coś takiego w naturze? Nie muszą być perfumy, może być woda toaletowa
> lub perfumowana. Niekoniecznie musi być sama mięta, ale coś o takiej

Mentafolia Guerlain z serii Aqua Allegoria. Fajniste, w sumie mięta jak żywa,
ale taka podrasowana.

JoP

1. Data: 2004-04-04 17:33:14

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Mentafolia Guerlain z serii Aqua Allegoria. Fajniste, w sumie mięta jak
żywa,
> ale taka podrasowana.

Dostalam ostatnio probke, sa piekne, kupie sobie na lato. Ziolowo, ale
niecalkiem mietowo pachnie tez Herba Fresca Guerlaina. Pozdrawiam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-04-04 18:16:27

Od: anek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org>

> [...]
>coś takiego w naturze? Nie muszą być perfumy, może być woda toaletowa
>lub perfumowana. Niekoniecznie musi być sama mięta, ale coś o takiej

hmmm. dziś w Douglasie wąchałam eau de Sisley. cierpkie, świeżawe.
miętę też wyczułam. sprawdź, moim zdaniem b. fajne - ale nie wiem, czy
o coś takiego mogłoby Ci chodzić.

--
anek (a...@d...pl)
Milczący Pagórek jest pewien gra niepodobny wszelki inny.

1. Data: 2004-04-04 19:04:10

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mentafolia Guerlain z serii Aqua Allegoria. Fajniste, w sumie mięta jak
żywa,
> ale taka podrasowana.

walsnie - i to chyba nowosc jest?:) od kilku godzin pachnie mi na raczce, bo
sie popryskalam w sklepie. pierwszy raz ten zapach widzialam.

1. Data: 2004-04-04 19:05:05

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

> niecalkiem mietowo pachnie tez Herba Fresca Guerlaina. Pozdrawiam Hafsa

a mi absolutnie nie!:) dla mnie to herbatka z cytrynka z naciskiej na
cytrynke - cudne sa!!!

1. Data: 2004-04-04 19:06:50

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnc70aig.njm.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> [...]
> coś takiego w naturze? Nie muszą być perfumy, może być woda toaletowa
> lub perfumowana. Niekoniecznie musi być sama mięta, ale coś o takiej

pewnie szukasz damskich, ale dla samych zmyslow powachaj "frozen fragraqnce"
geurlain-meskie. fantastyczne, rzeskie...

1. Data: 2004-04-04 20:53:27

Od: "KBL" <t...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.vebso.pl
pod hasłem gość napisać swoje imię w okienku nazwisko czy dowolny nick a
potem nr 8134333. Można uzyskać pod tym adresem od właścicielki strony
informacje,
> [...]
>
> Zuzanka
>
> --
> .:*Z*:._.:*U*:._.:*Z*:._.:*A*:._.:*N*:._.:*K*:._.:*A
*:.

1. Data: 2004-04-05 07:47:41

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> wrote:
> [...]
> coś takiego w naturze? Nie muszą być perfumy, może być woda toaletowa
> lub perfumowana. Niekoniecznie musi być sama mięta, ale coś o takiej

Dawno, dawno temu można było dostać dezodorant miętowy firmy Inter Fragrances,
ale to było w czasach zbyt zamierzchłych, żeby się takowy ostał do dziś ;-)
(Bardzo lubiłam, BTW ;-))
IMHO lekką nutę miętową ma woda toaletowa Cabotine firmy Gres, w
ciemnozielonej butelce (nie mylić z Pastel de Cabotine, bo to już bardziej
kwiatowe).

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 Aneta.Baran#cern.ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: anetek#anetek.net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2004-04-06 17:07:46

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 4 Apr 2004 16:18:21 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@N...gazeta.pl> i powiedziała:

> Mentafolia Guerlain z serii Aqua Allegoria. Fajniste, w sumie mięta jak żywa,
> ale taka podrasowana.

Dziękuję wszystkim. Wynotowałam nazwy, idę wąchać. I może nabyć, jak nie
spryszczy (ostatnie testy na Simply Clinique pozytywnie).

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

Gdzie ta wanilia...
nie wychodzi....
CIENIE do powiek
SALON WROCŁAW - Wrocławski Salon Kosmetyczny - kto byl?
[WAW] Lash Silks czarny - poszukiwany