Re: Perkun - projekt z AI

Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: Fri, 21 Jul 2017 05:36:53 -0700 (PDT)
Subject: Re: Perkun - projekt z AI
From: mariotti220 <m...@g...com>

On Friday, July 21, 2017 at 10:11:29 AM UTC+2, Pawel Biernacki wrote:

> [...]
>
> Powiem więcej, zachowuje się sensownie! Ale na razie tylko w prostych grach.

> Na początku dostaje dane wejściowe i zna dla nich rozkład a priori. Z tym, że po
kilku- kilkunastu krokach może od niego znacząco odejść (im więcej wie o pacjencie
tym mniejszy wpływ ma rozkład apriori).

> [...]
>
> A ja potrzebuję czegoś takiego:
>
> https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Diabetes
>
> To są dane dotyczące poziomu cukru we krwi osób chorych na cukrzycę. To tzw.
time-series, czyli właśnie jakby proces, który jest kontrolowany przez lekarza. Muszę
mieć tylko kogoś, kto mi pomoże w interpretacji danych i zbudowaniu modelu. To co
chcę zrobić to trochę tak jakbym na podstawie kilkudziesięciu gier w szachy chciał
odtworzyć reguły szachów.

> Te dane są udostępnione przez:
> Michael Kahn, MD, PhD, Washington University, St. Louis, MO

Jak pisałem na grupie pl.sci.ai, zanim będą prawdziwe dane, można czas
spożytkować eksperymenty z danymi syntetycznymi.