Pesymizm

1. Data: 2000-04-11 21:17:48

Temat: Pesymizm
Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Co prawda nie wierze w leczenie przez INet ale może akurat ktoś mi
coś podpowie odnośnie mojego problemu.
Mianowicie bardzo często miewam takie dni, że wszystko widzę
w ciemnych barwach. Wszystko co najgorsze wydaje mi się najbardziej
oczywistym a to co może się zdarzyć najgorszego zaczyna mi się wydawać
czymś najbardziej prawdopodobnym.
Najwięcej problemów mam z myśleniem o mojej dziewczynie.
Ciągle nachodzą mnie myśli, że kiedyś ona mnie rzuci a ja będę
z tego powodu w takim dołku, że chyba sobie w łeb palne bo nie
wyobrażam sobie życia bez niej.
Co prawda miedzy nami jest wszystko OK... no ale te myśli nachodzą
mnie mimo to i jak na razie nie wiem jak sobie z tym poradzić bo to dla
mnie dość spory stres denerwować się z czegoś co jeszcze się nie stało
i być może nigdy się nie stanie.
Byłem u psychologa to w opinii po rozmowie i przeprowadzeniu paru
testów napisał, że mam bardzo niską samoocenę, skłonności do depresji
oraz nadwrażliwość na stres (to tak w skrócie).
Mam 18 lat i już siwieje :-(
Może mi ktoś coś poradzi ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

1. Data: 2000-04-11 21:38:18

Temat: Odp: Pesymizm
Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Phenix napisal /ciach/
> Byłem u psychologa to w opinii po rozmowie i przeprowadzeniu paru
> testów napisał, że mam bardzo niską samoocenę, skłonności do depresji
> oraz nadwrażliwość na stres (to tak w skrócie).

Nie jestem psychologiem ale tez sobie pomyslalem, ze tu chodzi o niska
samoocene. Ja jak sobie pomysle, ze mnie moja partnerka zostawi mysle sobie
tak: pewno bede cierpial bo ja kocham, ale przeciez nie mam wplywu na jej
decyzje i jezeli tak zdecyduje to swiat sie nie skonczy.
Radze popracowac nad samoocena. Z wlasnego doswiadczenia.
Pozdrawiam Val.

1. Data: 2000-04-11 22:50:33

Temat: Re: Pesymizm
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"PhoeniX" <n...@k...net.pl> writes:

> [...]
> testów napisał, że mam bardzo niską samoocenę, skłonności do depresji
> oraz nadwrażliwość na stres (to tak w skrócie).

Mysle, ze jednak dobry psycholog... bo "kuracja" to niestety zdaje sie
bedzie dlugofalowa a pare odpowiedzi na grupie nic w rtobie nie zmieni.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-04-12 06:10:23

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
PhoeniX <n...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
> mnie mimo to i jak na razie nie wiem jak sobie z tym poradzić bo to dla
> mnie dość spory stres denerwować się z czegoś co jeszcze się nie stało
Zostan doradca do spraw bezpieczenstwa --- ten rodzaj wyobrazni
bardzo sie tam przyda.

> Byłem u psychologa to w opinii po rozmowie i przeprowadzeniu paru
> testów napisał, że mam bardzo niską samoocenę, skłonności do depresji
Wpisuj sobie codziennie 6-tke do dzienniczka,
weekendy spedzaj na wyciczkach gorskich.

> oraz nadwrażliwość na stres (to tak w skrócie).
Jak to sie objawia?

> Mam 18 lat i już siwieje :-(
Ja zaczalem, gdy mialem 17 :).

A.

1. Data: 2000-04-12 07:50:30

Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mianowicie bardzo często miewam takie dni, że wszystko widzę
> w ciemnych barwach.

kazdy miewa takie dni

> Najwięcej problemów mam z myśleniem o mojej dziewczynie.
> Ciągle nachodzą mnie myśli, że kiedyś ona mnie rzuci a ja będę
> z tego powodu w takim dołku, że chyba sobie w łeb palne bo nie
> wyobrażam sobie życia bez niej.

- depresyjka daje o sobie znac (bierzesz prozak ? )

> [...]
> mnie mimo to i jak na razie nie wiem jak sobie z tym poradzić bo to dla
> mnie dość spory stres denerwować się z czegoś co jeszcze się nie stało

- "bo z dziewczynami nigdy nie wie oj nie wie sie czy dobrze jest czy moze
jest, moze jest juz zle..."

> Byłem u psychologa to w opinii po rozmowie i przeprowadzeniu paru
> testów napisał, że mam bardzo niską samoocenę, skłonności do depresji
> oraz nadwrażliwość na stres (to tak w skrócie).

ok, wiesz juz ze masz niska samoocene - i co zamierzasz z tym zrobic ?
Podpowiadam,
musisz sie dowiedziec dlaczego masz niska samoocene, pomaga w tym
oczywiscie stara dobra psychoanaliza. Niemal zawsze jakies wyparte problemy
do podswiadomosci powoduja ze czyjesz sie nikim i jestes na siebie zly.

> Mam 18 lat i już siwieje :-(

- zalecialo nerwica , a depresja z pewnoscia.
- nie ma wyjscia musisz zaczac leczenie, najpierw porzadna diagnoza, badanko
(chyba ze obecna jest juz wykonana jak nalezy) i terapia. NIE TRAC CZASU, W
TYM WYPADKU DZIALA NA TWOJA NIEKORZYSC !!!!!!!

1. Data: 2000-04-12 11:53:55

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Apr 2000 s...@a...com.pl wrote:

Alez tu mamy muzeum osobliwosci. Mielismy tu juz LeoTara, Turynskiego,
Harasimowicza, Pinope, expierda, nawet Pszemol tu zagladal. Ostatnio
Chrystus plci przeciwnej i jasnowidz (prawdziwy). A teraz dziadek
Freud zmartwychwstal...

> kazdy miewa takie dni

Nie kazdy. Ja nie miewam.

> (bierzesz prozak ? )

A co tobie do tego, jesli mozna zapytac?

> [...]
> do podswiadomosci powoduja ze czyjesz sie nikim i jestes na siebie zly.

O taaaaaak, zwlaszcza jesli niska samoocena jest jednym z przejawow
jakiejs depresji endo- albo somatogennej. Psychoanaliza jest stara,
ale NIE mozna powiedziec, by byla dobra - ma jedna uniwersalna
odpowiedz na kazdy problem, niezaleznie czy jest on choroba
organiczna, endogenna, czy glupim katarem. Bo przeciez kazdy
psychoanalityk wie, ze wszystkie zaburzenia sa reaktywne (od
zadrapania, po zepsol Downa), i za wszystko odpowiedzialna jest
podswiadomosc. Tylko jakos nie zauwaza(sz) roznicy miedzy cecha
osobowosci, a zaburzeniem, miedzy sklonnoscia i choroba.

> - zalecialo nerwica , a depresja z pewnoscia.

To ja mam propozycje - wyjasnij czym sa wg. ciebie nerwice, a czym
depresje (a potem cie plonkne) OK?

1. Data: 2000-04-12 12:32:28

Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz K. Grzeca <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10004121338440.30567-100000@zo
diac.mimuw.edu.pl...
> [...]
> Harasimowicza, Pinope, expierda, nawet Pszemol tu zagladal. Ostatnio
> Chrystus plci przeciwnej i jasnowidz (prawdziwy). A teraz dziadek

..............Horney tez straszy........brrr.....zombie
attack.....he,he.....ups....
brrrrrrr........ale co tam ....Buziak........

1. Data: 2000-04-12 14:50:28

Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra pojde na udry ....

> [...]
> Harasimowicza, Pinope, expierda, nawet Pszemol tu zagladal. Ostatnio
> Chrystus plci przeciwnej i jasnowidz (prawdziwy). A teraz dziadek

to zle czy dobrze ? , a ty masz jakis wlasny poglad czy tylko tak sobie
gadasz zeby gadac ?

> Nie kazdy. Ja nie miewam.

To posluchaj - jestes dupkiem ! - i teraz jak to przeczytales poczules ulge
czy chcialbys mi dolozyc ? - nie napewno poczules ulge ty nie miewasz
gorszych dni i nic cie nie wytraci z rownowagi - zawsze jestes SUPER HIPER
SUPERMAN...prawda ?

> A co tobie do tego, jesli mozna zapytac?

- a co spytac nie wolno ?( tak na serio to bylo zartobliwe stwierdzenie )

> [...]
> podswiadomosc. Tylko jakos nie zauwaza(sz) roznicy miedzy cecha
> osobowosci, a zaburzeniem, miedzy sklonnoscia i choroba.

wiec przypisz proszki madralo, .... przeciez oczywiste jest ze musi byc
wlasciwa diagnoza a nastepnie metoda leczenia, skad wiesz czy chlopak nie
byl np. molestowany seksualnie i teraz z tego powodu cierpi , co dasz mu na
to czopek ?

> To ja mam propozycje - wyjasnij czym sa wg. ciebie nerwice, a czym
> depresje (a potem cie plonkne) OK?

W depresji facet na serio skoczy z okna zeby sie zabic w nerwicy nie.
udowodnij ze to nie prawda.

Zastanawia mnie wogole twoj przypadek , masz nademna przewage - poznaje to
po terminologii jakiej uzywasz a mimo calej tej wiedzy nie potrafisz napisac
nic tworczego, jedynie z ironia krytykujesz i to bez przekonania innych.
Jestes byc moze studentem psychologii lub kims kto sie zawiodl na jej
metodach ale to jeszcze nie powod zeby nie napisac nic warosciowego.

- przepraszam za ten kasliwy ton , ale specjalnie chcialem ci troche
przypiec zebys poczul jak to jest.

1. Data: 2000-04-12 21:22:58

Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wpisuj sobie codziennie 6-tke do dzienniczka,

Jakiego dzienniczka ?
Nie mam 10 lat.

> weekendy spedzaj na wyciczkach gorskich.

Nie wyrobił bym się z kasą :-(

> Jak to sie objawia?

Z błachego dla innych ludzi powodu zaczynam się denerwować
a objawia się to głównie , skryciem w sobie, poceniem się po pachami
a niekiedy nawet i wymiotami.
Wystarczy w sumie niewielki stres abym popadł w "doła".

> Ja zaczalem, gdy mialem 17 :).

To już pewnie cały siwy jesteś ? :-)

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

1. Data: 2000-04-12 21:23:04

Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak: pewno bede cierpial bo ja kocham, ale przeciez nie mam wplywu na jej
> decyzje i jezeli tak zdecyduje to swiat sie nie skonczy.

Świat się nie skończy ale czy życie bez niej będzie nadal cieszyło ?
Żyć wspomnieniami i nadzieją, że kiedyś wróci... albo jeszcze gorzej
i np. oglądać ją jak chodzi z jakimś innym facetem to racej dobry
powód na samobujczego doła.

> Radze popracowac nad samoocena. Z wlasnego doswiadczenia.

Jak ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

straszne
biofeedback => biologiczna informacja zwrotna
do psychologów ( no inie tylko bo chyba ich tu mało )
coś bardziej konkretnego
Miedzynarodowy Dzien Swiadomosci Zagrozenia Halasem - 12 kwietnia 2000