Petit dejeuneur

11. Data: 2006-10-22 16:20:54

Temat: Re: Petit dejeuneur
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

12. Data: 2006-10-22 16:36:53

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:nh6nj25tepkl8ap6198h4o5d3fmj5uvc6t@4ax.com...
> On Sun, 22 Oct 2006 08:44:12 +0100, "Hanna Burdon"

> No wlasnie!
>
> Pieprz

I SŁUSZNIE.

d.

13. Data: 2006-10-23 07:35:25

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Als" <1...@1...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> czy ktoś orientuje się, co wchodzi zwyczajowo w skład śniadania typu
> 'petit
> dejeuneur' w hotelach w Belgii (dokładnie okolice Brukseli)? Wybieram się
> jutro w te okolice i chciałbym wiedzieć, czego się spodziewać (jako że
> śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia). Szukałem u pana Gugla
> informacji, ale jedyne co znalazłem, to tyle, że jest tam
> kawa/pieczywo/marmolada. Czy to wszystkie elementy?

Jak daleko od Brukseli mają byc te okolice? Część francuska, gdzie Cię
ukarmią po francusku, czy flamadzka, gdzie dostaniesz jeść dobrze? W każdym
razie ostatnio w tanim hoteliku w centrum Leuwen (Flandria) śniadanie było
full wypas - płatki z mlekiem, kiełbaski (kilka na osobę), chleb z marmoladą
do woli.

DJD

PS. Jak wrócisz, daj znak na liste gdzie byłeś, w której częsci - i co dali
jeść.

14. Data: 2006-10-23 14:54:47

Od: Mi$ek <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od marmelady to żaba się ładnie uśmiecha, jeśli dobrze pamiętam dowcip
> z dzieciństwa...

Ta żaba, to u fotografa chciała ładnie wyglądać (mieć takie usteczka
malutkie)
i dla tego miała tuż przed zrobieniem zdjęcia powiedzieć - konfitura.
A i tak na końcu powiedziała marmelada ;)

Pozdrawiam
Michał Piechowski

--
Tu będzie sygnaturka... Kiedyś...

15. Data: 2006-10-24 12:01:26

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mi$ek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ta żaba, to u fotografa chciała ładnie wyglądać (mieć takie usteczka
> malutkie)
> i dla tego miała tuż przed zrobieniem zdjęcia powiedzieć - konfitura.
> A i tak na końcu powiedziała marmelada ;)

Dżem, nie konfituuuura!

DJD

16. Data: 2006-10-27 15:00:12

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Oct 2006 09:35:25 +0200, Dominik Jan Domin napisał(a):

> PS. Jak wrócisz, daj znak na liste gdzie byłeś, w której częsci - i co dali
> jeść.

Wróciłem, więc daję znać :-)

Byłem ok. 30 km na południe od Brukseli - miejscowość Vavre. Śniadanie w
hotelu wyglądało tak:
- 3 rodzaje pieczywka (bułka, tzw. paluch i rogalik z ciasta francuskiego)
na osobę
- na wspólnym talerzu na stoliku małe pudełka masła, różnych
dżemów/marmolad, miodu, Nutelli, serka białego z ziołami, Babybele, małe
paczuszki (30g) sera żółtego Port Salut
- kubki jogurtu naturalnego
- do picia: kawa, herbata, mleko, sok pomarańczowy
- dostępne były też płatku kukurydziane

Powiem szczerze, że było to niezłe, chociaż brakowało mi trochę
jakiejkolwiek padlinki.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

[Humor zeszytów] Liść ma taką rolę w życiu, że musi cały czas wdychać i
wydychać.

Definicja wloszczyzny
PRZEPRASZAM
JUTRO...
[deser na sobotni wieczor] PIJANY IZYDOR
ocet jablkowy