Petrole vs Seboradin (lotion)

1. Data: 2003-11-07 21:16:36

Temat: Petrole vs Seboradin (lotion)
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was używał jednego i drugiego?
Mam problem z ich zapachem. Oba wonieją intensywnie:-) ale zapach
Petrole ulatnia się po ok 1-2 godzin po nałożeniu (pytałam obiektywnych
osób bo sama mogłam się po prostu przyzwyczaić ), a Seboradin JA czuję
po 7 godzinach. Może jeszcze ktoś poczynił podobne obserwacje?
Czy ten Seboradin lepiej działa od Petrole czy podobnie? Jeśli nie ma
większych różnic (np. po Seboradinie komuś w ciągu nocy nie urosły
dwumetrowe włosy:-) ) to chętnie zrezygnuję z tego pierwszego... Dziecko
mnie zaczyna unikać...:-)

PS. Proszę o odpowiedzi osób mających porównanie:-)

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-11-07 22:01:16

Temat: Re: Petrole vs Seboradin (lotion)
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> writes:

> Petrole ulatnia się po ok 1-2 godzin po nałożeniu (pytałam obiektywnych

Nafta wcale zreszta tak zle nie pachnie...

> osób bo sama mogłam się po prostu przyzwyczaić ), a Seboradin JA czuję
> po 7 godzinach. Może jeszcze ktoś poczynił podobne obserwacje?

No smierdzi niestety jak cholera.

> Czy ten Seboradin lepiej działa od Petrole czy podobnie? Jeśli nie ma
> większych różnic (np. po Seboradinie komuś w ciągu nocy nie urosły
> dwumetrowe włosy:-) )

Ani po jednym, ani po drugim za wiele nam nie uroslo, ale
bardziej zauwazalna poprawa byla po petrole. Tylko ze trudniej go
dostac.

MJ

1. Data: 2003-11-07 22:02:42

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:boh247$8up$1@atlantis.news.tpi.pl...

Tak, zgadza się petrole ma intensywny zapach, przypomina mi benzynę, ale
dzieki temu jest taki dobry, zauważyłam,że jak to używałam dłużej to coraz
mocniej pachniał, potem zrobiłam przerwe - (bo nie mogłam go nigdzie dostać)
i znowu kupiłam to już mniej pachniał. Ale mam dobrą wiadomośc: stosowałam
przez jakiś czas taką płukankę : do ciepłej wody 1 łyżka miodu i 1 łyzka
gliceryny i tym polewałam włosy na końcu, po umyciu i zapach zdawał się być
mniej intensywny.
A co Sebaridinu, działa na porost włosów? W ogóle te kosmetyki z petrole
podobno stymuluja do wzrostu , ale to faktycznie działa?

1. Data: 2003-11-12 08:30:21

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie zaczyna unikać...:-)
>
> PS. Proszę o odpowiedzi osób mających porównanie:-)

Uzywalam obydwu. Wrazenia: Seboradin rzeczywiscie bardziej smierdzi, ale u
mnie oba lotiony "ulatnialy sie" po takim samym czasie mniej wiecej. Petrole
do wlosow ciemnych ma jedna wade. To znaczy dla mnie to jest wada: nadaje
wlosom ciemnobordowy polysk. Szwagierka sie mnie pytala, czy farbowalam
wlosy. Po odstawieniu lotionu kolor ladnie schodzi po kilku myciach. Taki
sam efekt koloryzowania jest po balsamie do wlosow ciemnych i po szamponie.
Jesli chodzi o intensywnosc dzialania - chyba jednak lepszy jest Seboradin.
Petrole w widoczny sposob zmniejszyl ilosc wypadajacych wlosow, ale
Seboradin dzialal jeszcze skuteczniej. Zamierzam wlasnie nabyc butelke
lotionu. Zapach przeboleje :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-12 08:41:23

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello DominikaNM,

Friday, November 7, 2003, 10:16:36 PM, you wrote:

D> PS. Proszę o odpowiedzi osób maj?cych porównanie:-)

Używałam Petrole, teraz zaczęłam używać Seboradin.
Zapachy obu specyfików nie należą do moich ulubionych, ale da się je
znieść. Mam wrażenie, że dość szybko ulatniają się z włosów, w każdym
razie nie odczuwam żadnego dyskomfortu z tym związanego, mimo, że
ogólnie jestem na zapachy dość wrażliwa. Być może spore znaczenie ma
dla mnie też to, że jeśli oczekuję poprawy w tak ważnej kwestii, jak
wzmocnienie włosów, to sporo gotowa jestem wytrzymać ;)
Niestety, po zuzyciu butelki Petrole (szampon i odżywka) nie widzę
żadnej poprawy, "pióra" jak leciały, tak lecą :] Może po jednej
butelce szamponu i odżywki, to za mało na efekty ?
Ile czasu Wy uzywałyście Petrole, zanim pojawiły się upragnione efekty
jego stosowania ?

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-12 10:50:04

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Seboradin dzialal jeszcze skuteczniej. Zamierzam wlasnie nabyc butelke
> lotionu. Zapach przeboleje :)

Czekaj! Nie kupuj! Wyślę Ci mój:-) Raz tylko użyty - jednak mi nie
podchodzi - zostanę przy Petrole a tamten będzie mi "gnił":-) w
łazience? Chcesz?

1. Data: 2003-11-12 11:13:40

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:bot3oa$c3j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czekaj! Nie kupuj! Wyślę Ci mój:-) Raz tylko użyty - jednak mi nie
> podchodzi - zostanę przy Petrole a tamten będzie mi "gnił":-) w
> łazience? Chcesz?

NO JASNE!! Adres wywylam na priv :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-12 11:39:14

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NO JASNE!! Adres wywylam na priv :)

Wysylam oczywiscie. Nie zamierzam wyc :)))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

[troche OT]aretina Q - prosze o pomoc
Czy ktoś z Was..
Co pod oczy po 30-tce?
Lampa
kupowanie bielizny w internecie - podsumowanie