Petrole znowu

1. Data: 2003-04-18 10:44:14

Temat: Petrole znowu
Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Naczytałam się tyle pochwał o tym Petrole że w końcu postanowiłam sobie
kupić. No i w rezultacie mam takie siano na głowie że chyba takiego jeszcze
nie miałam:-(( Moje kręcone włosy mi się rozprostowały po umyciu.
Ale musze przyznać ze balsam, za to jest rewelacyjny.
Gdyby nie on to chyba bym nie rozczesała włosów.
Pzdr
Anka

1. Data: 2003-04-18 10:54:15

Temat: Re: Petrole znowu
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ale musze przyznać ze balsam, za to jest rewelacyjny.
> Gdyby nie on to chyba bym nie rozczesała włosów.

ja dzis tez pierwszy raz uzylam - mam sam balsam. Na razie nie widze zadnej
roznicy w porownaniu do poprzednio stosowanych odzywek. Owszem, troche
wygladzil. Ale jakos szczegolnie delkatne czy lśniące te moje włosy nie są.

Na młode włoski musze jeszcze pocekac ;)

Asia

1. Data: 2003-04-18 13:04:43

Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> [...]
są.

> Na młode włoski musze jeszcze pocekac ;)

No to ja tez na początku kupiłam tylko balsam i pomyslałam sobie że jak
balsam mi służy to szampon też bedzie dobry.
A tu masz...przedobrzyłam:-(

1. Data: 2003-04-18 16:10:29

Od: "monika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pzdr
> Anka
>
> Anka ..... a czy używasz sam balsam? Bo ja mam w planach sobie kupić sam
balsam, ale przeraziłaś mnie tym jak napisałaś że Twoje kręcone włosy sie
rozprostowały......otóż ja też mam kręcone i bardzo nie chciałabym żeby mi
sie rozprostowały ani nie chce mieć siana. Czy po samym balsamie takie masz?
I co robisz żeby sie kręciły ?
Dzięki z góry za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2003-04-19 07:58:24

Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik monika <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7p9sr$isv$...@p...polanet.pl...

> [...]
> rozprostowały......otóż ja też mam kręcone i bardzo nie chciałabym żeby mi
> sie rozprostowały ani nie chce mieć siana. Czy po samym balsamie takie

No więc.... dzisiaj nie myłam już włosów szamponem Petrole, tylko moim
starym wypróbowanym Shamtu, a potem nałożyłam balsam Petrole i wreszcie mam
normalne włosy. Nie mam już tego siana.
A co robie żeby się kręciły? Nic, same się kręcą. Po umyciu same mi schną.
Nie używam suszarki.
Tak więc jak też masz kręcone włosy, to balsam możesz sobie kupić, ale
samponu nie polecam.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-04-22 07:58:49

Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale musze przyznać ze balsam, za to jest rewelacyjny.
> Gdyby nie on to chyba bym nie rozczesała włosów.

w jakich to jest cenach?
pzdr
K.

1. Data: 2003-04-22 09:17:37

Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kreska <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b82sta$iae$...@n...onet.pl...

> w jakich to jest cenach?
> pzdr
> K.

Około 11 zł za szampon, balsam tyle samo.

1. Data: 2003-04-22 13:49:06

Od: "monika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-22 14:54:53

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"monika" <c...@w...pl> wrote:

> Dzięki !!!!!!!!! :)

Czy mogłabym nieśmiało poprosić o Cię zostawianie 'wrotki'
(użytkownik... napisał), aby było wiadomo, komu odpowiadasz, cięcie
cytatów i odpowiadanie pod nimi a nie w nich? Dziękuję.

--
mips

Samoopalacz - Lancom
Zrobiłam sobie kuku