Re: Pharmindex

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pharmindex
Date: Fri, 26 Aug 2005 16:48:25 +0200

> wszystkie sa za darmo na stronie Sejmu :)

owszem. Mam na mysli wszystkie portale prawniczne i specjalistyczne.
Bezplatnie mozna tez o kazdym leku wyszukac sobie w googlach.

> nie dziwi mnie, tylko to po prostu glupie! zeby poczytac za darmo, musze
> byc lekarzem i udowadniac, ze nie jestem wielbladem! ale jesli chce im
> zaplacic pieniadze i kupic CD z bazą, to wystarczy, ze posiadam NIP i
> jestem firmą.. wtedy nie ma już znaczenia, ze moge sie zajmowac np.
> budownictwem

podobnie jak mozesz kupic ksiazke w ksiegarni. A tak powaznie - Pharmindex
jest dotowany przez firmy farmaceutyczne, prawo do jego rozpowszechniania ma
firma medyczna, ktora za raklamy wziela kase, wiec ustalila takie wlasnie
warunki dystrybucji. Podobnie, jak projektanci np. projekty domow rowniez
rozpowszechniaja za oplata. Ale powtarzam - w ksiegarniach jest dostepny
podrecznik Leki wspolczenej terapii - bez zadnej reklamy firm. Nie mozna
oczekiwac, jakby nie bylo, publikacji - zawsze za darmo.

> Za darmo jest baza w internecie. A zakupić może każda firma, nie tylko o
> profilu medycznym.
>
> --
> best regards,
> scream (at)w.pl

Owszem - baza, ale tylko dla lekarzy. Dlaczego Cie to dziwi? Takie reguly
wprowadzil konkretny portal. Takie sa zasady netu. Jak chcesz gole panienki
poogladac masz wiele stron darmowych. Ale masz i wiele, ktore tylko za kase
obejrzysz.

pozdr.

casus