Phygelius

1. Data: 2005-09-29 11:19:13

Temat: Phygelius
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrosło mi takie coś z nasion.Wygląda jak fuksja, ale jeszcze nie kwitnie.
Czy jest w stanie przezimować w gruncie?
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2005-09-29 12:34:42

Temat: Re: Phygelius
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyrosło mi takie coś z nasion.Wygląda jak fuksja, ale jeszcze nie
kwitnie.
> Czy jest w stanie przezimować w gruncie?

Wątpliwe:-(

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-09-29 16:44:40

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kwitnie.
>
> Wątpliwe:-(
>
> Pozdrawiam, Basia.

Fuksja magelanica zimuje pod okryciem, może ta roślina
też się nauczy zimować.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-09-29 17:26:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Fuksja magelanica zimuje pod okryciem, może ta roślina
> też się nauczy zimować.

W tym roku przezimowały mi zwykłe fuksje, prawie bez okrywy (miały paść przez
zimę, dlatego zostały w gruncie!). Poprzednio też tak bywało, ale w końcu
przychodzi trochę mroźniejsza zima;(

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2005-09-29 18:59:47

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

29 Sep 2005 13:19:13 +0200, na pl.rec.ogrody, mirzan napisał(a):

> Wyrosło mi takie coś z nasion.Wygląda jak fuksja, ale jeszcze nie kwitnie.
> Czy jest w stanie przezimować w gruncie?
> Pozdrawiam.Mirzan

Kilka lat temu (5-6) miałem jakąś żółtą odmianę,
- nie zimuje:), próbowałem:).
Ale świetnie sprawdzał się jako doniczkowa/tarasowa, łatwo rozmnażany przez
odrosty (dzieliłem się z grupowiczami:), pewnie wciąż kilku staruszków
plrecogrodowych jeszcze krzewik pielęgnuje).

Pozdrawiam
p...@r...pl

6. Data: 2005-09-29 19:06:39

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyrosło mi takie coś z nasion.Wygląda jak fuksja, ale jeszcze nie kwitnie.
> Czy jest w stanie przezimować w gruncie?
> Pozdrawiam.Mirzan

Witam!
Phygelius jest bardzo cieżki do przezimowania nawet w warunkach o temp. dodatniej.
W ogrodzie nie ma szans.
Pozdrawiam , Elżbieta

7. Data: 2005-09-29 19:06:48

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odrosty (dzieliłem się z grupowiczami:), pewnie wciąż kilku staruszków
> plrecogrodowych jeszcze krzewik pielęgnuje).

Tak? To ja bardzo proszę, nich się ktoś przyzna do posiadania takowego, bo
szukam i szukam.... i nic :-((. Chętnie dam w zamian inną tarasową.

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2005-09-29 19:23:40

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 29 Sep 2005 21:06:48 +0200, na pl.rec.ogrody, Maria Maciąg napisał(a):

> [...]
>
> Tak? To ja bardzo proszę, nich się ktoś przyzna do posiadania takowego, bo
> szukam i szukam.... i nic :-((. Chętnie dam w zamian inną tarasową.

To taki rarytas?! Kwitł jak głupi cały niemal sezon, zaczynał szybciej niż
psianki. Potem gdzieś wyczytałem, że zimuje i próbowałem w gruncie (bez
skutku).
Nie pamiętam komu wysyłałem, ale pamiętam, że z Krzysiem Marusińskim
siłowaliśmy się z doniczką z moim Phygelliusem - silne odrosty - to
przypomniało mi się kiedy przeczytałem topic mirzana:)

Pozdrawiam
p...@r...pl

9. Data: 2005-09-29 19:30:39

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 29 Sep 2005 21:23:40 +0200, na pl.rec.ogrody, Piotr Siciarski
napisał(a):

> [...]
> siłowaliśmy się z doniczką z moim Phygelliusem - silne odrosty - to
> przypomniało mi się kiedy przeczytałem topic mirzana:)

...wyrastał nawet z otworów po spodniej stronie doniczki, dlatego było
ciężko.
Więcej nie pamiętam:)

Pozdrawiam
p...@r...pl

10. Data: 2005-09-29 19:51:41

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To taki rarytas?! Kwitł jak głupi cały niemal sezon, zaczynał szybciej niż
> psianki. Potem gdzieś wyczytałem, że zimuje i próbowałem w gruncie (bez
> skutku).

Rarytas dla tego, kto szuka :-). Dawno temu miałam zielonocytrynowy, ale
zmarniał którejś zimy w piwnicy. Później nigdy już nie spotkałam.

Z pozdrowieniami, Maria

czy wolno przywozic nasiona...
KODRIANKA poszukiwana!!
anginowiec-poprawna nazwa