Pianka do włosów. Może Avon?

1. Data: 2003-05-15 11:26:16

Temat: Pianka do włosów. Może Avon?
Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaką polecacie? Przegooglowałam archiwum i znalazłam tylko rekomendację dla
pianki Welli z serii Professionel. Niestety wydaje mi się, że 60 zł za
piankę to dla mnie ciut za dużo, a poza tym nie mam problemów z objętością
włosów, ale raczej z ich układaniem. Chciałabym coś, co nie obciąża włosów,
nie przetłuszcza. Myślałam o piance Avonu, bo jest oferta dołączona do
katalogu 12/13 między innymi na tą piankę. Miał ktoś z nią doczynienia?
Acha, przedwczoraj ścięłam włosy, więc mam teraz raczej krótkie. :)

Pozdrawiam,
Lady M z wiosenną, acz niesforną fryzurą

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-05-15 11:33:19

Temat: Re: Pianka do włosów. Może Avon?
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:

> Jaką polecacie? [...]

o Avonie nic nie mam do powiedzenia, ale polecam pianke Invisible Touch
Welli, z serii nieprofesjonalnej. jest leciutka, pomaga ulozyc wlosy,
ale nie robi kasku.

> Acha, przedwczoraj ścięłam włosy, więc mam teraz raczej krótkie. :)

hm, a jaka masz fryzure? bo ja, odkad mam krotkie, odstawilam pianke i
zamiast tego ukladam sobie wlosy takim czyms l'oreala o nazwie out of
bed. wbrew pozorom, sluzy to zarowno do rozkudlania fryzury, jak i do
spacyfikowania niepozadanych efektow (np. grzywka Tytuska-kretynka, taka
puchata, rowniutko 1 cm nad brwiami). bardzo polecam.

xx.

1. Data: 2003-05-15 11:44:34

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
> o Avonie nic nie mam do powiedzenia, ale polecam pianke Invisible Touch
> Welli, z serii nieprofesjonalnej. jest leciutka, pomaga ulozyc wlosy,
> ale nie robi kasku.
Znaczy sie mimo wszystko Wella?

> hm, a jaka masz fryzure?
Oj, to bardzo trudne pytanie! :) Fryzurka wybierana byla ze zdjecia, troche
zmodyfikowana i wyszlo takie cos: z tylu wlosy nieco za kark, przy twarzy do
polowy policzka, calosc bardzo mocno pocieniowana, przedzialek na prawo.
Fajnie wyokraglilo to moja trojkatna buzke. :)

> [...]
> spacyfikowania niepozadanych efektow (np. grzywka Tytuska-kretynka, taka
> puchata, rowniutko 1 cm nad brwiami). bardzo polecam.
Efekt out of bed to tez mam, ale na czubku glowy, wloski mi sie nieco
nastroszaja. A Loreal nie powoduje przetluszczania?

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyslesz do mnie maila usun NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-05-15 11:46:14

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lady M napisał:
> [...]
> katalogu 12/13 między innymi na tą piankę. Miał ktoś z nią doczynienia?
> Acha, przedwczoraj ścięłam włosy, więc mam teraz raczej krótkie. :)

A ja polecam pianke Timotei. Zielona butelka, pianka w
plynie i wyciska sie delikatna pianeczke, ktora pielegnuje i
nawilza wlosy! super na lato.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-15 12:16:52

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja polecam pianke Timotei. Zielona butelka, pianka w
> plynie i wyciska sie delikatna pianeczke, ktora pielegnuje i
> nawilza wlosy! super na lato.

Popieram całym sercem!!!
Ja sie uzaleznilam od Aqua Spray z tej samej serii - niby lakier, ale nie
lepi, nie drazni i pieknie pachnie. No i mozna nakladac na suche wlosy, a
dopiero potem ugniatac - swietna sprawa przy bardzo krotkich fryzurkach.

A w ogole musi byc pianka? Bo fajny jest tez fluid nadajacy puszystosc Taft:
dobrze sie po nim wlosy uklada, no i rzeczywiscie mocno trzyma. A na wlosach
jakby nic nie bylo:))

pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-05-15 12:23:50

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:

> Znaczy sie mimo wszystko Wella?

wedlug mnie - tak. mam tez timotei, polecana przez walkie ponizej, niby
sa podobne, ale timotei ciut gorzej dziala moim zdaniem, no i ten
sliczny zapach zaczal mnie wyprowadzac z rownowagi po jakims czasie.

> [...]
> polowy policzka, calosc bardzo mocno pocieniowana, przedzialek na prawo.
> Fajnie wyokraglilo to moja trojkatna buzke. :)

ach, czyli nie takie calkiem krotkie, tylko nie-bardzo-dlugie,
rozumiem:) nie, to do takich out of bed nie nadaje sie za bardzo. on
jest tylko do krotkich-krotkich.

> Efekt out of bed to tez mam, ale na czubku glowy, wloski mi sie nieco
> nastroszaja.

a chcesz prostowac? to klinik perfectly straight albo l'oreal anti-frizz
costam.

> A Loreal nie powoduje przetluszczania?

nie tego samego dnia. a nastepnego nie mam szansy sprawdzic, bo myje
glowe codziennie.

xx.

1. Data: 2003-05-15 12:48:19

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga.p napisał:

> [...]
> dopiero potem ugniatac - swietna sprawa przy bardzo krotkich fryzurkach.
:)
Lakierow z zalozenia nie uzywam, nie cierpie :( A to to musi
byc fajne. Ja mam dlugie, dosc niesforne wlosy, dzieki tej
piance sa jakies takie bardziej ulozone, blyszczace i lekkie.

> A w ogole musi byc pianka? Bo fajny jest tez fluid nadajacy puszystosc Taft:
> dobrze sie po nim wlosy uklada, no i rzeczywiscie mocno trzyma. A na wlosach
> jakby nic nie bylo:))
A ja wiem ;) O fluidzie sie nie wypowiem bo nawet go na oczy
nie widzialam.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-15 18:48:10

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lady M" <l...@N...onet.pl> wrote:

> Chciałabym coś, co nie obciąża włosów, nie
> przetłuszcza. Myślałam o piance Avonu,[dziab]

Moja mama jest bardzo zadowolona zarówno z pianki jak i lakieru Avonu.
Mnie się podoba ten specyficzny zapach, ale wcześniej kupiłam piankę
Taft (w czeronym opakowaniu) do włosów farbowanych i muszę wpierw ją
zużyć. Ale też jest fajna:)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-05-15 22:59:18

Od: "nika" <d...@w...poczet.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i uwazam ze lepiej Avonu sobie pianke i lakier odpuscic to nie jest
ich najlepszy produkt, sklejaja wlosy , krusza sie przynajmniej na moich
wlosach
pozdrawiam nika

1. Data: 2003-05-16 07:30:56

Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Acha, przedwczoraj ścięłam włosy, więc mam teraz raczej krótkie. :)
>
> Pozdrawiam,
> Lady M z wiosenną, acz niesforną fryzurą

wczoraj w Drogerii Natura kupilam pianke z woskiem (i gratis do tego zel) a
poniewaz tez wlasnie obcielam wlosy testowalam pianki. ta wygrala i cena
11,50 tez jest zachecajaca
pozdr

lakier bourjois 21 chwale
nabłyszczenie włosów