Picie alkoholu - jakie możliwe powikłania

1. Data: 2008-10-15 19:59:13

Temat: Picie alkoholu - jakie możliwe powikłania
Od: " Matrix" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
przez ok. 1mc w weekendy piłem sporo alkoholu - ale nigdy się nie upijałem
(3-5piw przez noc w piątek i w sobotę) + do tego impreza taneczna, czyli
ciągły ruch.
Czy przez 1-mc takiego imprezowania można się nabawić marskości wątroby czy
też innej choroby ?
Jakie mogą być inne skutki ?

2. Data: 2008-10-15 20:57:16

Temat: Re: Picie alkoholu - jakie możliwe powikłania
Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matrix pisze:
> [...]
> ciągły ruch.
> Czy przez 1-mc takiego imprezowania można się nabawić marskości wątroby czy

1 piwko = 0.25 kielonek 40 procentowy wiec przez impreze wypiles setke i
kielonka .25 .

Mezczyzna to ty napewno nie jestes bo zdrowy meski organizm przyjmie i
przerobi dawke 10 krotnie wieksza i do tego da rade zrowej babce przez
cala noc rano wstanie do roboty i splunie przez ramie.

3. Data: 2008-10-18 11:47:41

Od: Piotr M <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Matrix pisze:

> (3-5piw przez noc w piątek i w sobotę) + do tego impreza taneczna, czyli
> ciągły ruch.

Czyli jak połowa 20latków i nie przez miesiąc a przez cały rok :)

--
pozdrawiam, Piotr M

4. Data: 2008-10-21 19:28:40

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M" <n...@g...com> napisał w wiadomości

> Czyli jak połowa 20latków i nie przez miesiąc a przez cały rok :)
>

> --
> pozdrawiam, Piotr M

No jak 5 piw ma wywołac powikłania to ludzkośc dąży ku zagładzie ;)

degeneracja siatkówki a lot samolotem
badania
drożdże i grzybica
stozek rotatorow