Picie herbaty

31. Data: 2005-09-14 14:05:09

Temat: Re: Picie herbaty
Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Sep 2005 19:03:23 +0200, Adam Dziendziel napisał(a):

> Zawiera fluor, którego nie powinniśmy spożywać.

To akurat o zielonej slyszalam:
~"Zawiera fluor wiec warto ja pic po posilkach, robi to dobrze naszym
zebom" :)

--
Sabina

32. Data: 2005-09-14 15:41:39

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Li" <M...@o...pl> napisał(a) wnews:dg8vda$nt0$1@news.onet.pl:

> Wszystkie herbaty zawierają fluor. BTW - po co fluoryzują wode kranówę,
> skoro taki szkodliwy? Spisek masonów i cyklistów;-)

Fluoryzuja? A nie ozonuja?

--
Pozdr. Hektor

33. Data: 2005-09-14 16:33:27

Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od dawna już nie fluoryzują, a chlorują. Po to, żeby wybić bakterie. Dla
> ludzi to nieszkodliwe.
>
> --
Dzwonia, ale zupełnie nie w tym kosciele;)

Fluoryzują po to, aby zapewnic odpowiedni poziom tego pierwiastka w
organiźmie, bo zapobiega to np. próchnicy. U nas niestety bardzo rzadko.
Niezaleznie od tego chlorują, aby zabić szkodliwe drobnoustroje.
W pewnych miastach zamiast tego chlorowania (które zmienia niekorzystnie
smak wody i może w okreslonych okolicznościach powodowac powstawania
szkodliwych związków chemicznych) stosuje się ozonowanie, pozbawione
wspomnianych wad, a również dezynfekujące wodę.

34. Data: 2005-09-14 17:13:05

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł napisał(a):
> Dzwonia, ale zupełnie nie w tym kosciele;)
>
> Fluoryzują po to [ciach]

Nie fluoryzują i się nie kłóć, bo mam akurat informacje "z pierwszej
ręki" w tym temacie. Jedynym miejscem w Polsce, gdzie jeszcze nie
wycofano się z fluoryzowania wody jest bodajże Wrocław, ale i tam powoli
to zanika i niedługo nie będą tego robić.

--
best regards,
scream (at)w.pl

35. Data: 2005-09-14 19:00:09

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabina Redlarska wrote:

> To akurat o zielonej slyszalam:
> ~"Zawiera fluor wiec warto ja pic po posilkach, robi to dobrze naszym
> zebom" :)

Być może zębom i kościom dobrze zrobi, ale generalnie jest bardzo
szkodliwy i się go nie spożywa.

Pierwszy lepszy artykuł na ten temat: http://www.bioter.pl/prasa/fluor.htm

Adam Dziendziel
(odpowiadając na priva usun gwiazdki z adresu)

36. Data: 2005-09-14 20:17:05

Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wycofano się z fluoryzowania wody jest bodajże Wrocław, ale i tam powoli
> to zanika i niedługo nie będą tego robić.

Czyli "nie fluoryzują, ale fluoryzują we Wrocławiu";)) - czy dobrze się
domyślam, ze jestes kobietą i nie usisz farbować się na blond?:).

Rzeczywiscie, w Polsce fluoryzacja wody, nie jest powszechna w
przeciwienstwie do innych krajów, które robia to tam, gdzie taka potrzeba
występuje i może to tłumaczy, dlaczego stan uzębienia Polaków jest najgorszy
w UE.

PS. A gdzie to w Polsce wycofano sie już z fluoryzowania?

37. Data: 2005-09-14 20:18:37

Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Dziendziel" <w...@g...o2.gwiazdka.pl> napisał w
wiadomości news:dg9rvr$mkb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Być może zębom i kościom dobrze zrobi, ale generalnie jest bardzo
> szkodliwy i się go nie spożywa.
>
> Pierwszy lepszy artykuł na ten temat: http://www.bioter.pl/prasa/fluor.htm
>

> --

Zamiast cytowac głupawy artykulik w gazetce o gusłach i zabobonach
przeczytaj, co postanowiono i dlaczego w jednym z najbardziej swiatłych
krajów:
http://www.bbc.co.uk/polish/030512121931_print.htm

38. Data: 2005-09-14 21:32:56

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Sep 2005 22:18:37 +0200, "PAweł" <p...@w...pl> wrote:

>Zamiast cytowac głupawy artykulik w gazetce o gusłach i zabobonach
>przeczytaj, co postanowiono i dlaczego w jednym z najbardziej swiatłych
> [...]

od razu zaznaczam , że nie czytałem całego wątku

Jeśli chodzi o Wielką Brytanię i ich światłość jeśli chodzi
o dbanie o zdrowie obywateli.

Nie wiem czy miałeś do czynienia z NHS
Gorszego systemu opieki zdrowotnej w zachodniej Europie
ze świeczką można szukać.
Jak ktoś jest niezadowolony z polskiego systemu to powinien
skorzystac z brytyjskiego.

Przetrenowałem to na skórze koleżanki , której towarzyszyłem
w bojach po złamaniu w obrębie stawu skokowego.
Pacjentka dostarczona do szpitala karetką po drobnym wypadku na regatach w
Portsmouth
Czas oczekiwania na zdjęcie RTG - 7 godzin
Czas oczekiwania na obejrzenie zdjęcia przez lekarza dyżurnego - następne 7
godzin

Rozpoznanie - skręcenie stawu
"dzisiaj proszę za dużo nie chodzić a od jutra powoli próbować"

na moje
- mogę spojrzeć na zdjęcie ?
- ależ oczywiście , że nie

po powrocie do Polski - zdjęcie - złamanie kostki bocznej ( Weber B )

Słyszałeś może o Szkotach co do Krakowa latają , żeby sobie ząbki poleczyć ???
Kolejki do stomatologów "na kasę chorych" mają dłuższe niż u nas.

Nie dziwi mnie więc wcale , że próbują cokolwiek zrobić , żeby sytuację
niby polepszyć.

Zauważ , że w artykule do którego link podałeś jest wyraźnie napisane , że inne
państwa odchodzą od fluorowania wody.

Jak chce się mieć zdrowe zęby to trzeba po prostu o nie dbać.
Żadne fluorowanie wody nie pomoże tym , którzy o zęby nie dbają .
A dla tych co o nie dbają jest po prostu zbędne.
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

39. Data: 2005-09-14 21:53:33

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł napisał(a):
> Czyli "nie fluoryzują, ale fluoryzują we Wrocławiu";)) - czy dobrze się
> domyślam, ze jestes kobietą i nie usisz farbować się na blond?:).

Nie, jestem facetem. Źle się domyślasz. Nie fluoryzuje się wody, a
Wrocław jest wyjątkiem.

> PS. A gdzie to w Polsce wycofano sie już z fluoryzowania?

np. w Warszawie

40. Data: 2005-09-16 09:47:45

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł wrote:

> Zamiast cytowac głupawy artykulik w gazetce o gusłach i zabobonach
> przeczytaj, co postanowiono i dlaczego w jednym z najbardziej swiatłych
> [...]

Też go sobie przeczytaj jeszcze raz z dystansem.

Wyrażnie napisali: "Przeciwnicy fluorowania wody wyrażają wątpliwości co
do niekorzystnego oddziaływania pierwiastka na organizm. Istnieją obawy,
że fluor zwiększa ryzyko zachorowań na raka, osłabia stawy biodrowe i
nerki oraz może powodować wady wrodzone."

Spytaj się dobrego (bio)chemika co wie o właściwościach fluoru. Jest to
niezwykle aktywny chemicznie pierwiastek. Absurdem jest, aby w czasach,
gdy kobitki boją się wolnych rodników propagowano fluor!

Adam Dziendziel
(odpowiadając na priva usun gwiazdki z adresu)

Oliwa z oliwek+sok grejfrutowy??????
analizy a posiłek
Poznań- stomatolog protetyk
nadcisnienie - prosba o rade