Picie herbaty

41. Data: 2005-09-16 18:22:12

Temat: Re: Picie herbaty
Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Dziendziel" <w...@g...o2.gwiazdka.pl> napisał w
wiadomości news:dge4ch$hg$1@atlantis.news.tpi.pl...
(....)

> Spytaj się dobrego (bio)chemika co wie o właściwościach fluoru. Jest to
> niezwykle aktywny chemicznie pierwiastek. >

Równiez radzę zapytac się (nawet przecietnego:) biochemika, czy efekty
oddziaływania jakiegokolwiek pierwiastka (nie tylko fluoru) na organizm nie
zależą czasem od jego stężenia, a sciśle od dostarczanej do organizmu dawki
( podpowiedź; czy słyszałes coś np. o mikroelementach).

I po uzyskaniu odpowiedzi na powyzsze pytanie zastanów sie z kolei, gdzie i
dlaczego właśnie tam stosuje się fluoryzowanie wody, czy aby to nie tam,
gdzie przeciętny dowóz tego pierwiastka jest nizszy od pożądanego, co ma
niekorzystne skutki (np. nadmierna skłonność do próchnicy), a co właśnie
fluoryzowaniem chcemy skorygować.

.
>Absurdem jest, aby w czasach,
> gdy kobitki boją się wolnych rodników propagowano fluor!

Absurdem byłoby, gdyby obawy kobitek miałyby byc podstawowych kryterium
podejmowanych waznych decyzji (większość kobitek boi się myszy;))

42. Data: 2005-09-16 18:26:23

Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, jestem facetem.

Co zatem dowodzi, że tkwi w niektórych mężczyznach duży pierwiastek
żeński:))

Źle się domyślasz. Nie fluoryzuje się wody, a
> Wrocław jest wyjątkiem.

> np. w Warszawie

Nie chcę byc niegrzeczny, więc napiszę tylko, że drastycznie mijasz się z
prawdą!;))

43. Data: 2005-09-16 20:21:02

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł napisał(a):
> Nie chcę byc niegrzeczny, więc napiszę tylko, że drastycznie mijasz się z
> prawdą!;))

Sugerujesz wobec tego, że osoba, która osobiście pracuje w wodociągach i
nadzoruje te procedury, ma omamy?

--
best regards,
scream (at)w.pl

44. Data: 2005-09-16 23:21:02

Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sugerujesz wobec tego, że osoba, która osobiście pracuje w wodociągach i
> nadzoruje te procedury, ma omamy?
>
> --

Cóz, "zasugeruj" zatem kiedy i w której stacji wodociagów warszawskich
istniała działajaca instalacja fluoryzowania wody.

45. Data: 2005-09-16 23:50:29

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł napisał(a):
> Cóz, "zasugeruj" zatem kiedy i w której stacji wodociagów warszawskich
> istniała działajaca instalacja fluoryzowania wody.

na Koszykowej istniała

PS. Zrobił nam się NTG :))
--
best regards,
scream (at)w.pl

46. Data: 2005-09-16 23:58:37

Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na Koszykowej istniała
>
> PS. Zrobił nam się NTG :))
> --

Kiedy????!!!

47. Data: 2005-09-17 00:11:39

Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PAweł napisał(a):

A przy okazji, poziom chloru i jego związków przekracza stale w wodzie
warszawskiej dopuszczalną normę!:(

48. Data: 2005-09-17 15:14:13

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł wrote:

> [...]
> gdzie przeciętny dowóz tego pierwiastka jest nizszy od pożądanego, co ma
> niekorzystne skutki (np. nadmierna skłonność do próchnicy), a co właśnie

Ale nie dajecie wyboru konsumentowi. Ja osobiście używam pasty z fluorem
(~1500 ppm), wypijam codziennie kilka kubków mocnej zielonej herbaty i
piję wodę mineralną, która także zawiera jony fluorkowe - po co mi
jeszcze fluoryzowana woda w kranie? Prywatnego wodociągu sobie nie
pociągnę, będę więc w efekcie stale spożywał podwyższoną ilość tego
pierwiastka - zapłaci mi ktoś odszkodowanie, gdy po latach odczuję
skutki takiej suplementacji?

Nadmierna skłonność do próchnicy to głównie wina złej diety
(wapń,wit.D,magnez) tudzież łakomstwa - wszyscy wiemy, że fluor tutaj
niewiele pomoże, po co więc truć się dla dobra nie dbających o siebie ludzi?

Jeśli przemysł nie ma co zrobić z odpadami to niej je wystrzeliwuje w
kosmos, a nie 'utylizuje' powołując się na rzekome korzyści.

Adam Dziendziel
(odpowiadając na priva usun gwiazdki z adresu)

49. Data: 2005-09-17 22:15:26

Od: "lokis paukas" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> napisał(a):
> Jeśli przemysł nie ma co zrobić z odpadami to niej je wystrzeliwuje w
> kosmos, a nie 'utylizuje' powołując się na rzekome korzyści.
Poszukujemy dziendzielinków - outsiderków do kosmicznej utulizacji
Tylko się nie pchać:D
--
buziaczki od lokiego paukasa
P.S. W ramach promocji mamy jeszcze miejsca dla furmanów i stangretów!

50. Data: 2005-09-18 09:38:15

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

*PLONK*

Oliwa z oliwek+sok grejfrutowy??????