Re: Picie wody podczas odchudzania

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Picie wody podczas odchudzania
Date: Tue, 6 Mar 2007 09:07:38 -0600

"Iwona Martyniuk" <i...@N...gazeta.pl> wrote in message
news:esep87$pt6$1@inews.gazeta.pl...
> Moim marzeniem jest zobaczyć jakiś post, w którym będzie stało, że do
> odchudzenia nie jest potrzebny ruch (chyba niemożliwe).
>
> Bieganie, basen, fitnes - z przyczyn niezależnych ode mnie odpadają.
> Jeżeli
> już to zostaje mi ruch wykonywalny w warunkach domowych.

w zasadzie nie muszisz wysilac sie strasznie zeby jakos sie poruszac.
po prostu codziennie idz na cinaujmniej 30 minutowy spacer, a w domu
wystarczy czesto 10 min cwiczen
http://www2.oprah.com/tows/pastshows/200611/tows_pas
t_20061102_b.jhtml

mam nadzieje, ze Ci sie otworzy, sa tam przyklady cwiczen do wykonania
w domu. wiadomo im wiecej tym lepiej, ale z tego co ostatnio mowia
nie trzeba sie katowac zeby byly efekty. wystarczy po 10 min kardio,
plus wzmocinienie miesni (czyli silowe cwiczenia) zeby usprawnic swoj
fitness. dobrze jest rozbudowac miesnie bo one spalaja wiecej tluszczu,
piotrzebuja wicej energii niz tkanka tluszczowa do zycia, wiec wiecej
zuzyja kalorii im jest ich wiecej.