Pieczarki i pizza....

1. Data: 2004-10-09 08:54:06

Temat: Pieczarki i pizza....
Od: "Roki" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy piekac pizze, oblozyc ja surowymi/przesmazonymi/inna metoda
pieczarkami???

1. Data: 2004-10-09 09:18:25

Temat: Re: Pieczarki i pizza....
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roki" <r...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy piekac pizze, oblozyc ja surowymi/przesmazonymi/inna metoda
> pieczarkami???

Duszone i odparowane lub przesmażone. Jak położysz surowe, to Ci pizza
popłynie, bo puszczą sok.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-10-09 09:57:44

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:
> Użytkownik "Roki" <r...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> Duszone i odparowane lub przesmażone. Jak położysz surowe, to Ci pizza
> popłynie, bo puszczą sok.
> Pozdrawiam, Agata

Mnie tam nigdy nic nie puszczaja... Kroje w cienkie plasterki i buch na
pizze. Acha, lubie tez, zupelnie nietradycyjnie, z kapusta kiszona. Och,
jaka ja mam ochote na kapuste kiszona !!!

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-09 10:01:54

Od: Catalina <c...@u...plsocseks.net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Oct 2004 11:18:25 +0200, "Gusiek"
<a...@W...onet.pl> wrote:

>Duszone i odparowane lub przesmażone. Jak położysz surowe, to Ci pizza
>popłynie, bo puszczą sok.

To chyba zależy od ilości tych pieczarek - ja kładę surowe i nic nie
płynie.

--
Catalina
gg # 186839

1. Data: 2004-10-09 10:13:18

Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>Och, jaka ja mam ochote na kapuste kiszona !!!

Ciąża?
jaro

1. Data: 2004-10-09 10:21:33

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@u...plsocseks.net> napisał w wiadomości

> To chyba zależy od ilości tych pieczarek - ja kładę surowe i nic nie
> płynie.

Wiesz co, nie wiem od czego to zależy, bo mnie raz płynie raz nie, więc już
dla spokoju duszę. Może to sprawa stopnia szczelności pokrywy serowej? ;)
Jak jest dużo sera, to woda nie ma którędy odparowywać, a jak jest ażurowo,
to sobie paruje i jest spokój... może... ;)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-10-09 10:37:30

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

jarek wrote:

> Ciąża?
> jaro

Tak, a co?
;PP

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-09 11:58:18

Od: "Roki" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakby je pokroic i na parze dziabnac?? a pozniej na pizze......?? Jakos
nie chce ich smazyc.

1. Data: 2004-10-09 12:13:20

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakby je pokroic i na parze dziabnac?? a pozniej na pizze......?? Jakos
> nie chce ich smazyc.

Czemu nie? IMO są nawet lepsze takie. Jak nie chcesz tłuszczu za duzo, to na
minimalnej ilości na teflonowej patelni. Albo nwet bez, tylko posól na
wstępie, zeby zaczęły od razu puszczać sok.
Z tą parą to nie wiem, chodzi o to, zeby je odparować... a nie zaparować ;)
Ale nie mam doswiadczenia z parą...
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-10-09 13:01:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Acha, lubie tez, zupelnie nietradycyjnie, z kapusta kiszona.
Och,
>jaka ja mam ochote na kapuste kiszona !!!

> [...]

a ja wczoraj sobie dogodzilam kapusta kiszona podwojnie -
zasmazana raz, prosto ze sloika, slodzona na widelcu -
dwa......mmmmrrrrrr i to tak mam bez zadnej ciazy ;)))))

Pierz kapusciany
K.T. - starannie opakowana

ciekawe dania z papryka?
grzyby do bigosu
co z cukinią?
ochota na coś słodkiego (marzenia ciężarnej)
kruche ciasto z dodatkami