Pieczenie po Garnier

1. Data: 2004-05-26 09:29:38

Temat: Pieczenie po Garnier
Od: "NuttyBoy" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestem facetem i mam skore ze sklonnoscia do tradziku, uzywam produktow
Garniera do cery tlustej, mam problem gdyz po umyciu twarzy zelem i
przemyciu tonikiem piecze mnie skora. Co robic?Czy oznacza to, ze podrazniam
sobie cere? Moze zmienic kosmetyki na inne? Z nivea young nie bylem
zadowolony, moze produkty Neutrogeny? Sa drozsze ale moze lepiej dzialajace?
Uzywalem tez Erisu, nie jestem przekonany co do skutecznosci Clean&Clear.

Z gory dziekuje,
Paweł.

1. Data: 2004-05-26 10:07:01

Temat: Re: Pieczenie po Garnier
Od: Aisza <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Uzywalem tez Erisu, nie jestem przekonany co do skutecznosci Clean&Clear.

A może witaminowa terapia matująca z Soraya? Mam z tej serii i tonik i żel do
mycia twarzy. jestem zadowolona, buzia po myciu lekko ściągnięta, ale nic nie
piecze, ani żadnych podrażnień. Z garniera mam za to krem matujący.

A.

1. Data: 2004-05-26 12:22:21

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

NuttyBoy wrote:

> [...]
> Uzywalem tez Erisu, nie jestem przekonany co do skutecznosci Clean&Clear.

To pieczenie oznacza, że musisz używać produktów nie tylko do cery
tłustej, ale również wrażliwej. Bezwzględnie powinieneś zmienić
kosmetyki, bo akurat przy toniku i żelu do mycia twarzy pieczenie to
objaw niepożądany. Seria Deep Clean Neutrogeny (bo zakładam, że o niej
mówisz) w toniku na pewno, a w żelu chyba (nie pamiętam...) zawiera
alkohol, a przy cerze wrażliwej powinieneś unikać alkoholu w kosmetykach
jak ognia. Słyszałam dobre opinie o serii Dax Czysta Cera, seria jest
niedroga i regularnie stosowana zapobiega wypryskom (zawiera składniki
antybakteryjne).

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-05-26 12:39:45

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

NuttyBoy <s...@a...com> napisał(a):
> [...]
> Uzywalem tez Erisu, nie jestem przekonany co do skutecznosci Clean&Clear.

kosmetyki do cery trądzikowej często bywają zbyt silne, mogą podrażnić
wrażliwą skórę. alkohol w nich zawarty czasami wysusza i podrażnia, zamiast
pomagać. tak więc, jak radzi Karolina, poszukaj czegoś łagodniejszego.
czasami można nawet połączyć serie, np. żel do mycia cery wrażliwej, a tylko
tonik antybakteryjny lub odwrotnie, musisz sam dobrać, co będzie Ci pasowało.
polecam np. serię Miraculum Young, działają dosyć łagodnie, kremy naprawdę
nawilżają (często te antybakteryjne wręcz wysuszają).

1. Data: 2004-05-26 13:50:05

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska napisał/a w
t003.jasien.net:

> Słyszałam dobre opinie o serii Dax Czysta Cera, seria jest
> niedroga i regularnie stosowana zapobiega wypryskom

Niedroga jest. Z resztą zgodzić się nie mogę.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-05-26 14:36:42

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Niedroga jest. Z resztą zgodzić się nie mogę.

Toteż mówię: "słyszałam", paznokcia sobie nie dam uciąć (zresztą za
efekt żadnego kosmetyku nie poręczę =]). Ja mam cerę tłustą i tendencje
do wyprysków, ale bez trądziku i cerę raczej mało wrażliwą, więc stosuje
mocno alkoholowe 3 Steps Clinique'a i, odpukać, cerę mam bardzo ładną,
ale nikomu ze zmianami trądzikowymi nie poleciłabym codziennego
złuszczania tonikiem z tej serii.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-05-26 16:39:58

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska napisał/a w
t003.jasien.net:

> Ja mam cerę tłustą i tendencje
> do wyprysków, ale bez trądziku i cerę raczej mało wrażliwą

To tak jak ja, z małą różnicą, że wrażliwiec ze mnie.

Tonik taki sobie - nawet niezły, natomiast krem początkowo zapowiadał
się miło, po czym mnie uczulił, drań jeden :(((

mips

1. Data: 2004-05-27 06:04:38

Od: "NuttyBoy" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polecam np. serię Miraculum Young, działają dosyć łagodnie, kremy naprawdę
> nawilżają (często te antybakteryjne wręcz wysuszają).

Dziekuje za porady, mozna bezkarnie ;) laczyc 2 rozne serie kosmetykow tzn.
do cery wrazliwej i tradzikowej? Czy taki zestaw nie bedzie sie "klocic"?

Pzdr.
Paweł.

1. Data: 2004-05-27 07:35:48

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie musi być uczulenie. Już wcześniej pisałam, że tonik z serii jest z
alkoholem i może poprostu szczypać. Oczywiście inna sprawa, czy to nie za
dużo i mycie żelem a potem tonik z alkoholem. :) Ja mam cerę mieszaną i
używam tylko żelu (tonik odstawiłam).
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-05-27 07:42:37

Od: "NuttyBoy" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
>(ciach) :) Ja mam cerę mieszaną i
> używam tylko żelu (tonik odstawiłam).
> pozdrawiam
> barbarella

Ale czy tonik nie zamyka porow itp? Jest wskazany po umyciu zelem? Czasami
na dzien stosuje krem z serii garniera(matujaco-jakistam) jesli czuje, ze
mam za bardzo wysuszona skore lub troche nivea soft na noc.

Pzdr.
Paweł.

Zmiany w Neutrogenie
studio tatuażu- Warszawa