Pieczenie w nadbrzuszu i krew

1. Data: 2005-06-20 09:16:09

Temat: Pieczenie w nadbrzuszu i krew
Od: "SelfMadeMan" <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ide dzis do gastrologa, ale moze tutejsze umysly juz cos mi podpowiedza:

- Od 2 tygodni pieczenie w nadbrzuszu - szczegolnie miedzy posilkami, czasem
w nocy - oraz uczucie glodu. Mija po zjedzeniu posilku.

- Od 2 tygodni sporadyczne uczucie szybkiego pulsowania w okolicy nadrzusza.

- od 2 dni wieksza ilosc jasnej krwi na papierze po podtarciu. Kal nieco
jasniejszy niz zwykle.

Wrzody?

SMM

2. Data: 2005-06-20 09:25:31

Temat: Re: Pieczenie w nadbrzuszu i krew
Od: "Latet" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - od 2 dni wieksza ilosc jasnej krwi na papierze po podtarciu. Kal nieco
> jasniejszy niz zwykle.
> Wrzody?

Jest mało prawdopodobne, aby krew z żołądka dotarła
na drugi koniec przewdou pokarmowego bez zmiany koloru.
Jesli to krew żywoczerwona, to raczej hemoroidy niż wrzody.

latet

Laserowa korekcja wzroku - wady, zalety, opinie - CZY WARTO?
powiększony wezeł chłonny u 4 latka
Krew utajona w kale
Właśnie nie mogłem zasnąć, jakiś ucisk na lewą część głowy
Problem z kolanem -> łąkotka?