Pieczona papryka

1. Data: 2001-07-17 12:23:03

Temat: Pieczona papryka
Od: m...@f...onet.pl (Marek D.) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Niedawno przed moimi oczami pojawila sie informacja o pieczonej
papryce z grilla, uprzednio wlozonej do zalewy. Podobno pyszne.
Niestety jakims cudem skasowalem ten post, a nawet nie pamietam
tematu. Probowalem szukac w archiwum, ale bez rezultatu. Pomocy !

Pozdrawiam

Marek D.

1. Data: 2001-07-17 14:01:58

Temat: Re: Pieczona papryka
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek D. <m...@f...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
> [...]
pamietam
> tematu. Probowalem szukac w archiwum, ale bez rezultatu.

Mam 2 wersje z grupy na paprykę z grilla

1. czerwona papryka pokrojona w plastry zostaje wrzucona do
zalewy ( proponuję dołączyć cukinię w plastrach i
bakłażana)Zalewa: 3łyżki octu winnego, 2łyżki oliwy z
oliwek, 3/4 łyżeczki soli, 1/2 łyżeczki cukru i zgnieciony
czosnek. To w zalewie moczymy jak się da najdłużej ( 45
minut)ą potem grillujemy.

2.na osobe przygotowujemy po papryce mięcistej czerwonej.
Kroimy na pół ,spłaszczamy, solimy pieprzymy i skrapamy
oliwą( wewnątrz).Grillujemy na duzym żarze skórą do dołu. Ma
się tak spiec aż będzie solidnie nadpalona.Potem natychmiast
szybko do worka foliowego, zamknąć na 10 minut i szczelnie
hodować. Potem zdejmujemy skórkę i doprawiamy w miseczce
oliwą, sokiem z cytryn i pieprzem. Świetnie pasuje natka i
czosnek.

...i to by było na tyle.
AgataW.

1. Data: 2001-07-17 20:25:06

Od: m...@f...onet.pl (Marek Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jul 2001 16:01:58 +0200, "AgataW" <a...@g...com.pl>
wrote:

>Mam 2 wersje z grupy na paprykę z grilla
>
>1. czerwona papryka pokrojona w plastry zostaje wrzucona do
>
>2.na osobe przygotowujemy po papryce mięcistej czerwonej.
>...i to by było na tyle.

Stokrotne dzieki :-)

Marek D.

Jakies ciasteczka...