Piegi

1. Data: 2003-02-13 16:35:53

Temat: Piegi
Od: "AgnieszkaP" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zlikwidqwać piegi na nosie?

1. Data: 2003-02-14 08:22:11

Temat: Re: Piegi
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgnieszkaP" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jak zlikwidqwać piegi na nosie?

Zostawic je i je eksponowac;)
Uwierz mi, ze duzo bym dala za piegi :)

Ale slyszalam o babcinym sposobie, ponoc rewelacyjnym, ale trzeba sie
troche napracowac.
Trzeba robic sobie co 2 dni maseczke z porzeczek.
ALE:
trzeba zaczac kiedy porzeczki sa zielone i malutkie i smarowac do kiedy
beda prawie przejrzale.
Czyli warunek to nieograniczony dostep do krzakow z porzeczkami...:)

Kaska

1. Data: 2003-02-14 09:14:45

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> beda prawie przejrzale.
> Czyli warunek to nieograniczony dostep do krzakow z porzeczkami...:)

Hej!
Ja mam piegi nie tylko na nosie :) I musze Ci powiedziec, ze to jedna z
niewielu rzeczy, z powodu ktorych nie mam kompleksow :) Ale nie ukrywam,
ze w ciagu swojego zycia nasluchalam sie wielu rad od "dobrych" ciotek,
babc i kolezanek tychze.
Sposb 1. Porzeczki , dokladnie opisane na gorze
Sposob 2 Sok z cytryny, podobno wybiela
Sposob 3. Maseczki i sok z ogorka, tez wybiela (podobno pietruszka tez)
Sposob 4. Nowoczesny - kremy wybielajace. Musisz jednak sparwdzic, czy
Twoja skora przezyje taka torture, bo one sa bardzo mocne i co
wrazliwsza skore na pewno podraznia.
Sposob 5 (ktory mnie rozbawil do lez) - tradycyjny. Na pierwsze marcowe
slonce wystawic gola pupe pare razy, a oslaniac twarz. Wtedy piegi
przejda na pupe, a znikna z twarzy.
:)

A tak naprawde pewney sposob na piegi, to sie z nimi pogodzic, a moze
nawet polubic? :)
Np. moj maz je uwielbia.

Pozdrawiam cieplo i zycze sukcesu
drzewko obsypane piegami

1. Data: 2003-02-14 13:10:16

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zlikwidqwać piegi na nosie?
>
> Ha...dobre pytanie! Nurtowalo mnie, gdy mialam juz 9 lat i meczylo bardzo.
Nie mam ich duzo (teraz to zaledwie nascie), ale zawsze mi przeszkadzaly.
Stosowalam domowe sposoby: ogorek, cytryna (ale nie duzo) i inne, ktorych
nie pamietam. I co? Nic, piegi nadal sa. Radze je polubic, bo takie
wybielanie moze zniszczyc skore, a nie warto. IMHO najlepszym srodkiem jest
uwielbienie mojego mezulka ( pomysl ile ma do calowania:))))
cari

zalotka
Az sie zachwycilam...
Masz problem z włosami???
sprzedam nową nie używaną torebkę Wittchen
sprzedam krem do twarzy z kolekcji Grażyna Szapołowska - prezent na Walentynki