Piekarnik Amica

1. Data: 2005-01-28 09:40:43

Temat: Piekarnik Amica
Od: "SuperAndzia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze, przymierzamy się własnie do kupna piekarnika , takiego
jak to się mówi "full wypas" w cenie do 2600. Znalazłam piekarnik Amica z
wieloma fajnymi funkcjami , ale moj maz ma jakies opory przed ta firma.
Domyslam sie ze zdecydowana wiekszosc czytajacych grupe korzysta z roznych
piekarnikow, wiec moze sa i tacy ktorzy mają piekarnik Amica. Bardzo prosze
o opinie na temat tych produktow.
A moze ktos polecilby mi cos zupelnie innego?
I co tak naprawde jest wazne, jesli chodzi o piekarnik?
Ktore funkcje zdecydowanie powinien on miec?

Ania

1. Data: 2005-01-28 13:09:21

Temat: Re: Piekarnik Amica
Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SuperAndzia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A moze ktos polecilby mi cos zupelnie innego?
> I co tak naprawde jest wazne, jesli chodzi o piekarnik?
> Ktore funkcje zdecydowanie powinien on miec?

my mamy amice od roku, ale taki najprostszy model. kosztowal nas jakies
grosze, 1200 z plyta. z funkcji ma w sumie tylko termoobieg, ale jestem z
niego calkowicie zadowolona. i najwazniejsze dla mnie- nie ma miliona
swiatelek i niewiadomo czego ;-)
latwo sie czysci, szybko nagrzewa... nie zamienilabym go na inny, mimo ze na
poczatku chcialam tez jakis wypas bosha itp...

--
pozdr
morepig

1. Data: 2005-01-28 14:52:30

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wieloma fajnymi funkcjami , ale moj maz ma jakies opory przed ta firma.

I slusznie. Kiedy szukalem dla siebie piekarnika wszystkie Amici mialy
problem z otwieraniem i zamykaniem klapy (takie dzwieki z siebie wydawaly,
ze wolalbym tego nie sluchac codziennie).

> I co tak naprawde jest wazne, jesli chodzi o piekarnik?
> Ktore funkcje zdecydowanie powinien on miec?

Ja kupilem electroluxa, nie full wypas, ale tani.
Dla mnie wazne w 100% sprawy, ktorych bym nie pominal przy wyborze
kolejnego:
1. Chlodna przednia scianka (ja mam po 2 godz. pieczenia zimna szybe -
kwestia ilosci szyb i wentylacji).
2. Elektroniczny timer - ja korzystam ZAWSZE - bardzo wygodne, nastawiam
czasem nawet kiedy cos gotuje na kuchence - a tu mi piszczy i juz wiem ile
czasu. A poza tym mozna nastawic na wylaczenie powiedzmy za godz. i
spokojnie wyjsc z domu.
3. termoobieg.
4. Moj musi miec Grilla - nie tylko do typowego grillowania, lecz tez do
dopieszczania prawie kazdej pieczeni.

1. Data: 2005-01-28 15:35:07

Od: "Atunia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

plitkin <p...@i...pl> napisał(a):

> 3. termoobieg.
> 4. Moj musi miec Grilla - nie tylko do typowego grillowania, lecz tez do
> dopieszczania prawie kazdej pieczeni.

Ja bym jeszcze dodała - możliwość zostawienia samego grzania dolną grzałką
(rozdzielne włączanie grzałek).
I też mam opory przed Amiką, mam starą, nagrzewa się w tempie konającego
żółwia-suchotnika, termoobieg elegancko przypala mi wszystko w głębi i
niedopieka tego przy szybie, kuchenka gorąca na wszystkie strony. Ale to
naprawdę STARSZY model, wolnostojący.
A, warto też sprawdzić ile parametrów można ustawić ręcznie, bo czasem
przesadzają z automatyką.

Atunia

Piekarnik Amica
Przystrajanie posiłków