Piekarnik do zabudowy + płyta grzewcza

11. Data: 2005-04-19 06:20:55

Temat: Re: Piekarnik do zabudowy + płyta grzewcza
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę
Hurtownia Turbacz 018 2677124, 0182677124 Rabka
Zdroj, ul. Poniatowskiego 254. Adresem sie kieruj gdyz ich przedstawiciele
stoja na kazdym targu na Slasku. Ja zamawialem w ten sposob, ze znalazlem
sobie kilka modeli w internecie lodowka, zmywarka, piec, okap a oni szukali
w najkorzystniejszej cenie. Dowoz jest gratis. Jak zamawiasz kilka rzeczy
mozesz miec naprawde duza znizke. Taniej
nigdzie nie znalazlem

12. Data: 2005-04-19 06:55:50

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzet Gorenje mozna kupic jakies 20%-22% taniej od cen katalogowych :) Np w
Radomiu w firmie BROLEN
Sa tam kupowalem (transport i wniesienie gratis;)

13. Data: 2005-04-19 06:57:31

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Apr 2005 08:09:24 +0200
"wojtusj" <w...@p...fm> wrote:

> Co do piekarnika (mam Amica BB0803) chwale sobie prowadnice
> teleskopowe, "zimne" drzwi, termoobieg, pelne sterowanie czasowe -
> czyli moge ustawic czas grzania, godzine kiedy ma sie wylaczyc lub
> jedno i drugie naraz (wazne jak cos wzucasz do piekarnika przed
> wyjsciem do pracy i chcesz miec gotowe jak wrocisz)

tez to mam ale troche sie boje ze jak wroce to znajde w najlepszym
przypadku zweglone resztki jedzenia, a w najgorszym nic nie znajde ;)

Sierp

14. Data: 2005-04-19 07:45:59

Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedzi, co nieco juz rozjasniliscie mi sprawe :)

15. Data: 2005-04-19 08:00:15

Od: "rd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtusj" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

> Jak to stwierdziles??
>

> Wojtek

Głównie organoleptycznie

16. Data: 2005-04-19 14:04:18

Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rd napisał(a):
> Głównie organoleptycznie

ja tez moge potwierdzic ze piekarnik z boscha jest zdecydowanie lepiej
wykonany
i pomimo tego ze nie ma tylu funkcji co Amica w podobnej cenie jest
lepszym wyborem

--
crisp

17. Data: 2005-04-19 20:44:56

Od: "BART" <b...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Sprzet Gorenje mozna kupic jakies 20%-22% taniej od cen katalogowych :) Np
> Radomiu w firmie BROLEN
> Sa tam kupowalem (transport i wniesienie gratis;)

wielkie dzięki. Jednak warto szukać :-)

Czy ktoś pamięta jaki był vat na garaż przed 1 maja 2004 ?
piekarnik pod 230V
czy ktos bral kredyt w "kredyt partner" ?
Pralka, koszt części zamiennych
Budowa domu ile to kosztuje ?