Re: Piekarnik foliowy

1. Data: 2000-01-05 10:22:41

Temat: Re: Piekarnik foliowy
Od: "Marta M" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Upieklam wczoraj schab na kanapki wlasnie w piekarniku foliowym .... wyszedl
pyszny :)))) Mieciutki i przypieczony :))))

Marta

1. Data: 2000-01-10 10:25:46

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta M <c...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:RXEc4.18864$N...@n...tpnet.pl...
> Upieklam wczoraj schab na kanapki wlasnie w piekarniku foliowym ....
wyszedl
> pyszny :)))) Mieciutki i przypieczony :))))

Hm... A jakies szczegoly moze, bo bym chcial, a boje sie...

Jader

1. Data: 2000-01-11 14:44:55

Od: "Marta M" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm... A jakies szczegoly moze, bo bym chcial, a boje sie...
>

> Jader

Z tym wszystko jest na oko ....
kawałek schabu środkowego (chudego) nacieram majerankiem i czosnkiem i solą
i tak sobie leży natarty i zawinięty w folię aluminiową w lodówce, albo
innym chłodnym miejscu przez parę godzin (tzn conajmniej 2 godz, chociaż to
chyba zależy od wielkości schabu).
Potem zmywam to wszystko (chociaz normalni ludzie nie zmywaja, a ja to robie
dlatego, ze ci, z którymi mieszkam nie lubia czosnku i jego zapachu i za
ziolami tez nie przepadaja
:( (Nie rozumiem tego, ale nie dyskutuje tylko przemycam, czasami troszke).
Pakuje w piekarnik foliowy zgodnie z instrykcja na pudelku, i wkladam do
goracego piekarnika na ... hehehe ... na oko :))). Poprostu sprawedzam
widelcem albo patykiem do szszlykow czy juz jest miekki :)))
A po ostygnieciu na kanapki :))

Smacznego,

Marta

1. Data: 2000-01-12 08:57:00