Piekarniki elektryczne i gazowe

11. Data: 2008-02-28 12:28:00

Temat: Re: Piekarniki elektryczne i gazowe
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"akiloni" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:fq6971$18g$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> odwracasz kuchenkę i po problemie ;)
> az

WYSTARCZY JAK USIĄDZIE NA WIERZCHU !!!

12. Data: 2008-02-28 13:33:30

Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie prawda, gazowy jest lepszy bo tak nie wysusza pieczonych potraw i
> ciast, no i jest tańszy
> az

no i jak ktoś używa wok'a to elektryczna nie bardzo sie nadaje....

13. Data: 2008-02-28 14:36:31

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flashka pisze:

> no i jak ktoś używa wok'a to elektryczna nie bardzo sie nadaje....

Wok do piekarnika?

th

14. Data: 2008-02-28 14:37:35

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Theli" <p...@w...pl> wrote in message

> W wielu piekarnikach jest - do grillowania na blasze, ruszcie czy rożnie.

Ale to chyba nie to samo, co zwykla grzalka. W kazdym razie w moim
elektrycznym jest wlasnie i grzalka i grill. Ten drugi ze wskazaniem do
dopiekania potraw lub pieczenia cienkich (max. 2cm) miesa.

th

15. Data: 2008-02-28 15:15:52

Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wok do piekarnika?

mając na myśli piekarnik miałem też na myśli to co zazwyczaj jest na górze,
czyli typowo cztery gniazda grzewcze, jeśli one będą elektryczne to z
wok-iem kariery nie zrobisz, nie chodzi tylko o kształt wok'a ale tez i
wysokie temperatury jakie do osiągniecia są tylko na gazie

16. Data: 2008-02-28 15:17:53

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to chyba nie to samo, co zwykla grzalka. W kazdym razie w moim
> elektrycznym jest wlasnie i grzalka i grill. Ten drugi ze wskazaniem do
> dopiekania potraw lub pieczenia cienkich (max. 2cm) miesa.

W moim piekarniku elektrycznym jest grzałka do pieczenia/dopiekania na
grillu lub rożnie, natomiast w moim innym piekarniku - gazowym - jest górny
przewód i oddzielne pokrętło do zapalania i regulowania płomienia podczas
grillowania lub pieczenia na rożnie.
Słowem różne narzędzia, ale wykonujące tę samą pracę. Co kto lubi. IMO
lepiej skupić się na jakości wybieranego sprzętu.
JBP

17. Data: 2008-02-28 15:44:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> elektrycznym jest wlasnie i grzalka i grill. Ten drugi ze wskazaniem do
> dopiekania potraw lub pieczenia cienkich (max. 2cm) miesa.

Dokładnie, w gazowej mam górny palnik gazowy ogrzewający siatkowy
promiennik, fantastycznie wychodziły grzanki z serem żótym - błyskawicznie
się obtapiał...

18. Data: 2008-02-28 15:46:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flashka" <n...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> wok-iem kariery nie zrobisz, nie chodzi tylko o kształt wok'a ale tez i
> wysokie temperatury jakie do osiągniecia są tylko na gazie

Są kuchenki gazowe z palnikiem specjalnie do dużych garów lub woka.
Piekarnik gazowy lub elektryczny.

Lodówka w kuchni... pojemniki... co w środku.
SYNEK
OBIAD WCZORAJ
Sos do golabkow?
JAK QRWA NA SCIEPIE PLUJE NA MNIE