Piękne, z filmu Amelia.

41. Data: 2010-09-12 09:11:32

Temat: Re: Piękne, z filmu Amelia.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
news:i6i2an$v5n$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> To konkretnie z Wikipedii, ale sprawa była wystarczająco szeroko omawiana
> w mediach, żeby zainteresowany mógł się o niej dowiedzieć z wielu źródeł.
> Widziałem również sam film i wiem, co się w tym miejscu historii męki
> Chrystusa mówi.
>
> Jeżeli masz jeszcze jakieś problem z przyjęciem moich informacji do
> wiadomości, to poszukaj sobie w Internecie innych źródeł.

Po prostu do tej spory spotkalem tylko zrodla mowiace o wycieciu scen, nie
napisow.

42. Data: 2010-09-12 09:12:22

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Po prostu do tej spory spotkalem tylko zrodla mowiace o wycieciu scen, nie
> napisow.

Na DVD chyba coś wycięto.
Ja mówię o wersji kinowej.

Sz.

43. Data: 2010-09-12 09:13:47

Temat: Re: Pi?kne, z filmu Amelia.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
n.googlegroups.com...

> Nie, niewierzącym. W wersji obyczajowej nie lubię ani ludowej mięsności i
> bebechów katolicyzmu, ani surowości i suchych abstrakcji protestantyzmu.

Hehehehe, "bebechy katolicyzmu" - widze, ze to jeden z Twoich ulubionych
zwrotow. Szkoda, ze dla normalnego odbiorcy nic nie znaczy.

44. Data: 2010-09-12 09:16:12

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Hehehehe, "bebechy katolicyzmu" - widze, ze to jeden z Twoich ulubionych
> zwrotow. Szkoda, ze dla normalnego odbiorcy nic nie znaczy.

No szkoda.

Sz.

45. Data: 2010-09-12 09:16:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na DVD chyba coś wycięto.
> Ja mówię o wersji kinowej.

Łał, no to jak na niewierzacego, nieznajacego aramejskiego (a moze znasz?),
wychwycenie w kinie konkretnej frazy musialo byc dla Ciebie nie lada
osiagnieciem.

Jestes pewien, ze na DVD jest krotsza wersja?

46. Data: 2010-09-12 09:21:29

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Łał, no to jak na niewierzacego, nieznajacego aramejskiego (a moze
> znasz?), wychwycenie w kinie konkretnej frazy musialo byc dla Ciebie nie
> lada osiagnieciem.

Bo ja bystry chłopak jestem, wiesz, rozumiesz? I wystarczająco znam
ewangelie.
Jakoś nie musiałem się wysilać.

> Jestes pewien, ze na DVD jest krotsza wersja?

Podobno. Na DVD nie oglądałem.
"Many of the depictions in The Passion of the Christ deliberately mirror
traditional representations of the Passion in art. For example, the fourteen
Stations of the Cross are central to the depiction of the Via Dolorosa in
The Passion of the Christ. All of the stations are portrayed except for the
eighth station (Jesus meets the women of Jerusalem, a deleted scene on the
DVD)"

Sz.

47. Data: 2010-09-12 09:28:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Bo ja bystry chłopak jestem, wiesz, rozumiesz?

Łał.

> I wystarczająco znam ewangelie.

No, ten kawalek tekstu byl walkowany zanim film trafil do kin, wiec juz tak
sobe nie slodz.

> Podobno.

Fim ma dwie _kinowe_ wersje, druga (ta ktora pozniej trafila do kin jako
uncut) jest dluzsza.

48. Data: 2010-09-12 09:46:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Well...

No, nijak mi sie rownac z kolesiami majacy wykuta ewangelie co do literki.

49. Data: 2010-09-12 10:15:04

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> No, nijak mi sie rownac z kolesiami majacy wykuta ewangelie co do literki.

Czyżby jachmyta?

50. Data: 2010-09-12 10:16:40

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Czyżby jachmyta?

To zapamiętaj to kociarz dni ostatnich...

Mindcontrol czyli żołnierz idealny?
DO TEJ...
Facebook
Jak? Co? Dlaczego?