Piękny film wczoraj widziałam :-)

1. Data: 2010-05-15 10:55:36

Temat: Piękny film wczoraj widziałam :-)
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.stopklatka.pl/dvd/recenzja.asp?wi=53497
"Świetliki w ogrodzie" - dramat, głownie o emocjach mezczyzn.
Nie brakuje tez kobiet - m.in. Julia Roberts.
Wzruszajaca opowiesc o ludzkim dramacie i przemianach wewnetrznych.
Jeden z obrazow z etykietka "musisz zobaczyc".
Dodatkowo fajne pole do dyskusji o emocjach, byciu blisko...
Bedzie jeszcze w Canal+ 19 i 29 maja.
Polecam. Zwlaszcza Enderowi.
I.

2. Data: 2010-05-16 09:30:59

Temat: Re: Piękny film wczoraj widziałam :-)
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof pisze:

> Niewatpliwie wyciskacz lez dla kucharek i pokojowek jak to sie drzewiej
> mowilo.

Niewatpliwie nie jest to obraz dla jajoglowych, wiec spokojnie mozesz go
sobie odpuscic.
I.

3. Data: 2010-05-16 15:39:38

Od: Krzysztof <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2010-05-16 17:24:22

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof pisze:

> Niewatpliwie wyciskacz lez dla kucharek i pokojowek jak to sie
> drzewiej mowilo.

Znam ten film i zrozumiałem przesłanie.
Bardzo współczuję takiego ojca marchewie i z pewnością lepiej
teraz rozumiem, czemu jest taka wstrętna,
ale z kfa dzięki temu nie wyjdzie, a nawet wręcz przeciwnie.
Piotrek

5. Data: 2010-05-16 18:47:47

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Znam ten film i zrozumiałem przesłanie.
> Bardzo współczuję takiego ojca marchewie i z pewnością lepiej
> teraz rozumiem, czemu jest taka wstrętna,
> ale z kfa dzięki temu nie wyjdzie, a nawet wręcz przeciwnie.

Skad ci, glupeczku, przyszlo do glowy, ze mialam takiego ojca? Moze
mialam wlasnie taka matke? A moze takiego brata albo siostre?
Niech ktos zacytuje, bo widze, ze chlopak lubi ze mna gadac za
posrednictwem osob trzecich. Tchorz.
I.

6. Data: 2010-05-16 22:12:56

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> [...]
> mialam wlasnie taka matke? A moze takiego brata albo siostre?
> Niech ktos zacytuje, bo widze, ze chlopak lubi ze mna gadac za

Cytuję.

Mam nadzieję, że film można już wypożyczyć, bo nie mam Canal+.

Ewa

7. Data: 2010-05-16 22:30:56

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Cytuję.
>
> Mam nadzieję, że film można już wypożyczyć, bo nie mam Canal+.
>
> Ewa

I po co cytujesz mi tą wstrętną marchewę z jej popapranym ojcem?
Żebym jeszcze bardziej przekonał się jak głębokie są blizny na jej psyche?
Jak została mi rozmówczynią, którą w dodatku byłem wręcz oczarowany,
jak nikim tutaj, to zrobiła wszystko, żeby nią nie być.
A teraz jak gnije w kfie, to będzie się wyrywać, żeby mi coś powiedzieć?
Jakiś durny filmik ze swojego kalecznego dzieciństwa?
Nie życzę sobie więcej takich akcji, ok?
Chyba, że chcesz mi ubliżać podobnie, jak ona to robiła.
Piotrek

8. Data: 2010-05-17 06:44:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hsluji$g30$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Jeden z obrazow z etykietka "musisz zobaczyc".
> Dodatkowo fajne pole do dyskusji o emocjach, byciu blisko...

To sobie obejrzę, dzięki za rekomendację :-))))

Pozdrawiam, MK

9. Data: 2010-05-17 07:45:15

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> I po co cytujesz mi tą wstrętną marchewę z jej popapranym ojcem?

Wrozbita, zmien swoja szklana kule, bo cie oklamuje.

> Żebym jeszcze bardziej przekonał się jak głębokie są blizny na jej psyche?
> Jak została mi rozmówczynią

Ego, moje slodkie ego.

> którą w dodatku byłem wręcz oczarowany,
> jak nikim tutaj, to zrobiła wszystko, żeby nią nie być.

Oczarowac cie nietrudno, jak widze. Wystarczy nic krytycznego nie
wyrazac na temat tego, co piszesz.

> A teraz jak gnije w kfie, to będzie się wyrywać, żeby mi coś powiedzieć?

Na razie to ty sie wyrywasz, zeby wykorzystujac cytaty mi cos przekazac.
Kf jest ci zupelnie zbyteczny, bo nie spelnia swojej funkcji.

> Jakiś durny filmik ze swojego kalecznego dzieciństwa?

Durny to ty jestes.

> Nie życzę sobie więcej takich akcji, ok?

Koncert zyczen pietro wyzej.

> Chyba, że chcesz mi ubliżać podobnie, jak ona to robiła.

Kto to "ona", tchorzyku?
I.

10. Data: 2010-05-17 09:09:49

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> Mam nadzieję, że film można już wypożyczyć, bo nie mam Canal+.

Moge Ci nagrac i wyslac. :-)
I.

jestem zmęczony. muszę odpocząć.
conclusions