jestem zmęczony. muszę odpocząć.

1. Data: 2010-05-14 19:25:57

Temat: jestem zmęczony. muszę odpocząć.
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Jean-Pierre Torrel. Kim był właściwie św. Tomasz z Akwinu? Spojrzenie jego
współczesnych. W: Święty Tomasz teolog. Oprac. red. Michał Romanek.
Wydawnictwo ANTYK. Warszawa-Kęty 2005.

Trzeba to sobie uświadomić raz na zawsze. Przez trzy lata i siedem miesięcy
drugiego okresu nauczania w Paryżu (od września-października 1268 roku do
końca kwietnia 1272 roku) intelektualna produkcja Tomasza graniczy z cudem.
Zakładając, że miał on do dyspozycji jakichś 1253 możliwych dni pracy
(przyjmując 350 dni w roku, z odjęciem dwóch tygodni na ewentualne
niedomagania czy przeszkody) i obliczając to z możliwie największą
dokładnością, otrzymamy wynik 4061 stron według edycji Mariettiego (pod
względem liczby kolumn odpowiadających mniej więcej edycji Busy), czyli
około trzech i pół (3,4) strony dziennie, po 742 słowa na stronie. Jeśli
wziąć pod uwagę tylko ostatnich szesnaście miesięcy, średnia wzrasta
wówczas do niemal 6 stron (5,89).

Aby spróbować to sobie wyobrazić, trzeba wiedzieć, że jedna strona naszego
dzisiejszego papieru (w formacie A4) gęsto zapisana na maszynie liczy około
350 słów. To znaczy, że Tomasz miał tworzyć dwanaście i pół (12,48) strony
dziennie; według innych obliczeń wychodzi tylko jedenaście i pół strony
(11,65).

Ludzie parający się pisaniem wiedzą o tym świetnie - że jeśli w bardzo
płodnym okresie twórczym można dojść do czterech stron dziennie, to zdarza
się tak raczej rzadko. Jeśli wziąć średnią z całego roku, a tym bardziej z
czterech lat, trzeba by pracować bez wytchnienia, aby dojść do dwóch stron
dziennie.

WIADOMOŚCI

Bronisław Komorowski, kandydat na prezydenta RP, oświadczył był w obecności
studentów Uniwersytetu Śląskiego, że napisał pracę magisterską w 11 dni.

***

Bronisław Komorowski, kandydat na prezydenta RP, oświadczył był w obecności
dziennikarzy, że zazdrości Jarosławowi Kaczyńskiemu tego, iż Kaczyński
ciężko nie pracuje, tylko gdzieś się zaszył, podczas gdy Komorowski musi
bardzo ciężko pracować.

***

Bronisław Komorowski, kandydat na prezydenta RP, pojawił się na konferencji
prasowej z wydrukiem z Wikipedii na temat hasła Rada Bezpieczeństwa
Narodowego.

***

Rafał Grupiński, Poseł Platformy Obywatelskiej, stwierdził, że fakt, iż
Bronisław Komorowski, kandydat na prezydenta RP pojawił się na konferencji
prasowej z wydrukiem z Wikipedii, świadczy o tym, że kandydat Komorowski
jest człowiekiem nowoczesnym, gdyż korzysta z Internetu.

***

W tym samym dniu, w którym Bronisław Komorowski, kandydat na prezydenta RP,
pojawił się na konferencji prasowej z wydrukiem z Wikipedii na temat hasła
Rada Bezpieczeństwa Narodowego, hasło Rada Bezpieczeństwa Narodowego
zostało z Wikipedii usunięte.

http://tekstowisko.blogspot.com/2010/05/misja.html

###

hasła znikają z wiki, dziennikarze z redakcji.

http://jankepost.salon24.pl/181863,pozegnanie-z-tok-
fm

###

na prawdę można oddać głos na takiego aparatczyka? stąpającego ramię w
ramię z jaruzelskim? z ugrupowania zmieniającego po cichu zasady gry
(http://tiny.pl/htt9h)? rechoczącym w kanonadzie "nekrofili", "pedofili",
"dewiantów psychicznych pokręconych wewnętrznie", "napęczniałych
nienawiścią frustratów", "chamów" etc, etc?

to są pytanie retoryczne.

do zobaczenia kiedyś tam może.

jedzcie zupę, dobra zupa, ciepła zupa.

2. Data: 2010-05-14 19:37:18

Temat: Re: jestem zmęczony. muszę odpocząć.
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-14 21:25, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> do zobaczenia kiedyś tam może.

Chłopaki!
Bezkrólewie!
Reflektuje który?

Qra
--
Upiekłem szarlotkę. Spróbujemy?

3. Data: 2010-05-14 19:41:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):
> [...]
> "dewiantów psychicznych pokręconych wewnętrznie", "napęczniałych
> nienawiścią frustratów", "chamów" etc, etc?

O to jest ładne o katolikach.......

4. Data: 2010-05-14 19:45:30

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-05-14 21:25, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Chłopaki!
> Bezkrólewie!
> Reflektuje który?

Rozpiszemy wybory.
Zaraz zaczną archiwa czyścić, a posty znikać.

Ewa

5. Data: 2010-05-14 20:27:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak jeszcze nieraz będziecie tęsknić za starym, dobrym kogutem. ;)

--
CB

6. Data: 2010-05-14 20:33:19

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-14 22:27, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> I tak jeszcze nieraz będziecie tęsknić za starym, dobrym kogutem. ;)

Tęsknota jest dla słabeuszy.

Qra
--
Upiekłem szarlotkę. Spróbujemy?

7. Data: 2010-05-14 21:02:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=xj3MCL7gCqo&fmt=18

8. Data: 2010-05-15 00:37:37

Temat: Re: jestem zmÄ?czony. muszÄ? odpoczÄ?Ä?.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=8t7e_TKzrYc&fmt=18
http://www.youtube.com/watch?v=HtwlTyqvd0g&fmt=18
http://www.youtube.com/watch?v=f4MuKV2jKvA&fmt=18

--
CB

tren R:

9. Data: 2010-05-15 15:25:28

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> do zobaczenia kiedyś tam może.
>
> jedzcie zupę, dobra zupa, ciepła zupa.

"- Muszę odpocząć, mamo, odpocząć na dobre.
- Jasne, że odpocząć.
- Mama mnie wcale nie słucha.
- Oczywiście, że słucham: "odpocząć". Możesz teraz.
- Właśnie o to chodzi, że nie mogę, bo nie potrafię odpoczywać.
- To już nie wiem. Albo pieprzu trochę, pieprz niedobrze na nerki.
- Jestem taki zmęczony.
- Jasne że zmęczony, połóż się trochę. Czym jesteś zmęczony, znowu?"
*
*
"- Odkaziłeś to chociaż? Jedz ci zupa stygnie.
- Tak, tak. Neomycyną. Zupa, zupa, zupa! "

Pozdrawiam.

10. Data: 2010-05-17 07:46:00

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> hasła znikają z wiki, dziennikarze z redakcji.
>
> http://jankepost.salon24.pl/181863,pozegnanie-z-tok-
fm

Mamy przedsmak tego co nas czeka gdy Monopartia zdobedzie cała wladze.

Bedzie odsuwanie innych niz Jedynie Sluszni dziennikarze jak Jankego,
bedzie Bronislaw "error" - czerpiacy wiedze o Biurze Bezpieczenstwa z
wikipedii,
bedzie Palikot palajacy swoja miloscia.

Jesli BK wygra to tak samo dobrze - bedzie niezly cyrk.
Bedzie o czym pisac.

Chyba ze zaczna blokowac internet bo juz pierwsze kroki poczynione.

Pozdrawiam,
Druch

conclusions
STRZALY
WSZYSTKIM...
OD PANSLAVISTY...
Jak należy poprawnie czytać Biblię i historię Ewy.