Piękny film wczoraj widziałam :-)

11. Data: 2010-05-17 10:08:42

Temat: Re: Piękny film wczoraj widziałam :-)
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Moge Ci nagrac i wyslac. :-)
> I.

Dzięki. Jak nie będzie w wypożyczalni, to się do Ciebie zgłoszę. :)

Ewa

12. Data: 2010-05-17 10:11:29

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Cytuję.
>
> Mam nadzieję, że film można już wypożyczyć, bo nie mam Canal+.

"Ukraść" też.
http://peb.pl/dvdrip-hq-1/472149-rapidshare-swietlik
i-w-ogrodzie-fireflies-garden.html

Qra, nie oglądałam, za to wczoraj obejrzałam trochę dziwny film Ozona pt.
"Ricky", też o rodzicach i dzieciach

13. Data: 2010-05-17 10:22:06

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> "Ukraść" też.
> http://peb.pl/dvdrip-hq-1/472149-rapidshare-swietlik
i-w-ogrodzie-fireflies-garden.html

;)

> Qra, nie oglądałam, za to wczoraj obejrzałam trochę dziwny film Ozona
> pt. "Ricky", też o rodzicach i dzieciach

Zanotowałam. :)

Ewa

jestem zmęczony. muszę odpocząć.
conclusions