Pieluchomajtki dla inw. wojennego

1. Data: 2006-12-29 19:11:53

Temat: Pieluchomajtki dla inw. wojennego
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, że przed Sylwestrem takie pytanko, ale mam w rodzinie inwalidę
wojennego z legitymacją i numerem IB, który zmuszony został korzystać z
pieluchomajtek i upiera się, że przysługują mu bezpłatne.
Czy ktoś wie co na ten temat? Przysługują bezpłatne, czy tylko zniżka na
"książeczkę"
Jacek

2. Data: 2006-12-29 22:11:09

Temat: Re: Pieluchomajtki dla inw. wojennego
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bezplatnie ale tylko do wysokosci limitu (90zl/m-c)

Tomasz

3. Data: 2006-12-30 16:05:05

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki bardzo za odpowiedź.
Na jaką podstawę prawną mam się powołać? Na razie "na IB" nikt nie chce tych
pampersów wydać bezpłatnie i pierwszy zapas kupiliśmy za 108 zł
Jacek

4. Data: 2006-12-30 18:16:23

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> Dzięki bardzo za odpowiedź.
> Na jaką podstawę prawną mam się powołać? Na razie "na IB" nikt nie chce tych
> pampersów wydać bezpłatnie i pierwszy zapas kupiliśmy za 108 zł

Trzeba wziąć receptę od lekarza.

--
animka

5. Data: 2006-12-30 20:50:28

Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj jest wytłumaczone krok po kroku jak do tego się zabrać. Na początku
jest trochę biegania. A tą bieganinę należy zacząć od lekarza rodzinnego.

http://www.nfz-rzeszow.pl/index.php?news=237&bn=784

Pozdrawiam

Wiola

6. Data: 2006-12-30 23:17:46

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na jaką podstawę prawną mam się powołać? Na razie "na IB" nikt nie chce
> tych pampersów wydać bezpłatnie i pierwszy zapas kupiliśmy za 108 zł

kazdy punkt ktory realizuje wnioski na pieluchy (sklepy medyczne i NIEKTORE
apteki) MUSI zrealizowac taki wniosek "bezplatnie", w innym wypadku NFZ i
tak odesle go do poprawki wiec nikt laski nie robi; kolejnosc zalatwiania
jest nastepujaca:
- pacjent musi miec potwierdzone uprawnienia IB stosowna ksiazeczka (ta sama
co do lekow)
- isc do lekarza uprawnionego do pisania wnioskow (neurolog, ortopeda lub
inny specjalista)
- lekarz wypisuje wniosek na pieluchy (jednorazowo max na 3 miesiace) i
powinien zaznaczyc na nim IB i napisac numer ksiazeczki co ulatwi potem
sprawe
- z wnioskiem idziesz do NFZ po pieczatke (tylko za pierwszym razem, potem
wystarczy ksiazeczka ktora tez dostaniesz w NFZ)
- z podpisanym wnioskiem do sklepu/apteki z podpisana umowa z NFZ (lista na
stronie WWW NFZ)

Tomasz

7. Data: 2006-12-31 22:41:04

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim

życzę Dosiego Roku 2007 !
Jacek

8. Data: 2007-01-01 15:00:36

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie "na IB" nikt nie chce tych
> pampersów wydać bezpłatnie
nie bezpłatnie, tylko bezpłatnie do wysokości limitu. tzn. ponad limit
dopłacasz

9. Data: 2007-01-07 19:14:51

Od: gg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Z obecnie obowiązujących przepisów prawnych wynika, że inwalida wojenny
otrzymuje pieluchomajtki bezpłatnie tylko do wysokości limitu i dlatego
konieczna jest niewielka dopłata. Limity cen ustala Minister Zdrowia, a
niestety, faktyczna cena pieluchomajtek jest z reguły nieco wyższa od
tych limitów. Dlatego inwalidzi wojenni do każdej pieluchomajtki
dopłacają kwoty przekraczające ustalony limit.

http://www.e-aptekarz.pl/viewfaq.php?vid=108

Pozdrawiam,
Twoj farmaceuta on-line http://e-aptekarz.pl

10. Data: 2007-01-07 19:15:15

Od: gg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> [...]
> pieluchomajtek i upiera się, że przysługują mu bezpłatne.
> Czy ktoś wie co na ten temat? Przysługują bezpłatne, czy tylko zniżka na

jak długo zaraża się po wirusie?
KO mafia ! Global Democracy ARTSENU & COLD FUSION = TRIVOLUZIONE W post opec
MALARONE - proszę o radę
Doświadczenia z A.N.R.Y
Szkodliwość brania famotydyny ( FAMOGAST)