Do czego przydaje się teściowa?

321. Data: 2002-07-03 11:37:07

Temat: Re: Pieniądze od rodziców było: Do czego przydaje
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Slocka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik <s...@p...onet.pl>
> się na
> Tak, pewnie że nie patrzą, o ile mają za co kupić ;-)

Na przykład ja. Już jakiś rok temu powinnam wymienić domowego kompa na coś
lepszego, ale mimo że on na siebie zarabia, nie jest zabawką do surfowania,
jakoś nie znalazły się na to środki, po prostu były inne wydatki.

> Pewnie że dziwne. Ja mieszkam w Krakowie i znam mnóstwo ludzi
> którym WCALE nie podłączą SDI, niektórzy czekają parę lat.

Na przykład ja. Przy zapytaniu o SDI Tepsa odesłała nas na drzewo. Neostrada -
proszę bardzo, od ręki. Ale Neostrada kosztuje prawie 2 x tyle, a na to nas
nie stać, męczymy się więc ściągając czasem 6 MB na wdzwanianym.

JoP

322. Data: 2002-07-03 12:02:19

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A bezrobotnych ślusarzy z Suwałk nie stać nawet na wino Arizona. Ile razy
mam
> jeszcze powtórzyć, że roboczo zawężam definicję do osób z wyższym
> wykształceniem zamieszkałych w dużych miastach?

Ja też nie mówię o ślusarzach z Suwałk. Wśród moich znajomych (osoby z
wyższym wykształceniem zamieszkałe w dużym mieście - Warszawa) są takie
które na mieszkanie zarobiły samodzielnie, ale też i duża grupa, której w
jakimś stopniu finansowo pomogli rodzice lub dostali mieszkanie po babci,
cioci.

> W którym dużym mieście Polski (powiedzmy, byłym wojewódzkim) nie ma TBSów?

W Warszawie władze są niechętne TBSom.
> zresztą, jak nawet nie ma, można walczyć samemu i założyć - TBS albo małą
> spółdzielnię mieszkaniową i coś sobie wybudować stosunkowo niewielkim
kosztem

??? W Warszawie?

> (tylko proszę mi nie pisać, że się nie da - nam się jakoś udało, dowód w
> postaci bloku z 54 mieszkaniami stoi do dziś).

Nie zaprzeczam faktom.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

323. Data: 2002-07-03 12:09:06

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Całkowicie uprawniony jest więc wniosek, że przeciętny internauta to osoba
> lepiej wykształcona i lepiej zarabiająca niż wynosi średnia krajowa,
> przeważnie z dużego miasta, a posiadanie kompa w domu sugeruje, że raczej
> głodem nie przymierają.

No właśnie głodem nie przymierają co nie znaczy że muszą opływać w gotówę.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

324. Data: 2002-07-03 12:11:00

Temat: Re: Pienišdze od rodziców było: Do czego przydaje
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blanka <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> No właśnie głodem nie przymierają co nie znaczy że muszą opływać w gotówę.

Zdefiniuj "opływanie w gotówę". ;->>

JoP

325. Data: 2002-07-03 12:22:54

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
> Zdefiniuj "opływanie w gotówę". ;->>

Jolanto, redagujesz slownik czy moze rozwijasz zasob slow??? :)))))))))
Kolejny post, w ktorym chcesz, aby ktos cos zdefiniowal...

amelia

326. Data: 2002-07-03 12:47:28

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zdefiniuj "opływanie w gotówę". ;->>

Chodziło mi o zaakcentowanie, że są to zwykli przeciętnie żyjący ludzie.
Posiadanie komputera i sztywnego łącza za 100 zł miesięcznie nie musi wiązać
się ze znacznymi dochodami.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

327. Data: 2002-07-03 12:52:54

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amelia <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
>
> Jolanto, redagujesz slownik czy moze rozwijasz zasob slow??? :)))))))))
> Kolejny post, w ktorym chcesz, aby ktos cos zdefiniowal...

Nawyk z syffa - ktoś kiedyś nawet postulował zmianę krótkiego opisu grupy
na "Definiowanie definicji definicji. Uciekaj!"

A poważnie - lubię wiedzieć, czy używając pewnych zwrotów mówimy o tym samym.
Np. wedle mojej definicji ja osobiście nie opływam w gotówę, natomiast według
mojej matki - tak, bo dla niej pójście do kawiarni jest objawem strasznej
rozpusty finansowej i muszą to robić wyłącznie ludzie, którym się mocno
przelewa.

JoP

328. Data: 2002-07-03 14:39:06

Temat: Re: Hanna-Anna było: Re: Do czego przydaje się teściowa?
Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiedzieć czemu g...@p...onet.pl napisał(a) na grupę:

> Uświadom mnie dlaczego?
> Zarejestrowane są obie formy i obie mogą funkcjonować jako oddzielne.
> Co w tym złego?

Oczywiście, że są zarejestrowane. Aby każdy mógł wybrać tę, która
mu bardziej odpowiada.

> Mnie się też podoba tak, też mam córkę Anię a druga (gdybym mogła
> jeszcze takową mieć :-(( ) nazywałaby się Hania albo Helenka? Zatem o
> co chodzi?

Mam córkę Adriannę. Gdybym miała drugą, to nie nazwałabym jej
Adrianą, Adą ani nawet Adelą. Po prostu uważam, że skoro jest
tyle ślicznych imion, to szkoda aby dwie córki miały tak samo
na imię.
Przypomina mi to opowiadanie z którejś części Ani z Zielonego
Wzgórza - jak pewni rodzice mieli kilkanaścioro dzieci i ostatniemu
dali na imie tak samo, jak pierwszemu. Ania skomentowała to
"widocznie matka uznała, że dziewiętnaste dziecko to bajka,
która powtarza się do znudzenia".

Olka
P.S. Oświadczam, że chęci "postukania się w łepetynę" nie
dałam ani nie zamierzam dać najmniejszego wyrazu w kontaktach
z owymi rodzicami ;)
--
**/|_/|*******************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

329. Data: 2002-07-03 14:43:49

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex Jańczak wrote:

> z którejś części Ani z Zielonego
> Wzgórza

hihihihi jaki fajny nonsens wyszedl :))))))
pzdr cieplo
agi

330. Data: 2002-07-03 14:48:53

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiedzieć czemu a...@p...onet.pl napisał(a) na grupę:

> hihihihi jaki fajny nonsens wyszedl :))))))

Rzeczywiście :) Biedna Ania :))))))

Olka
--
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *