Do czego przydaje się teściowa?

351. Data: 2002-07-04 17:55:59

Temat: Re: Pieniądze od rodziców było: Do czego przydaje się teściowa?
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

> Nie wykręcaj kota ogonem. "A z tego wynika" oznacza, że przedtem było coś,
> z czego można wyciągnąć wniosek. A przedtem była Twoja definicja pracy i
> jej wartości, mam odgrzebać i zacytować kolejny raz?

Nie musisz. Pamiętam co napisałam.
I dla mnie tam nic takiego nie wynika ;-)
To Twoja interpretacja - błędna IMO.

Pozdrawiam
MOLNARka

352. Data: 2002-07-04 19:09:58

Temat: Re: Hanna-Anna było: Re: Do czego przydaje się teściowa?
Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex Jańczak wrote:
> Nie wiedzieć czemu g...@p...onet.pl napisał(a) na grupę:

No coż, nie wiedzieć czemu?
Dziwnie brzmi ...

> Mam córkę Adriannę. Gdybym miała drugą, to nie nazwałabym jej
> Adrianą, Adą ani nawet Adelą. Po prostu uważam, że skoro jest
> tyle ślicznych imion, to szkoda aby dwie córki miały tak samo
> na imię.

Ty to tak postrzegasz?
Dla mnie to są dwa różne imiona.
Serio.

> "widocznie matka uznała, że dziewiętnaste dziecko to bajka,
> która powtarza się do znudzenia".

Mi się nie podoba to stwierdzenie. A poza tym to i tak była fikcja
literacka.

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

353. Data: 2002-07-05 05:31:43

Temat: Re: Pieni?dze od rodziców było: Do czego przydaje
Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miranka" <a...@s...pl> wrote in message

> Ale te wyższe zarobki są pożerane przez wyższe ceny:(

Aniu, czynsz w Warszawie nie jest 3x wiekszy niz we Wroclawiu... Za prad
placicie porownywalnie, takoz za wode i gaz. A i ceny w supermarketach sa
podobne. No, moze za uslugi wiecej niz my, ale bez przesady (np. u nas u
Laurenta sciecie wlosow kosztuje ok. 100, a u Was?)

Tak wiec z tymi wyzszymi cenami nie do konca tak jest... Przed wyjazdem do
"stolycy" uratowal nas fakt, ze nie nalezy ona do najbezpieczniejszych
zakatkow naszego pieknego kraju... No i (bez obrazy) Warszawa jest, oglednie
mowiac, brzydka...

Amelia

354. Data: 2002-07-05 07:37:34

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tamtej sytuacji to pomoc powinnaś uzyskać bez proszenia, a tym bardziej
> bez chowania dumy.
> To postawa teściów mi nie pasowała, a nie Twoja.
> Dlatego ja więcej o pomoc bym ich nie poprosiła, choćbym miała zdechnąć
pod
> płotem, że się tak obrazowo wyrażę.

Otóż to. Komuś już napisałam, że następnym razem choćbym miała umierać to
nie wsiądę, chyba, że będę nieprzytomna i mnie siłą wsadzą.
W ramach usprawiedliwienia ich:
TŻ prosił, bo nie wiedzieli, że coś się dzieje, dlatego nie mogli sami wyjść
z tą propozycją. Mieszkamy osobno mimo, że na przeciwko.

Pozdrawiam bardzo serdecznie
Ania >:-)<-<

355. Data: 2002-07-05 08:03:32

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oddałam dziecko opiekunce, ale nie dlatego, że uważałam iż praca przy
> dziecku jest uwłaczająca mojej osobie, ale dlatego, że być może zmusiła
mnie
> do tego sytuacja.
> Niestety nie każda matka może sobie pozwolić na pozostanie z dzieckiem w
> domu.

Ja ten tekst o opiekunce pisałam a'propo tego co pisała MONRALka:

> Dla mnie personalnie siedzenie w domu, gotowanie, sprzątanie i zajmowanie
> się domem jest mało wartościowe (w końcu wiem ile płacę pani, która to
robi)
> więc ja personalnie czułabym się źle.
> Ale Wy ... to nie ja ;-))))))))))))

Stąd moje pytanie i tyczyło się tylko tego podejścia.
Wiem, że nie każdy ma możliwość pracować w domu i wiem, że są zawody, które
nie mogą być przerywane na dłużej, ponieważ wszystko zmienia się w
zastraszającym tempie (np lekarze). Wiem też, że sytuacja finansowa też może
zmusić do powrotu do pracy.
Nie uważam, że oddawanie dziecka opiekunce jest złe, bo kiedyś tak
pracowałam i uważam, że to fajna sprawa pod warunkiem, że trafi się na dobrą
opiekunkę.
Nigdy nie powiedziałam, że taka sytuacja może być uwłaczająca.

Pozdrawiam źle zrozumiana
Ania

356. Data: 2002-07-05 08:14:24

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Slocka wrote:

> Zamieniłabyś nie opływanie w gotówkę na kilkuset tysięczny dług? :-)
> --

Nie, nie lubię długów. Chybaa, żebym miała pewnosć, że absolutnie nic na
swiecie nie zmieni moich aktualnych dochodów i na pewno będe go w stanie
spłacic. Taka ze mnie asekurantka. Może jedynie na zakup mioeszkania bym
sie na taki krok zdecydowałą (nie majac go wcale, ale juz nie chcąc miec
wieksze).

Katarzyna

357. Data: 2002-07-05 15:54:14

Temat: Re: Do czego przydaje się teściowa?
Od: "Agnieszka (Sniezka) Krol" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia <j...@p...gda.pl> napisał(a):

> Na przykład: Do przypomnienia, że wczoraj powinniśmy obchodzić rocznicę
> ślubu i oboje o tym zapomnieliśmy :-)) Nawet moja mama _zawsze pamiętająca o
> wszystkim i wszystkich_ zapomniała i ma wyrzuty sumienia. A ja nie mam :-))
> A Wam do czego przydają się teściowe?
>
> Asia

Czesto zalezy to od tesciowej. Niektore nie przydaja sie na nic. Gdy sie
szczesliwie rozwiodlam z pierwszym mezem, to jedynie plakac mi sie chcialo z
powodu roztania z moja byla tesciowa. Obecna tesciowa to bardziej wampir
ktory czeka aby wyssac radosc z mojego zycia rodzinnego. Na szczescie mieszka
daleko.

Pozdrowienia

Sniezka

358. Data: 2002-07-06 07:57:41

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Ania K. zapodała:
.
> W ramach usprawiedliwienia ich:
> TŻ prosił, bo nie wiedzieli, że coś się dzieje,

Jak dla mnie to niczego nie zmienia. Do nas przyszedł sąsiad w środku nocy
i nikt nie robił z pomocy wielkiego halo i nie liczył kosztów paliwa i
amortyzacji. Są sytuacje, kiedy tego się nie robi,nie pojechaliście
przecież na wycieczkę!
--
Pozdrawiam:
Justyna

359. Data: 2002-07-06 10:58:58

Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnieszkaP tak oto pisze:

> Oczywiscie ze przeczytalam:))

Ale chyba nie zrozumialaś ;-)

> Ale ja Maju napisalam o mojej sytuacji ze mi by bylo wstyd, chociaz
> wolalabym abym tak nie musiala sie czuc- chyba niezle namieszalam,
> albo Ty zle przeczytalas.

Po prostu nie wiedzieć czemu podpięłas się ze swoimi wnioskami pod post
Molnarki, która odpowiadała na moje argumenty. Tak trochę ni z gruchy ni z
pietruchy. Dlatego m.in. Twoja wypowiedź odniosłam m.in. do siebie.

> Ale ja nie komentowalam Twojej wypowiedzi!!

Ale zgodzilaś się z Molnarka, która je komentowała, wiec na jedno wychodzi
:-) A mianowicie na to, że NIE zgadzasz się ze mna. Z tym, że ja pisalam o
czymś zupełnie innym.

> dlatego znajac ich poglady wstydzilabym sie prosic

Ale skąd Ci do głowy przyszło proszenie, jeśli NIKT o tym nie nawet nie
wspominał??
Zgoda, piszesz o swoich doświadczeniach, ok, ale to nijak ma się do
wczesniejszej dyskusji.

> Dlatego podpielam sie pod post Molnarki a nie Twoj:))

Patrz argumenty wyżej.

> Wiem Maju umiem czytac;))

No nie wiem. Piszesz, że zgadzasz się z Molnarką, a ona przeciez nie
zazdrosci takim osobom (opisanym powyzej). Wiec szczerze mówiac juz nie
rozumiem, w czym sie z nia zgadzasz.

> Czy ja mam się wstydzić tego, że

> O rany- jasne ze nie!!!!! czy ja cos takiego napisalam?????

Nie doslownie, ale napisalas, ze zgadzasz się z osoba, ktora mniej wiecej
takie poglady reprezentuje, wiec jest to dla mnie jednoznaczne.

--
Pozdrawiam i EOT
Nixe

360. Data: 2002-07-08 12:33:43

Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amelia tak oto pisze:

> Maju, dla MNIE nie jest zdrowa sytuacja, kiedy osoba dorosla i
> zarabiajaca bierze od mamy pieniadze na ubrania (lub jedzenie,
> solarium, mieszkanie czy cokolwiek w tym stylu).
> Ale jezeli komus z tym dobrze, nie mam nic do tego. Jego sprawa.

I taka właśnie sytuacja była tu opisana. Dlatego właśnie nie rozumiem Waszego
(bo nie tylko Ty tak zareagowałaś) oburzenia.

Nixe

WITAM WSZYSTKICH
CFV1: pl.rec.uroda (glosowanie)
prośba o promocję witryny non profit