Pieprz czerwony

1. Data: 2004-11-07 11:57:47

Temat: Pieprz czerwony
Od: "firma" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wczoraj udalem sie na zakup (warszawa) zielonego pieprzu w kulkach w celu
wykonania poledwicy w pieprzu. Zanim znalazlem to musialem troche pochodzic
po sklepach - ale w koncu znalazlem. Przy okazji jednak kontynuowalem
rozpoczete jakis czas temu poszukiwania czerwonego pieprzu w kulkach - i
nadal nie moge nigdzie go dostac (chba, ze mieszanke i sobie wygrzebac). Nie
wiecie dlaczego nie ma nigdzie tego pieprzu ?
Jezeli wiecie, ze jest dostepny w jakiejs sieci sklepow to prosze o info -
zaopatrze sie na pare lat.

Pozdrawiam
Kuba

1. Data: 2004-11-07 14:17:33

Temat: Re: Pieprz czerwony
Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiecie dlaczego nie ma nigdzie tego pieprzu ?
> Jezeli wiecie, ze jest dostepny w jakiejs sieci sklepow to prosze o info -

może to coś Ci pomoże
http://www.gastronomie.pl/produkty/pieprzrozowy/zglo
szenie.phtml

ja używam "crushed red pepper aji triturado", ale po pierwsze przywiozłam go
z usa, a po drugie to nie są czerwone kulki tylko wygląda jak zasuszone
ziarna papryki, ale w smaku jest niezastąpiony. trzy ziarna potrafi danie
dla dwóch osób zrobić bardzo pikantnym
poczytaj http://www.mccormick.com/content.cfm?id=8207

rene
"Śmiech jest lekarstwem, które każdy może sam sobie przepisać"
/Boller Reinbold/

1. Data: 2004-11-07 15:43:40

Od: "firma" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rene" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z usa, a po drugie to nie są czerwone kulki tylko wygląda jak zasuszone
> ziarna papryki, ale w smaku jest niezastąpiony. trzy ziarna potrafi danie

Jak popatrzylem w necie to wyglada na to, ze pieprz rozowy to cos innego niz
czerwony.

Pozdrawiam
Kuba

1. Data: 2004-11-08 12:11:16

Od: "Carl Hagen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "firma" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
szenie.phtml
> go
>
> Jak popatrzylem w necie to wyglada na to, ze pieprz rozowy to cos innego
> [...]
Ja pieprzu czerwonego poszukiwałem długo lecz bezskutecznie i rzeczywiście
skończyło się na wydłubywaniu z mieszanki. Szczęśliwie jak byłem na
wyjeździe w Turcji to kupiłem sobie większy zapas czerwonego pieprzu.
Natomiast faktycznie, to co pisze Rene to pieprz rózowy o wiele bardziej
pikantny od czerwonego który jest o wiele bardziej delikatny i aromatyczny.
Polecam jedynie zakupy za granicą. W kraju mi się niestety nie powiowdlo.

Pozdrówka

CarlHagen

1. Data: 2004-11-08 14:30:25

Od: "Fama" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm, we Wrocławiu, centrum handlowe "Gaj", dostępny na bieżąco.

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2004-11-08 15:49:25

Od: "firma" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fama" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hmmm, we Wrocławiu, centrum handlowe "Gaj", dostępny na bieżąco.

To masz szczescie - wystaw moze troche na allegro :)

Pozdrawiam
Kuba

1. Data: 2004-11-08 15:56:20

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fama, sącząc kawkę, wyklepał:

> Hmmm, we Wrocławiu, centrum handlowe "Gaj", dostępny na bieżąco.

A gdzie to? To ta dawna Billa?

Krusz.
po wrocławsku
--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-08 23:47:39

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 07 Nov 2004 15:43:40 GMT, "firma" <f...@w...pl> wrote:

>Jak popatrzylem w necie to wyglada na to, ze pieprz rozowy to cos innego niz
>czerwony.

Na Sycylii nazywaja czerwonym pieprzem mielone peperoncino. I wciaz
powtarzaja, jakie to zdrowe a jaki czarny niezdrowy ;) Costam o sercu,
cisnieniu...

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

1. Data: 2004-11-09 12:34:39

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiecie dlaczego nie ma nigdzie tego pieprzu ?
> Jezeli wiecie, ze jest dostepny w jakiejs sieci sklepow to prosze o info -

W Lublinie praktycznie na każdym targowisku funkcjonuja sobie sprzedawcy
przypraw..
wybór spory jest zwłaszcza czystych nie mieszanych zestawów..
Jest pieprz czarny, biały, sielony, rózowy
spory wybór papryk/chili/czuszki itp..
A z tego co wiem to i w Stolicy tacy sprzedawcy funkcjonuja..rozejzyj sie w
okolicy

Marek

1. Data: 2004-11-09 12:38:24

Od: "oza" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, we Wrocławiu, centrum handlowe "Gaj", dostępny na bież?co.
>
> Pozdrawiam,
> Aga

Oraz w księgarni "Pachnąca" na Wita Stwosza, też Wrocław. Stolica polskiego
czerwonego pieprzu. Aha, nie da się wpaść po sam pieprz. Tyle tego tam jest,
że na pewno kilkadziesiąt złotych zostanie w kasie.

Ch.

zoładkowa gorzka
Nazwa dla fasoli czerwonej po bretońsku
Pytanie odwrotne o farsz