Pieprzyki w głupim miejscu - czy należy je usunąć

1. Data: 2006-01-17 23:02:32

Temat: Pieprzyki w głupim miejscu - czy należy je usunąć
Od: "Marek" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Na brodzie posiadam 2 małe, lekko odstające pieprzyki. Podczas golenia zdarza
się, że ostrzem maszynki zajeżdzam któryś z nich :( ( po czym leci z nich krew )

Czy moge dostać z tego powodu raka ?
Czy należy te pieprzyki usunąć ?
Czy takie pieprzyki usuwa się chirurgicznie czy laserowo ?

p.s. przepraszam za błędy stylistyczne i czasowe

2. Data: 2006-01-18 00:11:28

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):
> Czy moge dostać z tego powodu raka ?
> Czy należy te pieprzyki usunąć ?

Na te pytania może odpowiedzieć jedynie lekarz po obejrzeniu owych
"pieprzyków", a czasem dopiero po zbadaniu wycinka.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-01-18 09:19:13

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na te pytania może odpowiedzieć jedynie lekarz
>... dopiero po zbadaniu wycinka.

;-)

--
Krzysiek, EBP
Socjalizm to pokój. Kapitalizm to cztery pokoje z kuchnią.

4. Data: 2006-01-18 12:25:18

Od: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na te pytania może odpowiedzieć jedynie lekarz po obejrzeniu owych
> "pieprzyków", a czasem dopiero po zbadaniu wycinka.

Dolacze sie, bo mam identyczny problem ;)
Do jakiego lekarza z tym isc...? Dermatolog? Czy chirurg?
I u kogo przeprowadza sie taki zabieg - u dermatologa czy chirurga?
Czy taki zabieg wymaga przyjscia do szpitala, czy mozna to zrobic w
gabinecie, na znieczuleniu miejscowym...?
Czy zostaja po takim zabiegu (widoczne) blizny...?

--
pozdrawiam,
Cillit BANG

5. Data: 2006-01-18 12:40:31

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com> napisał
w wiadomości news:43ce33b0$1@news.home.net.pl...

> Dolacze sie, bo mam identyczny problem ;)
> Do jakiego lekarza z tym isc...? Dermatolog? Czy chirurg?

Dermatolog (bez skierowania). On zadecyduje co dalej.
Ja miałam dosyć duże tzw. brodawki (okazało się, ze
to byly wlokniaki).

> I u kogo przeprowadza sie taki zabieg - u dermatologa czy chirurga?

Dostałam skierowanie do chirurga.

> Czy taki zabieg wymaga przyjscia do szpitala, czy mozna to zrobic w
> gabinecie, na znieczuleniu miejscowym...?

który usunął na każdej wizycie jedną brodawkę przy znieczuleniu
miejscowym.

> Czy zostaja po takim zabiegu (widoczne) blizny...?

Pierwsza blizna już właściwie zniknęłą. Zostało malutkie zgrubienie skóry
wyczuwalne palcem. Druga jest jeszcze delikatnie różowa, a trzecia
najświeższa jeszcze dosyć mocno widoczna, ale z tendencją do znikania.
W aptekach są różne maści na blizny.

Agnes

6. Data: 2006-01-18 14:00:12

Temat: Re: Pieprzyki w głupim miejscu - czy należy je usun?ć
Od: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dostałam skierowanie do chirurga
> który usun?ł na każdej wizycie jedn? brodawkę przy znieczuleniu
> miejscowym.

A czy taki zabieg jest w jakimkolwiek stopniu bolesny?
[Tak, wiem, jest "znieczulenie", ale jak mialem robiona plastyke przegrody
nosowej to mimo znieczulen kilku (zastrzyki plus miejscowe) i tak czulem
bol, dlatego pytam]

--
pozdrawiam,
Cillit BANG

7. Data: 2006-01-18 19:26:43

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cillit BANG aka Easy-Off BAM napisał(a):
> A czy taki zabieg jest w jakimkolwiek stopniu bolesny?

Nie jest.

--
best regards,
scream (at)w.pl

8. Data: 2006-01-18 20:24:04

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com> napisał
w wiadomości news:43ce49ee$1@news.home.net.pl...
> [...]
> nosowej to mimo znieczulen kilku (zastrzyki plus miejscowe) i tak czulem

Bólu przy wycinakiu wogóle się nie czuje. Jedynie przy zastrzyku ze
znieczuleniem :)
Włókniaki, które miałam mają głębokie korzenie (ciekawa jestem, jak one
wyglądają)
i jedyna przykra sprawa to odgłosy przypominające skrobanie brr.. ale
spokojnie da się
wytrzymać. Można to porównać do czyszczenia zębodołu po ekstrakcji zęba.

Agnes

jaki puls jest prawidlowy?
Cognitive neuroscience: dzisiaj pojawiło się polskie wydanie "Mind Hacks"
Gdzie mogę sprzedać zbędne leki?
Alternatywa dla Viagry - naturalne leki
Współpraca zawodów medycznych przy działalności gosp.