Pierogi

1. Data: 2004-07-06 14:23:17

Temat: Pierogi
Od: "anka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić farsz do pierogów z serem?
Czym jeszcze oprócz mięsa można nadziać pierogi?

Anna S.

1. Data: 2004-07-06 14:35:39

Temat: Re: Pierogi
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jul 2004 16:23:17 +0200 I had a dream that anka <a...@p...onet.pl>
wrote:
> Jak zrobić farsz do pierogów z serem?
> Czym jeszcze oprócz mięsa można nadziać pierogi?

Kapustą, grzybami, kapustą z grzybami, ruskimi, truskawkami,
borówkami...

Poszukaj na google.pl - czasem restauracje prezentują swoje menu -
ostatnio przez przypadek trafiłem na ofertę restauracji prezentującą
prawie 30 rodzajów pierogów, w tym takie ciekawostki jak z kaszą i z
paroma innymi ciekawymi dodatkami.

1. Data: 2004-07-06 14:40:06

Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

kaszą gryczaną z cebulą, ziemniakami z cebulą i białym serem, grzybami,
kapustą z grzybami, owocami - truskawki, jagody, maliny; mielonym mięsem.

--
pozdrawiam Luiza
gg:1010560

1. Data: 2004-07-06 14:58:54

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym jeszcze oprócz mięsa można nadziać pierogi?

Suszonymi sliwkami lub morelami, soczewica, swiezymi owocami, miesem,
grzybami, kapusta, kapusta i grzybami, miesem.
Pozdrawiam.
Basiek.
P.S. Te pierwsze sa pycha - podawac z lekko poslodzona kwasna smietana.

1. Data: 2004-07-06 15:14:51

Od: "Darmond" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym jeszcze oprócz mięsa można nadziać pierogi?
>
> Anna S.

Ja uwielbiam pierogi z kaszanką. Są fantastyczne. I jeszcze z kaszą
gryczaną i wątróbką. Oba pomysły podpatrzone w Pierogarni w Krakowie.
Pozdrawiam
Patrycja

1. Data: 2004-07-06 15:43:19

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Tue, 6 Jul 2004 17:14:51 +0200 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Darmond i mowi:

> Ja uwielbiam pierogi z kaszanką. Są fantastyczne. I jeszcze z kaszą
> gryczaną i wątróbką. Oba pomysły podpatrzone w Pierogarni w Krakowie.

W Krakowie polecam jeszcze "Natali" na Grodzkiej - na przykład pierogi z
jesiotrem i szpinakiem albo z soczewicą i boczkiem.

mucher

1. Data: 2004-07-06 15:53:02

Od: "Elma" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zrobić farsz do pierogów z serem?

Ugotowane ziemniaki połączyć z twarogiem (w proporcjach 2/3 ziemniaków i 1/3
twarogu, im więcej twarogu tym lepsze) do tego dać dużo usmażonej cebulki,
posolić i dodać sporo pieprzu. To są moje ulubione.

Pozdrawiam i życzę smacznego

Elma

1. Data: 2004-07-06 15:54:36

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak zrobić farsz do pierogów z serem?
> Czym jeszcze oprócz mięsa można nadziać pierogi?

Tofu marynowane z cebulą
Soczewica z grzybami lub bez z cebulą
Szpinak z białym serem

Asienka P.

1. Data: 2004-07-06 16:37:03

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anka" <a...@p...onet.pl>
> Jak zrobić farsz do pierogów z serem?
> Czym jeszcze oprócz mięsa można nadziać pierogi?

Płucka (cielęce najlepsze) ale to trzeba mieć dobrą rękę aby utrafić w
smak.
Mogą być jeszcze ryby i warzywa wszelakie. Wyborne wędliny.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-07-06 18:08:45

Od: Andrzej <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elma napisał:

> [...]
> twarogu, im więcej twarogu tym lepsze) do tego dać dużo usmażonej cebulki,
> posolić i dodać sporo pieprzu. To są moje ulubione.

W Polsce nazywają się ruskie. Na wschodzie polskie.

Można zamiast twarogu dać żółty ser, też dobre.
--
Pozdrawiam, Andrzej

email trurl(at)op(punkt)pl
..cell +697 452 871 Fido: 2:480/137