Pierre Rene?

1. Data: 2003-03-12 10:22:28

Temat: Pierre Rene?
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli któraś z Was używała kosmetyków Pierre Rene to bardzo proszę o opinie.

--
Pozdr :)

zula

1. Data: 2003-03-12 10:27:12

Temat: Re: Pierre Rene?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zuleyka" <z...@g...pl> wrote in message
> Jeśli któraś z Was używała kosmetyków Pierre Rene to bardzo proszę o
opinie.

Ja mam jeden komplet cieni (fioletowe, matowe). Troche za twarde i troche
sie osypuja, ale cena zachecajaca i sa bardzo wydajne. Jestem z nich
srednio zadowolona, bo ciezko sie je naklada (ze wzgledu na ta twardosc
wlasnie). Mam od okolo poltora roku. Kolorki za to maja ciekawe :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-12 10:32:21

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuleyka" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli któraś z Was używała kosmetyków Pierre Rene to bardzo proszę o
opinie.

-podklad matujacy - porazka! Twarz wyglada jak po psmarowaniu barwiaca
oliwa. Klei sie, swieci i nieladnie pachnie.

-cienie - da sie przezyc, ladnie dobrane kolory w zestawach, trzymaja sie
srednio

- lakiery do paznokci - pedzelek odpada od zakretki i przykleja sie do
butelki, ale nie sa takie znowu zle

Kaska

1. Data: 2003-03-12 10:46:33

Od: "Keta" <k...@m...leg.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli któraś z Was używała kosmetyków Pierre Rene to bardzo proszę o
opinie.

> --
> Pozdr :)
> Ja używalam : pudru w kamieniu,szminki i cieni do powiek.Szminka super,
puder jeszce lepiej a cienie też extra. A najwiekszy plus daję im za to że
są dobre a niedrogie

1. Data: 2003-03-12 10:50:36

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Wam, drogie kobiety, za ostrzeżenia. Na razie dałam się skusić w
esentia.pl na rozświetlacz do makijażu (15 zł można zaryzykować) i zastanawiam
się nad pudrem w kulkach...

Uwielbiam pudry w kulkach, właśnie kończy mi się avonowy i chciałabym go
zmienić... Czy ten z Oriflame jest wart 65 zł?

--
Pozdr

zula (która dostała kompletnego hopla na punkcie rozświetlania twarzy i zawiodła
się srodze na Nivea Creme d'Energie)

1. Data: 2003-03-12 10:56:08

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki Wam, drogie kobiety, za ostrzeżenia. Na razie dałam się skusić w
> esentia.pl na rozświetlacz do makijażu (15 zł można zaryzykować)

Z tej nowej serii?
To daj znac czy dobry, ja chcialam go kupic, ale po tym podkladzie
stwierdzilam, ze obrazilam sie na ta firme i nic od nich nie wezme :)

Kaska

1. Data: 2003-03-12 11:06:24

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" napisała ...

> - lakiery do paznokci - pedzelek odpada od zakretki i przykleja sie do
> butelki, ale nie sa takie znowu zle

Z tym pędzelkiem to prawda, ale poza tym to uwielbiam te lakiery.
Dobrze się nakładają, szybko schną, mają ładne kolorki
(ekstra granatowy na przykład) i na moich paznokciach
trzymają się tydzień bez odpryskiwania.
A chwalony tu po wielokroć Inglot na moich pazurkach
akurat nigdy jeszcze nie przetrwał dłużej niż 24 godziny.

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2003-03-12 11:48:23

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli któraś z Was używała kosmetyków Pierre Rene to bardzo proszę o
opinie.

> --
> Pozdr :)
>
> zula

Ja uzywam korektora, jestem z niego zadowolona.
Kasia S.

1. Data: 2003-03-12 12:15:25

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A chwalony tu po wielokroć Inglot na moich pazurkach
> akurat nigdy jeszcze nie przetrwał dłużej niż 24 godziny.

tez popieram zachwyt nad lakierami, sa super ja uzywam bordo i dokaldnie
tydzien trzyma sie na paznokciach nie tracac koloru po wizycie na basenie
pozdr

1. Data: 2003-03-12 12:36:23

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuleyka" <z...@g...pl> napisał
> Jeśli któraś z Was używała kosmetyków Pierre Rene to bardzo proszę o
> [...]

Ja mam dwie konturowki i jak dla mnie sa super - nie za miekie nie za twarde
i kolorki mi pasuja. Chyba twardosc sie zmienia wraz z kolorem, bo jest
roznica miedzy nimi. Moje kolezanki zachwycaja sie tuszem do rzes Pierra, ja
nie wiem nie probowalam :)

Oczyszczanie cery
Vipera
Ależ dziewczyny ,długo jesteście aktywne na grupie!!
Polecam szampon! :-)
Nivea/Bambino/itp