Pierscionek zareczynowy

11. Data: 2002-09-19 18:16:04

Temat: Re: Pierscionek zareczynowy
Od: "magda1306" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

My tez wybralismy pierscionek razem. Wolalam nie ryzykowac, ze dostane cos
czego bym potem nie bardzo chciala nosic. Zdarzylo sie wczesniej, ze na
urodziny moj luby kupil mi pierscionek, ktory potem musial wymienic na inny
bo mi sie nie podobal (oczywiscie nie powiedzialam mu tego tylko troszke
nakoloryzowalam, ze byl ciasny, ze mnie uwieral, ze to, ze tamto).

Pierscionek mial byc zmniejszony i do odebrania za 2-3 tyg. (czyli po Nowym
Roku bo go wybieralismy pod koniec grudnia). Drugiego dnia swiat Bozego
Narodzenia, juz po porannym otwarciu wszystkich prezentow, moj obecny maz
daje mi mala paczuszke. Mysle sobie - pewnie jakis drozszy drobiazg i daje
mi go teraz bo nie chcial 'robic szumu' przy calej rodzinie. Ja otwieram, a
to moj pierscionek zareczynowy - jeszcze za duzy. Tak bardzo chcial mi sie
oswiadczyc w Swieta, ze po cichu wrocil do jubilera, wzial pierscionek, a
po Swietach zaniosl go spowrotem i tym razem zostawil do zmniejszenia.

:)

Pozdrawiam wszystkich,

Magdalena

12. Data: 2002-10-14 06:35:04

Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie zakonczyla moja i mojej dziewczyny przygoda z kupnem pierscionka
zareczynowego.
Wiec poszlismy w piatek pochodzic jeszzce za w/w pierscionkiem,
odwiedzilismy 3 jubilerow (w sumie okolo 7) no i razem zdecydowalismy sie na
model z zoltego zlota z akwamarynem. Moja wybranka mowila, ze dopiero jak ja
placilem, to cos poczula takiego milego, bo jak przymierzala to byl za maly
i musial byc powiekszany, a Ona chciala obyc sie bez tej czynnosci.
No i w taki oto sposob jest posiadaczka jedynego w swoim rodzaju
pierscionka. A i jeszcze jedno mi podobala sie kombinacja cyrkoni z szfirami
naturalnymi, a Jej ten z akwamarynem. No i w taki sposob uniknelismy zlego
zakupu i mozliwe niepotrzebnego ponownego lazenia po jubilerach.

Karol

Re: Zapytanie o grupę
tabletki a planowanie
Re: Zapytanie o grupę