Pierwsza wizyta u ginekologa

1. Data: 2003-10-02 15:48:45

Temat: Pierwsza wizyta u ginekologa
Od: " krema" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Zamierzam w najbliższym czasie rozpocząc współzycie, ale wczesniej
chcialabym sie dokladnie zabezpieczyc. Z tego powodu zamierzam wybrać sie do
gabinetu ginekologicznego. Lecz wczesniej chcialabym wiedziec na co musze
sie przygotowac (glownie psychicznie)? Czy ktos moglby mi pomoc i
podpowiedziec jak wyglada pierwsze badanie (nigdy u ginekologa nie bylam).
Czy bedzie to jedynie rozmowa i wypisanie recepty, czy też lekarz bedzie
musial mnie przebadac? Jesli tak to jakie to bedzie badanie (cytologia?) i
jak bedzie ono wygladało w przypadku gdy jestem dziewicą? Czy lekarz bedzie
zmuszony uszkodzić błonę? Interesuje mnie także sredni koszt takiej wizyty i
cena miesiecznego stosowania tabletek antykoncepcyjnych. Interesuje mnie
także Wasza opinia na temat udania sie do gabinetu wraz z moim partnerem
(nie nie - go badac nie trzeba :) - czulabym sie z nim wiele pewniej ale nie
bardzo wiem jak na to zareaguje lekarz.
Z gory serdecznie dziekuje za wszelką pomoc i pozdrawiam Wszystkich!

2. Data: 2003-10-03 12:08:39

Temat: Re: Pierwsza wizyta u ginekologa
Od: "lysy" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> także Wasza opinia na temat udania sie do gabinetu wraz z moim partnerem
> (nie nie - go badac nie trzeba :) - czulabym sie z nim wiele pewniej ale

Nie wiem jak inni, ale kiedy ja próbowałem wejść do gabinetu ze swoją
partnerką, niestety lekarz kazał opuścić gabinet. Moja partnerka strasznie
sie bała, kiedy na nią wówczas spojrzałem kiedy lekarz kazał mi wyjść, była
blada jak ściana ze strachu, ale jakoś poszło...

Pytanie do grupowiczów: Obecnie moja kobieta zaszła w ciąże, dopiero
zrobiliśmy testy, jakis 2 miesiąc, mamy zamiar wybrać sie do ginekologa, czy
tym razem pozwoli mi pozostać w gabinecie? czy będę mógł być z partnerką
przy każdej wyzycie, badaniach, USG'kach itp... czy lekarz znowu mnie
wyrzuci na zb... pys... jak myślicie?

3. Data: 2003-10-04 19:33:50

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lysy" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
partnerką
> przy każdej wyzycie, badaniach, USG'kach itp... czy lekarz znowu

Myślę, że na czas badania ginekologicznego będziesz musiał wyjść, ale
na USG powinienes zostac wpuszczony.

pozdr i gratuluję

cherokee

4. Data: 2003-10-05 17:52:47

Od: "" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może spróbuj iść z dziewczyną do innego lekarza, który nie robi tego rodzaju
problemów, w końcu jeżeli dziewczyna w oczywisty sposób życzy sobie obecności
partnera podczas badania to nie widze powodu dla jakiego lekarz miałby odmówić.
Przeciez to nie operacja. Może spróbujcie iść do kogoś młodszego albo do
kobiety ginekologa!!!

Imoe

hipoglikemia
[spam]ksiązki 4,5 i 6 rok do sprzedania