hipoglikemia

1. Data: 2003-10-02 15:15:00

Temat: hipoglikemia
Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
jestem tu pierwszy raz i od razu proszę o pomoc.

DO dzis bylam wg mnie zupelnie zdrowa osoba. Okazalo sie po zrobieniu badan
ze mam hypoglikemie. Mojego lekarza zaniepokoily moje pocenie sie, i dragwki
przy zbyt dlugich odstepach w posilakch, ponadto bole glowy itp..
Cukier po 2 godzinach po sniadaniu wyniosl we krwi 58 przy normie 70-200
W mojej rodzinie jedyny wypadek cukrzycy to moj dziadek. Ja nigdy nie
chorowalam na to a cisnienie mam w normie. Zaliczam sie niestety do osob
puszystych.

Moze ktos ma jakies informacje na ten temat? Bo na sieci sa tylko porady dla
cukrzykow.
Bardzo bede wdzieczna za inofmracje.

Magda

PS jutro ide z tymi wynikami do lekarza

2. Data: 2003-10-04 19:52:28

Temat: Re: hipoglikemia
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Oct 2003, Magda wrote:

> [...]
> W mojej rodzinie jedyny wypadek cukrzycy to moj dziadek. Ja nigdy nie
> chorowalam na to a cisnienie mam w normie. Zaliczam sie niestety do osob

hipoglikemia to sytuacja akturat odwrotna do cukrzycy (zakladam, ze nie
masz cukrzycy i nie bierzesz insuliny). Stan ten wymaga diagnostyki
i na podstawie zgloszonych objawow i jedynie pomiaru cukru nie sposob
czegokolwiek odpowiedzialnie powiedzic. Musisz wiec faktycznie
po prostu zasiegnac opinii lekarza

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl