Pierwsze lilie

11. Data: 2005-06-13 16:57:50

Temat: Re: Pierwsze lilie
Od: "Istotka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale kurdupel !;-)

Małe jest piękne...

Aga

(Chociaż po głębszym zastanowieniu...)

12. Data: 2005-06-13 17:59:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moje llilie zeżarły nornice.....a resztę wykończyły wiosenne
> przymrozki....z całej pięknej kolekcji zostało kilka sztuk....teraz
> żałuję że nie poprosiłem cię choćby o nasiona w zamian za dziwidło...ale
> nic straconego ..może moja cebula znów się podzieli to w jesieni podeślę
> ci dużo większą...

A ja znajdę jakieś ciekawe lilie dla Ciebie.Nasiona również.
Prawdziwa zabawa jest tylko przy mnożeniu z nasion.
Pozdrawiam.Mirzan

13. Data: 2005-06-13 18:03:27

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witaj...
> mam do Ciebie pytanko - co i kiedy należy zrobic z młodymi liliami.... w
> zeszłym roku na jesieni pozyskałam nasionka oraz cebulki, które rosły w
> kącikach lisci .... wszystko razem posiałam [ posadziłam ] w b. dużej
> donicy.... cebulki w zeszłym roku nawet powschodziły.... w tym roku
> powschodził cały las malutkich roślinek.... ;-))) maja takie tyciu tyciu
> cebulki :-)))) zbliżam sie do sedna ... czy jesienia powyjmowac te drobinki

Wszystkie te maleńkie cebulki, z nasion i te powietrzne, wysadź
na grądkę.Latem zaczną szybko rosnąć, może która zakwitnie na przyszły
rok.Na zimę zostaw w ogrodzie na grządce.
Pozdrawiam.Mirzan

14. Data: 2005-06-13 18:08:55

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja pierwsza lilia jakaś kulawa ;-) http://fotsy.webpark.pl/loly/#
> Rośnie na dworzu więc może dlatego. Z tyłu wisi metka z powojnika, widać
> proporcje.

Ta lilia to Lollypop, azjatycka.Chyba była sadzona wiosną, dlatego
słabo wykształcona, bo cebula podeschła.Na przyszły rok będzie dobra.
Przy okazji odpowiadam Violecie, bo mi skrzynka szwankuje,chyba
przez neostradę.Ta lilia to złotogłów, Lilium martagon.Występuje
w przyrodzie, w ogrodach rzadko spotykana.Piękna i cenna roślina.
Pozdrawiam.Mirzan

15. Data: 2005-06-13 19:06:09

Od: "esony" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Wszystkie te maleńkie cebulki, z nasion i te powietrzne, wysadź
> na grądkę.Latem zaczną szybko rosnąć, może która zakwitnie na przyszły
> rok.Na zimę zostaw w ogrodzie na grządce.
> Pozdrawiam.Mirzan

:-)) dzięki za pomoc... robaczki, które pogryzły mi liscie juz
zidentyfikowałam.... to POSKRZYPKA LILIOWA - śliczne czerwone dość głosne i
ruchliwe robaczki ...
;-) czekam już z niecierpliwościa na nowe kwiaty - być moze bedę mogła je
zidentyfikować ... chyba że pszczoły pomieszały im w genach..;-))
pozdrowienia esony

16. Data: 2005-06-13 22:23:25

Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" napisał w wiadomości

> Ta lilia to Lollypop, azjatycka.Chyba była sadzona wiosną, dlatego
> słabo wykształcona, bo cebula podeschła.
Ech, przed znawcą się nic nie ukryje;-)
Tak, podeschła i to jeszcze w domu. Troche polezały przed posadzeniem z
przyczyn "różnych". Ale wszystkie rosną.
pozdrawiam
magda

17. Data: 2005-06-14 11:11:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, podeschła i to jeszcze w domu. Troche polezały przed posadzeniem z
> przyczyn "różnych". Ale wszystkie rosną.
> pozdrawiam
> magda

Na przyszły rok będzie lepsza, kolor też będzie ładniejszy.
Ona jest niska , taka jej uroda.
Pozdrawiam.Mirzan

szczepionka mikoryzowa
co podjada moje tuje ?