Pierwszy profesjonalny magazyn internetowy o robotkach recznych !!!

1. Data: 2004-07-22 21:08:48

Temat: Pierwszy profesjonalny magazyn internetowy o robotkach recznych !!!
Od: "PASON" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.pasonmag.webpark.pl/

Fascynują Was robótki ręczne? Naszym celem jest stworzenie pierwszego
profesjonalnego magazynu internetowego w Polsce, w pełni poświęconemu temu
tematowi. Na pewno nie raz trzymaliście w rękach magazyny: "Anna", "Igłą i
Nitką" czy "Moje Robótki". Nasz poziom będzie jeszcze większy! Będziemy
inspirować Was, uczyć i przekazywać mnóstwo niezbędnych informacji oraz
ciekawostek. Wszystko to za darmo, do pobrania z naszej strony!

Magazyn Internetowy PASON - I numer wkrótce!!!

pozdrowienia
f...@w...pl
http://www.pasonmag.webpark.pl/

PS: Nabor jeszcze sie nie skonczyl! Szukamy redaktorow - ambitnych osob,
doskonale znajacych temat :-)

1. Data: 2004-07-23 09:53:56

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PASON napisał:
> http://www.pasonmag.webpark.pl/

Nasz poziom będzie jeszcze większy! Będziemy
> inspirować Was, uczyć i przekazywać mnóstwo niezbędnych informacji oraz
> ciekawostek. Wszystko to za darmo, do pobrania z naszej strony!

No, no, no....
Trzymam za slowo ;)

Powodzenia
Asia

1. Data: 2004-07-23 11:00:40

Od: Jan Szkudliński <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PASON wrote:
> [...]
> f...@w...pl
> http://www.pasonmag.webpark.pl/
>
> PS: Nabor jeszcze sie nie skonczyl! Szukamy redaktorow - ambitnych osob,

Obejrzalam sobie nowosci dodane w ostatnim czasie i......mam co najmniej
mieszane uczucia.
Nie pojmuje dlaczego oferuje sie kupno (80zl) wzorow, ktore oferowane sa
w internecie darmo. Nie mialam zbyt wiele czasu,aby przyjrzec sie
dokladnie, ale dwa rzucily mi sie w oczy, prosze sprawdzic:
Veterans Day i Vessels, Basket ze strony
http://www.xs-collectibles.com/Free.aspx
I co na to wlasciciele strony xs-collectibles?

Grazyna

1. Data: 2004-07-23 11:05:53

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PASON wrote:

> http://www.pasonmag.webpark.pl/

Widze tylko:

,,tworzenie piękna to ludzka rzecz…

[...]

Poszukujemy zdolnych redaktorów!
Zapraszamy do współpracy f...@w...pl ''

i co dalej?

Th.

1. Data: 2004-07-23 11:23:01

Od: "renata w-zielona gora" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ciekawostek. Wszystko to za darmo, do pobrania z naszej strony!
>
> Magazyn Internetowy PASON – I numer wkrótce !!!

Właśnie co dalej??
Renata z Zielonej Góry
GG 390800

1. Data: 2004-07-23 11:45:16

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Szkudliński" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Veterans Day i Vessels, Basket ze strony
> http://www.xs-collectibles.com/Free.aspx
> I co na to wlasciciele strony xs-collectibles?

A gdzie Ty widziałaś te nowości? Ja na stronie nie widzę żadnego linku.

1. Data: 2004-07-23 11:54:14

Od: Jan Szkudliński <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najmocniej przepraszam was wszystkie i wlascicieli strony
http://www.pasonmag.webpark.pl/.
Moje slowa trafily na grupe przez ,moje gapiostwo i skierowane byly pod
calkiem inny adres.
raz jeszcze przepraszam

Grazyna zawstydzona

1. Data: 2004-07-23 12:03:44

Temat: Re: Pierwszy profesjonalny magazyn...sprostowanie i przeprosiny
Od: Jan Szkudliński <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo przeprasazam was wszystkie i gospodarzy strony
> http://www.pasonmag.webpark.pl/.
Moje wrazenia NIE DOTYCZYLY powyzszej strony, ktorej zycze z calego
serca wielu sukcesow.
Wszystko co powiedzialam podtrzymuje jednak w pelni odnosnie strony
www.haftowana-galeria.prv.pl

Raz jeszcze przepraszam wszystkich zainteresowanych
Grazyna Szkudlinska zawstydzona

1. Data: 2004-07-23 19:16:07

Od: "PASON" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jan Szkudliński" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Wszystko co powiedzialam podtrzymuje jednak w pelni odnosnie strony
> Raz jeszcze przepraszam wszystkich zainteresowanych
=====================
Nie szkodzi, pomylka jest rzecza ludzka, jak i oczywiscie tworzenie piekna
:) Dziekujemy za mile slowa. Serwis PASTON w zalozeniach nie ma oferowac
platnych "atrakcji". Wyznajemy zasade "dobrze i za darmo " :-)

Uchyle rabka tajemnicy - serwis oprócz zaplecza redakcyjnego bedzie
tworzony bedzie przez Was :-) Chcemy stworzyc ogromne centrum informacji na
temat robotek recznych! Integracja z uzytkownikiem to podstawa.
Zaproponujcie dzialy, teksty o jakich chcielibyscie poczytac a my postaramy
sie takowe stworzyc. Jezeli sami macie chwile czasu piszcie na
f...@w...pl i po przejsciu przez korekte tekst lub inna forma (np.
galeria, filmiki, programiki) Waszego autorstwa trafi na lamy www :-) Razem
uda nam sie stworzyc darmowy serwis, w ktorym kazdy odnajdzie swoj dom... i
cala mase informacji.

Szukamy jeszcze kilku ludzi do kadry redakcyjnej dobrze obeznanych w temacie
i majacych chec podzielenia sie swoimi doswiadczeniami z innymi!

pozdrawiam
f...@w...pl

1. Data: 2004-07-23 19:30:40

Od: "ANIA" <A...@H...WP.PL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
temacie
> i majacych chec podzielenia sie swoimi doswiadczeniami z innymi!

Bardzo się cieszę, ale już taki serwis istnieje i się rozwija ;-)
http://hafciki.pl/tiki-index.php
Ale oczywiście nikt nie zabrania następnego..............
Tylko na tym, który istnieje nikt nie korektuje tego co same napiszemy :-)
Pozdrawiam
Anna

[xxx] wodne obrazki
frywolitki, nowe?
sexi sukienka [szydełko]
Ktoś szukał schematu do frywolitek z moich robótek nr 10/2003
Moje robótki 5/2004 - link