Pierwszy raz w życiu

1. Data: 2008-09-19 10:51:43

Temat: Pierwszy raz w życiu
Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadłam szarlotkę która mi nie smakowała. Z francuskiego bistro pochodziła.
Na dole i po bokach ciasto jak na tartę, w środku jabłka i rabarbar, ale
łącznikiem kawałków surowych owoców była masa w któej przysięgam był biały
ser - albo coś innego podobnego, konsystencję to miało kremu i nie było za
dobre.
Czy ktoś się kiedyś spotkał z takim przepisem na szarlotkę?

Pozdrawiam

Kaja

2. Data: 2008-09-21 19:29:49

Temat: Re: Pierwszy raz w życiu
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobre.
> Czy ktoś się kiedyś spotkał z takim przepisem na szarlotkę?

Jadłam szarlotkę z 2 warstwami w środku (poza ciastem oczywiście).
Niżej serowa, lekka masa, a na tym jabłka.
Ale te warstwy nie były pomieszane.
Było dobre, ale zdaje się dość pracowite. Nigdy tego nie robiłam.
--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

3. Data: 2008-09-21 19:32:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana Kinga pisze:

> [...]
> było za dobre.
> Czy ktoś się kiedyś spotkał z takim przepisem na szarlotkę?

Może masło? Moi znajomi regularnie podają takie ciasto - biszkopt
przełożony startymi jabłkami wymieszanymi ze słodkim masłem, blee...

Ewa

4. Data: 2008-09-21 20:06:39

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może masło? Moi znajomi regularnie podają takie ciasto - biszkopt
> przełożony startymi jabłkami wymieszanymi ze słodkim masłem, blee...

Moim zdaniem bardziej zmiksowany twaróg albo serek homogenizowany waniliowy.
> Ewa
Pozdrawiam

Kaja

5. Data: 2008-09-21 21:21:27

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wszystko z jablkiem nosi miano szarloki ;-)

pozdr WM

6. Data: 2008-09-22 08:58:50

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:48d6bad9$0$12198$f69f905@mamut2.aster.pl...
> nie wszystko z jablkiem nosi miano szarloki ;-)

Ja to wiem, tylko niech zdejmą napis "szarlotka" z tego ciasta w takim razie
:))

> pozdr WM
Kaja

garnki