Pierwszy seryjny morderca Europy

11. Data: 2015-11-30 23:40:41

Temat: Re: Pierwszy seryjny morderca Europy
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> Chiron wrote
> "glob" <r...@g...com> napisal
>
> "W Polsce imię poświadczone jest w źródłach od XV w. ". ja pytałem o POLSKIE
> RODZINY. Dawano własciwie wyłącznie imiona świętych. W polsce takie imiona
> dawali dzieciom WYŁĄCZNIE Żydzi.
>
> Badania DNA określiły że był to polak Kuźmirski Aron urodzony i mieszkający w
polsce. To że plebsowi bez szkoły wydaje się że w średniowieczu też było centralne,
komputery i język dokładnie jak teraz, to jest oczywiste, brak szkoły, gdyż zabytki
polskiego języka są obecnie tak mało zrozumiałe że więcej jest didaskaliów
tłumaczących słowo niż tekstu.

Prosze bardziej ufac swoim korespondentom, przynajmniej bardziej
niz portalowi lisowemu (natemat):

https://en.wikipedia.org/wiki/Aaron_Kosminski

Kosminski was a Jew who immigrated to England from
Russian Poland in the 1880s (...) In the asylum, Kosminski
preferred to speak his native language (Yiddish).

--
Smart questionsto stupid answers

12. Data: 2015-11-30 23:44:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
------

A kto miał czysto polskie nazwisko i żydowskie imię, durniu?

--

Masz podane od piętnastego wieku jest to imię nadawane polakom, to że ty nasrasz i
winnisz innych , bo jesteś niedojrzałym plebsem też wiadomy jest ten mechanizm

13. Data: 2015-11-30 23:49:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:
> [...]

Russian Poland in the 1880s (...) In the asylum, Kosminski
preferred to speak his native language (Yiddish).

Aaron Koźmiński urodził się w Kłodawie, pod jarzmem rosyjskiego zaboru w 1865 roku.
Wyjechał do Wielkiej Brytanii w 1881. Tam dokonał, jak się szacuje, od 5 do 11
morderstw. Zmarł w wieku 53 lat w przytułku. Policja od zawsze podejrzewała, że to on
jest mordercą, ale nigdy nie miała na to wystarczającego dowodu. Aż do teraz.

W czym masz problem chujku ze wsi, znowu chcecie faszłować brudne buraki historie i
twierdzić że każdy burok to niewinna calineczka, co jest śmiechu warte ta próżność
kołtuństwa. Malarzu namaluj paszteta w księżniczke, bo prózne buractwo tylko kłamie.

14. Data: 2015-11-30 23:58:06

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> [...]
jest mordercą, ale nigdy nie miała na to wystarczającego dowodu. Aż do teraz.

W tej waszej delirce, glob, zwroccie sie do specjalisty, OKi?

--
Smart questions to stupid answers

15. Data: 2015-11-30 23:58:29

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

================

No tak. Nie pomyślałem. Wykrzywiona z nienawiści helisa DNA go zdradziła

--

Chiron

16. Data: 2015-12-01 00:00:17

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2015-12-01 00:02:00

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
b...@g...com
glob wrote:
> [...]

warte ta próżność kołtuństwa. Malarzu namaluj paszteta w księżniczke, bo

==================

Kogoś tak bardzo otumanionego antypolską propagandą naprawdę trudno by było
znaleźć- chyba nawet na całym świecie. Znacznie odstajesz od gromady
pożytecznych idiotów, do których się zaliczasz. Wyróżnia Cię nadzwyczajna
żarliwość w nienawiści do matki, która cię wydała na świat.

--

Chiron

18. Data: 2015-12-01 00:02:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

Jak przypatrzysz się inkwizytorom i ich mechanizmowi władzy nad ofiarami torturując i
paląc na stosie, to zobaczysz pokrewny obraz naszych seryjnych. Celibat doprowadził
do masowych mordów kobiet z zaburzeń seksualnych, więc to kultura a nie geny. Seryjni
którzy mają piętnowaną wychowawczo seksualność, ich frustruje seksualność u
otoczenia, taki mechanizm powoduje że ogromna liczba księży cierpi na zaburzenia
osobowości jak psychopatia, też typowa u seryjnych.

19. Data: 2015-12-01 00:04:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:
> [...]
> W czym masz problem chujku ze wsi,

W tej waszej delirce, glob, zwroccie sie do specjalisty, OKi?

Antysemityzm to choroba psychiczna i widoczna jest regresja, czyli..... to nie ja
mamuś to sąsiadka, przerzucanie egocentryczne winny na innych. To wy rozpierdalacie
ten kraj a nie urojeni żydzi.

20. Data: 2015-12-01 00:09:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

Antypolskie zachowanie to antysemityzm, już zapomniałeś dyrektywę AK, kara śmierci
dla antysemitów? Dlatego że zaborcy czy okupańci chory plebs napuszczali na żydów lub
urojonych żydów, co osłabiało opór przeciwko okupantowi. Tak więc teraz takich się
leczy kiedyś w lesie kulkę połykałeś jako antypolska szmata.

Terroryzm nasz powszedni
Polska Katolicka Stawi Opór Gejoinwazji
Bluźnierstwo
Dlaczego polacy nabrali się na Marksizm?
Paranoja Stalinizmu