"Pij mleko, bedziesz kaleką"

31. Data: 2003-10-23 07:08:43

Temat: Re: "Pij mleko, bedziesz kaleką"
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bn6k2s$cj5$1@news.onet.pl...
> A skąd ja mam wziąć śmietankę 30% nieuhatą? uuuuuu... 8((((

są w sprzedaży śmietany tylko pasteryzowane , u mnie do nabycia na targu
!!!! w marketach nie ma ;))) a ostatnio mamy nawet śmietane 36% optymalną
z firmy klimeko , ale ty chyba masz daleko :( do nich , ale popytaj
www.polania.pl tam jest reklamówka firmy , może mają jakiegoś dystrybutora
w pobliżu ciebie ;)

Slawek

32. Data: 2003-10-23 07:24:10

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rukasu napisał:

> ....a poza tym to mogę wreszcie napisać, że nie jestem alergologiem i że MAM
> PRAWO się na tym nie znać! :-DDD

No wiesz? To nie jest odpowiedz na miare Rukasu.Ty sie na czyms nie
znasz?Nie chce mi sie wierzyc.Poszperaj w zakamarkach mozgu, niech szare
komorki lepiej popracuja... bo mnie ten temat mocno
interesuje.Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

33. Data: 2003-10-23 07:28:10

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rukasu napisał:

> Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Podejrzewam że byś się dostała. Pytanie tylko: po co Ci to? ;-)

Zartowalam.Mnie forma tego testu kompletnie nie odpowiadala.Mysle,ze
rozwiazalabym ten test bezblednie gdyby nie limity czasowe do
pytan.Zawsze to ja regulowalam sobie czas odpowiedzi na poszczegolne
pytania, na niektore mialam czasu za duzo.Na niektore odpowiadalam pod
koniec czasu.A testow troche sie narozwiazywalam w zyciu.No coz.TVN mial
ogladalnosc.Portal onet.pl uzytkownikow i reklamowdawcow i chyba o to
min chodzilo.
Pozdraiwam i plizzzz nie pisz,ze sie na czyms nie znasz.Hafsa

34. Data: 2003-10-23 07:46:32

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> !!!! w marketach nie ma ;))) a ostatnio mamy nawet śmietane 36% optymalną
> z firmy klimeko , ale ty chyba masz daleko :( do nich , ale popytaj

Dzięki! Znalazłam link do firmy http://www.klimeko.pl i napisałam.

Jestem rodowitą kaliszanką i gdybym się nie wyprowadziła z Kalisza to
miałabym blisko
do tych firm, ale mieszkam od wielu lat w Białymstoku...

Pozdrawiam
Krystyna

35. Data: 2003-10-23 08:36:43

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Gratuluję wyniku! : )

> Zartowalam.Mnie forma tego testu kompletnie nie odpowiadala.Mysle,ze
> rozwiazalabym ten test bezblednie gdyby nie limity czasowe

Otóż to. One SPECJALNIE bazują na limitach czasowych, zauważ że tzw.
kartkówki w szkole też celowo ograniczają czas pisania odpowiedzi.
to nasz słynny "wyścig szczurów".
Mózg takiego poganiania nie lubi, patrz: gra w szachy.
Gdyby nie limity czasowe - okazałoby się, że średnia krajowa IQ byłaby ze
150 :)))
Ale przecież trzeba jakoś ludziom "uświadomić" ze są durniami... ;)))

> Pozdraiwam i plizzzz nie pisz,ze sie na czyms nie znasz.Hafsa

Właśnie! Bez kokieterii, Rukasu! :)

Pozdrawiam
Krystyna

36. Data: 2003-10-23 10:35:54

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* napisał:

> Gratuluję wyniku! : )

Dzieki,
mam teraz atut w reku, gdy mnie w domu sluchac nie chca ;-)

> [...]
> Mózg takiego poganiania nie lubi, patrz: gra w szachy.
> Gdyby nie limity czasowe - okazałoby się, że średnia krajowa IQ byłaby ze

Mysle ze nie.Mi np wystarczyloby, gdyby byl okreslony czas na caly
test.A nie na poszczegolne pytania.

> Ale przecież trzeba jakoś ludziom "uświadomić" ze są durniami... ;)))

Nie wyszlo zle IMHO.Pozdrawiam Hafsa

37. Data: 2003-10-23 10:37:17

Od: "Elvgreen" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nawet mozna sobie pojsc do takiego producenta/wytworcy i
> zajzec mu w "zeby", co tez zrobilem jeseli chodzi o jajka i swinki.

Zaglądałeś mu w jajka?

38. Data: 2003-10-23 13:51:32

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elvgreen" <s...@g...pl> a écrit dans le message news:
bn8avg$25q$...@h...domdata.com...

> Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Zaglądałeś mu w jajka?

jest zakaz !?

Jurek

39. Data: 2003-10-23 20:33:22

Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bn83v2$eqb$1@news.onet.pl...

> Gdyby nie limity czasowe - okazałoby się, że średnia krajowa IQ byłaby ze
> 150 :)))

Nie byłaby, bo zanim test pojawił się w TVN, to został "wyzerowany" na
reprezentacyjnej grupie Polaków. A więc siłą rzeczy średnia musiała wyjść
mniej-więcej 100. ;-)

Rukasu

40. Data: 2003-10-24 09:33:54

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rukasu" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nie byłaby, bo zanim test pojawił się w TVN, to został "wyzerowany" na
> reprezentacyjnej grupie Polaków. A więc siłą rzeczy średnia musiała wyjść

I na tej samej zasadzie uakktualnia się chyba wszystkie "normy" : )))
nie wykluczając oczywiście "norm żywieniowych" i "norm zapotrzebowania
składniki odżywczo-energetyczne"... 8)))))

Porady
jak sie odchudzic?
[spam]Wydawnictwo ASTRUM
Prośba o pomoc