"Pijacki" katar

1. Data: 2007-10-19 13:04:23

Temat: "Pijacki" katar
Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czym spowodowany jest katar w dniu po imprezie? Nie pierwszy raz zauwazylem
u siebie, ze po wypiciu kilku piw (lub mocniejszego alkoholu) na drugi dzien
mam "zawalony" nos. Czym to jest spowodowane? Czy alkohol powoduje
skurcz/rozkurcz naczyn w nosie i efekt jest podobny do kataru
naczynioruchowego?

pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2007-10-19 15:10:40

Temat: Re: "Pijacki" katar
Od: Wojtek Malina <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr napisał:
> [...]
> na drugi dzien mam "zawalony" nos. Czym to jest spowodowane? Czy alkohol
> powoduje skurcz/rozkurcz naczyn w nosie i efekt jest podobny do kataru

a moze dym papierosowy winny?

3. Data: 2007-10-19 22:37:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Oct 2007, Piotr wrote:

> Witam Czym spowodowany jest katar w dniu po imprezie? Nie pierwszy raz

wódką???

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2007-10-19 23:29:19

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" < > napisał w wiadomości
orun.pl...

> wódką???

Przecież pisał o piwie ;-)

Pozdrawiam

regen

5. Data: 2007-10-20 09:49:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na drugi dzien mam "zawalony" nos. Czym to jest spowodowane? Czy alkohol
> powoduje skurcz/rozkurcz naczyn w nosie i efekt jest podobny do kataru

Ogolnie, to piwo wychladza organizm, moze to tym wlasnie jest spowodowane?

Notabene, sama doswiadczam kataru i zapchanego nosa po wypiciu piwa, i to
nie koniecnie na drugi dzien, ale chwile po. I nie mowie to o nie wiadomo
jakich ilosciach, a o szklance tegoz napoju. Takze w zaleznosci od marki
piwa pojawiaja sie bole brzucha.
Jestem alergiczka i zazwyczaj zwalam wszystko na alergie, ale z moich
obserwacji wynika, ze wiele ludzi skarzy sie na na takie objawy po piwie...
Kiedys byla tu na grupie o tym rozmowa.

Iwona
//Kto nie chce - szuka powodu, kto chce - szuka sposobu.//
www.kociszce.ao.pl

wymaz bakteriolog. -bakterie, sztuk 2 siedzą sobie we mnie
Re: Chory wezwal w nocy karetke do szpitala bo.........
Gdzie leki na recepte bez recepty?
Fatloss computer program
WZW typu B - pytanie ??