Piła akumulatorowa - doradźcie zakup

11. Data: 2013-12-08 20:59:42

Temat: Re: Piła akumulatorowa - doradźcie zakup
Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-12-08 20:56:22 +0100, Jacek <s...@o...pl> said:

> W dniu 2013-12-08 20:31, Pszemol pisze:
>
>> Pamiętasz jaka to marka?
> Nie pamiętam, ale chińska.

Chińszczyznę castoramową? Dla siebie można podjąć ryzyko. Dla kogoś, i
to na prezent? Chyba tylko dla wroga ;)
To już nie jest kwestia wyboru towaru. To rosyjska ruletka. Może
działać poprawnie i 10 lat, może się spierniczyć po 3 użyciu. Częściej
to ostatnie.

--
DJ

12. Data: 2013-12-08 21:01:12

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-12-08 20:35:51 +0100, Jacek <s...@o...pl> said:

> Możesz też rozważyć sekator elektryczny:

A ręczny nie wykona zadania należycie? ;p

--
DJ

13. Data: 2013-12-08 21:22:27

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-08 21:01, DJ pisze:

> A ręczny nie wykona zadania należycie? ;p
No wiesz, mam nożyce kątowe do trawy Gerlach ręczne i elektryczne Bosch
Isio. Koleżanka małżonka nawet na te pierwsze nie spojrzy, a drugimi
walczy w trawką na obrzeżach i przy palisadzie ;-)
Jacek

14. Data: 2013-12-08 21:48:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Do 2-3 letnich samosiejek to najlepiej nada się sekator do gałęzi. Ten z
> długimi ramionami. Warto zwrócić uwagę żeby noże były z porządnej stali.

No nie wiem, akacje trochę twarde są dziady - średnica jak nadgarstek.

15. Data: 2013-12-08 22:03:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> No nie wiem, akacje trochę twarde są dziady - średnica jak nadgarstek.

Chlastałem czymś takim akacje właśnie. Może nawet starsze niż trzyletnie.
Szło lepiej niż piłą łańcuchową, która też na podorędziu była.

Jarek

--
Trwa w okolicy popłoch
I zamieszanie spore:

16. Data: 2013-12-08 22:58:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chlastałem czymś takim akacje właśnie. Może nawet starsze niż trzyletnie.
> Szło lepiej niż piłą łańcuchową, która też na podorędziu była.

Chlastałeś czym? Sekatorem do gałęzi?

17. Data: 2013-12-08 23:09:29

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Chlastałeś czym? Sekatorem do gałęzi?

Fiskarsem jakimś, tak konkretnie, czy jak mu tam. Ramiona prawie
na metr długie, więc szło gładko. Wszystko tym mozna przeciąć.

Jarek

--
Znowu wszystko druzgota,
Tnie, rąbie, siecze w buszu,

18. Data: 2013-12-09 02:01:00

Od: "Azotox" <d...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkam w USA, tu znalazłem piłę która spełniałaby moje wymagania:

Kup piłę w SEARS (Craftsman), ja mam swoją (użytkuję w Polsce) od 1996 roku
i niczego nie robię poza ostrzeniem łańcucha. Jest prosta i nie do zabicia.
Tnie twarde, miękkie, suche i mokre. Jedyny problem to robienie mieszanki z
małych buteleczek oleju z SEARS, które są w uncjach, a trzeba to rozcieńczyć
z benzyną kupioną w litrach:)

Azotox

19. Data: 2013-12-09 08:42:16

Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Azotox napisał(a):

> [...]
> Tnie twarde, miękkie, suche i mokre. Jedyny problem to robienie mieszanki z
> małych buteleczek oleju z SEARS, które są w uncjach, a trzeba to

Jedna buteleczka wychodzi na 4 litry benzyny. Odkąd znalazłem baniaczek
4 litrowy po jakimś płynie (do spryskiwaczy albo cuś), to nie mam
żadnego problemu :)
--
zbigi i stopka zastępcza

20. Data: 2013-12-09 10:22:47

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-12-08 21:48:22 +0100, "Pszemol" <P...@P...com> said:

> No nie wiem, akacje trochę twarde są dziady - średnica jak nadgarstek.

Jeśli jak nadgarstek, to nie są 3 letnie. Przynajmniej nie w polskim klimacie.

--
DJ

Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00
Jak przezimować donicę z truskawkami?