Piła akumulatorowa - doradźcie zakup

21. Data: 2013-12-09 10:26:38

Temat: Re: Piła akumulatorowa - doradźcie zakup
Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-12-08 21:22:27 +0100, Jacek <s...@o...pl> said:

> No wiesz, mam nożyce kątowe do trawy Gerlach ręczne i elektryczne Bosch Isio.

Ale my tu nie o nożyczkach do trawy, ani o młynku do kawy. Jeno o
ciachaniu gałęzi, krzaczków czy tam cienkich pniaczków. Każde
zastosowanie ma swoje najbardziej odpowiednie narzędzie. I
niekoniecznie elektryczne, spalinowe, czy z napędem na 4 koła.

--
DJ

22. Data: 2013-12-09 10:41:39

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan DJ napisał:

> Jeśli jak nadgarstek, to nie są 3 letnie. Przynajmniej nie w polskim
> klimacie.

Jak trzyletni nadgarstek. Wtedy wszystko się zgadza.

--
Jarek

23. Data: 2013-12-09 11:14:33

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-12-09 10:41:39 +0100, =?UTF-8?Q?Jaros=C5=82aw?=

A to przepraszam, spojrzałem na swój ;)

--
DJ

24. Data: 2013-12-09 12:14:57

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan DJ napisał:

> A to przepraszam, spojrzałem na swój ;)

To bardzo dobry zwyczaj. Trzeba spoglądać. Zwłaszcza w czasie rżnięcia.

Jarek

--
Przyleciał sierżant Miziak,
Strofował go na próżno,

25. Data: 2013-12-09 14:36:22

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-09 10:26, DJ pisze:

> [...]
> zastosowanie ma swoje najbardziej odpowiednie narzędzie. I niekoniecznie
> elektryczne, spalinowe, czy z napędem na 4 koła.
Pszemol wyraźnie pytał o AKUMULATOROWE narzędzie, więc dzielę się moimi
spostrzeżeniami, co do narzędzi z napędem mięśniowym ;-)
Jacek

26. Data: 2013-12-09 15:54:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Dec 2013 10:26:38 +0100, DJ napisał(a):

> Każde
> zastosowanie ma swoje najbardziej odpowiednie narzędzie. I
> niekoniecznie elektryczne, spalinowe, czy z napędem na 4 koła.

Zapomniałeś o bojowych pojazdach gąsienicowych :-D
--
XL

27. Data: 2013-12-10 01:19:44

Od: "Azotox" <d...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jedna buteleczka wychodzi na 4 litry benzyny. Odkąd znalazłem baniaczek 4
> litrowy po jakimś płynie (do spryskiwaczy albo
cuś), to nie mam
> żadnego problemu :)

Wiesz co, to nie jest tak idealnie 4 litry, bo US Gallon ma 3,78 (o ile
pamiętam) i moja piła z czasem miała kłopoty z odpalaniem. Dałem ją do
serwisu Husqvarny i gość mi powiedział, że miała za bogatą mieszankę.
Co prawda, czasem robiłem troszkę na oko... ale jest na to czuła.
Cieszę się, że jest na przynajmniej dwóch w PL z piłą Craftsman:)

Azotox

28. Data: 2013-12-10 18:20:50

Od: "Azotox" <d...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pszemol wyraźnie pytał o AKUMULATOROWE narzędzie,

akumulatorowa piła?
to się nazywa strugaczka ołówków.

Azotox

29. Data: 2013-12-10 19:32:09

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-10 18:20, Azotox pisze:

> akumulatorowa piła?
> to się nazywa strugaczka ołówków.
>
> Azotox
Poczytaj najpierw i się zorientuj w temacie, a dopiero potem zabieraj głos.
Jacek

30. Data: 2013-12-11 01:13:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Jeśli jak nadgarstek, to nie są 3 letnie. Przynajmniej nie w polskim
> klimacie.

To ile ten skur*** z kolcami tam rósł? :-)))

Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00
Jak przezimować donicę z truskawkami?
Mam pytanie o fasolę w ogrodzie
Kret mi kopie