Piling do twarzy

1. Data: 2002-11-30 10:42:53

Temat: Piling do twarzy
Od: "marmel" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy możecie mi doradzić jakiego pilingu do twarzy używacie! Dzięki

1. Data: 2002-11-30 12:10:40

Temat: Re: Piling do twarzy
Od: "CaThy" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marmel" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy możecie mi doradzić jakiego pilingu do twarzy używacie! Dzięki

Witam,
Ja uzywam dwoch - na przemian, nie moge sie zdecydowac, ktory jest lepszy :)
1 to peeling z YR Beaute Nature a 2 z Avonu Skin Refiner. Oba sa swietne !!
W wyjatkowych sytuacjach uzywam jeszcze antybakteryjnego z Avonu na wybrane
miejsca :)

Pozdrawiam andrzejkowo....

CaThy

1. Data: 2002-11-30 13:46:37

Od: "marmel" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informacje i również pozdrawiam : )

1. Data: 2002-11-30 20:19:32

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marmel" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy możecie mi doradzić jakiego pilingu do twarzy używacie! Dzięki

Ja uzywam peelingu brzoskwiniowego rosmanna. I strasznie go lubie. Jakos
zadne inne mi nie podpasowaly tak jak ten.
Kropelka

1. Data: 2002-12-01 21:23:11

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubię pilingi firmy St.Ives.

Użytkownik "marmel" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy możecie mi doradzić jakiego pilingu do twarzy używacie! Dzięki

Co kupić dziewczynie na urodziny?
Dobry fryjer w Krakowie?
ZAJAD-co robić
Tipsy Szczecin